Katten liefhebber gezocht :(
|
07-23-2007, 04:09 PM
|
|||
|
|||
Hey Mensen,
Diegene die mij kennen weten dat ik een katten liefhebber ben en dat wij 4 katten bij ons rond hebben lopen. Nu ben ik onlangs vader geworden en opzich gaat dat tot nu toe goed maar mijn vrouw word een beetje gek op dit moment. 4 katten betekent toch een hoop extra verantwoordelijkheid, een hoop extra schoonmaak (hoop troep wat ze mee naar binnen zeulen) en niet alle 4 zijn ze even blij met de nieuwe aanwinst in onze familie en laten de jalousie weten op de manier dat katten dat normalieter doen (de kenners onder ons weten wel wat ik bedoel)... Mijn oudste kat Evelin heb ik nu al zo'n 8 a 9 jaar en die zou ik voor geen goud kwijt willen. Mijn een na oudste kat Waaghals ook niet. Waaghals is echter 3 jaar geleden moeder geworden van Kwik, Kwek en Kwak. Kwak heeft helaas een aanrijding gehad eerder dit jaar maar de dames Kwik en Kwek wandelen nog vrolijk rond bij ons in huis. Hoe moeilijk ik het ook over mijn hart krijg, eigenlijk zoeken we een nieuw huis voor deze 2 poezen. Naar het asiel brengen gaat me echt tever maar mochten er nog katten liefhebbers hier op het forum zitten.... Dit is trouwens Kwik, ik kan zosnel geen foto vinden van Kwek... Greetz, Bastiaan "mux213" Olij Moved down under, no more hachi |
|||
07-23-2007, 06:29 PM
|
|||
|
|||
zijn erg leuke beesten, mensen.
Helaas hebben wij thuis 4 vogels los vliegen, dus dat komt niet goed denk ik. I reject your reality and substitute my own! No more Panda.. Tricolor bastard! If it 'aint broke, fix it 'til it is |
|||
07-24-2007, 10:34 AM
|
|||
|
|||
Vogels?
Owh dat probleem heeft zo'n kat zo uit de wereld geholpen <grin> Mijn vrouw wou dus ook een parkiet een tijd terug, dus ik, we hebben katten dat gaat niet, dus vrouw IK WIL PARKIET! dus wij er een parkiet bij, parkiet was in no time opgegeten.... Greetz, Bastiaan "mux213" Olij Moved down under, no more hachi |
|||
07-24-2007, 05:28 PM
|
|||
|
|||
Katten zijn erg lief. Ik heb de hele leven in Malesie paar katten gehad maar hier kan ik geen katen in huis hebben. Er is iemand die allergie voor katen dus wel jammer. Maar als er niemand die allergie voor katen is kan ik toch geen katten in huis hebben omdat ik een Argaponis (kleine papagaai) die in huis los vliegt. En ook hebben we nog een hond.
Hoop ik dat je katenliefhebber kan vinden. 1985 AE86 (ハチロク) Levin - Summer time daily driver |
|||
07-24-2007, 06:43 PM
|
|||
|
|||
Mux213 Wrote:Vogels? LOL! 5/2018 BMW F22 Coupe 1/1985 Toyota AE86 Levin Coupe |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
te koop voor de liefhebber | TE71corolla | 1 | 2,759 |
08-18-2007 11:23 AM Last Post: TE71corolla |
User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)