inkrimpen hobby>>>
|
09-09-2008, 07:38 PM
|
|||
|
|||
inkrimpen hobby>>>
okee,ik ga mn hobby een beetje inkrimpen dus bij deze verkoop ik mn 2 hyundai pony's(mits ik er nog een redelijke prijs voor vang uiteraard)
pony nr. 1: 3 deurs een pony type 1 automaat(rwd) kleur rood,1400cc,nog geen 100.000km erop laswerk al gedaan,diverse delen vervangen, -koplampen -radiateur,etc. -laswerk wielkasten en dorpels netjes gedaan verder nette auto vraagprijs ?????? geen idee ,dit is 1 van de laatste pony type 1 apk bij verkoop!! helemaal vers dus BELASTINGVRIJ uiteraard pony nr. 2: pony type 2 5 deurs 1200cc kleur bruin schakelbak(rwd)nog geen 100.000km harde auto,alleen de deuren behoeven wat werk en de buitenkant is niet zo heel mooi meer(roest/deukjes,moet je zien,de lak is wel mooi) binnenkant is smetteloos. ik gebruik hem nog steeds dagelijks en heeft me nog nooit laten staan! er zit een prima 1600cc celeste motor in en rijd als een nieuwe. bouwjaar 1985 ik wil 1000 euro ervoor hebben incl de losse onderdeeltjes ik heb diverse delen erbij: versnellingsbak voorscherm l+r nieuw orgineel achterlichten ,en nog wat los spul dan heb ik nog een mitsubishi starion turbo motor liggen compleet met bak ,kabelboom en ecu en alles om hem om te bouwen,ook de intercooler enzo dus,dan heb je een 180 pk pony vraagprijs 750 euro dan heb ik nog de orginele 1200cc uit de pony2 liggen met een lekke koppakking,80.000km gelopen incl complete pakkingset erbij compleet en ik kan hem zo starten voor je ook,ziet er als nieuw uit verder,hij verbruikte wat koelvloeistof) teab(pakkingset was 100 euro,dusss) alles samen voor 2500 euro of een erg goed bod sr86 completed!!........漂うことのマスター!!!! |
|||
09-10-2008, 09:00 AM
|
|||
|
|||
inkrimpen hobby>>>
De vorige eigenaar van de Pony I had nog een geintresseerde die het uiteindelijk jammer vondt dat de auto aan jou verkocht was... Ik zal je zijn e-mail adres doorsturen.
|
|||
09-10-2008, 11:52 AM
|
|||
|
|||
inkrimpen hobby>>>
Heb even fotos van beide autos toegevoegd.
1983 - AE86 Sprinter Trueno - import project 2013 - Honda Civic sport - daily driver 2004 - AEU86 dot ORG - daily domain Support our forum, buy from the AEU86 shop: |
|||
09-10-2008, 12:37 PM
|
|||
|
|||
inkrimpen hobby>>>
dankuwel
bieden mag uiteraard,liefst gaan ze in 1 keer alletwee weg,het zijn leuke auto's die kwa bouw nagenoeg identiek zijn als de ae86(driftproject???) sr86 completed!!........漂うことのマスター!!!! |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)