Poll: Kom ik of kom ik niet? This poll is closed. |
|||
Ik kom met hachi | 12 | 70.59% | |
Ik kom zonder hachi | 2 | 11.76% | |
Ik kom niet | 1 | 5.88% | |
Ik kom mischien | 2 | 11.76% | |
Total | 17 votes | 100% |
* You voted for this item. | [Show Results] |
Corolla club dag
|
08-15-2005, 11:01 AM
|
|||
|
|||
Corolla club dag
AE86 Coupé Wrote:Allereerst Lennert gefeliciteerd met het behalen van de 1e prijs! Top! hier wil ik nog wel wat op zeggen,ten eerst rij ik niet op publiek in en ten tweede was er GEEN snelheid maar alleen rook en veel herrie.(en een mooi setje strepen :w70 meter? ) en ik was zeer zeker niet kwaad of boos of zo,zelfs niet teleurgesteld! maar weet je wat juist kinderachtig is,dat je tijdens het slalommen voor de tweede x met 1 wiel in het gras komt (en er dan ook rustig zonder wielspin eruit rijd)er meteen afgestuurd word!!kijk ik vind het ook kut voor opaas grasveldje, maar ik ga heus niet voor de lol eraf hoor,ik had ook nog wel een tijd neer willen zetten daar. endannog, komop mensen het is gvd een race track!(of toch een siertuin?) maar geeft allemaal niks hoor,ik heb lol gehad daar en robo, heel vetjes hoor eerste plekkie nou nog een x op zandvoort komen driften en dan komt het best goed met je sr86 completed!!........漂うことのマスター!!!! |
|||
08-15-2005, 11:06 AM
|
|||
|
|||
Corolla club dag
ik wil niet veel zeggen hoor, maar ik heb mensen hun kinderen voor jouw auto weg zien trekken, toen jij langskwam met een rotvaart.
//edit: En 3 filmpjes: Ad (aka turborolla aan het spelen met z'n supercharged AE86 Robokill in actie, ziet er goed uit! TE71Corolla in actie. Klinkt erg gaaf! Graag alle filmpjes met het rechtse muisknopje en dan opslaan als //edit2: dank je Jeroen! "It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers." -Shinji Minowa |
|||
08-15-2005, 11:27 AM
|
|||
|
|||
Corolla club dag
No no no noooooooooooooooooooo |
|||
08-15-2005, 11:42 AM
|
|||
|
|||
Corolla club dag
Ja was wel geslaagd :-) leuk gereden en gegleden afijn top dagje nou nog me eerste prijs binne slepen
Cars: "99 Lexus IS200 "86 AE86 Kouki Panda Levin GT-Apex (restore project) "84 AE86 Zenki Blue Levin (project racer) Motorcycles: "02 Yamaha R1 "02 Honda Hornet S "08 BMW R1200GS |
|||
08-15-2005, 12:03 PM
|
|||
|
|||
Corolla club dag
Gisteren een hele leuke dag gehad daarzo. Goed georganiseerd en grote opkomst. Ook erg leuk om de AE86 fanaten eens te spreken. Ik heb ze nog niet allemaal gesproken, maar dat komt zeker nog. Ook erg mooi om te zien, het rijtje AE86'ers klaar staan om het circuitje op te gaan. Zo kun je meteen ook zien wat een AE86 rijder nu wil, gewoon plezier hebben met je karretje. EN DAT HEB IK ZEKER GEHAD HOOR. errug geinig allemaal, natuurlijk geen prijs voor de snelste tijd, maar lol gehad voor 100! Zie Foto's? filmpjes?
Hey Lennert, Hardstikke goed gedaan! Gefeliciteerd! Mooie promo voor de AE86!!! tot de volgende keer! |
|||
08-15-2005, 12:41 PM
|
|||
|
|||
Corolla club dag
TE71corolla Wrote:AE86 Coupé Wrote:Allereerst Lennert gefeliciteerd met het behalen van de 1e prijs! Top! Ik heb de strepen gezien. Sorry dat ik dacht dat je boos was, daar leek het nl wel op. Maar goed we hebben plezier gehad met onze auto's en daar gaat het uiteindelijk om. Graag zie ik je eens op Zandvoort rijden.. Mijn mooie, originele AE86! |
|||
08-15-2005, 05:05 PM
|
|||
|
|||
Corolla club dag
Ik wil degene met die donkergroene AE96 heel erg bedanken. Ik heb aan een kant sinds gisteren een vreselijke piep in mijn oor en hoor een stuk minder.. Als je zonodig lawaai wilt maken doe dat dan ergens anders en niet tussen de mensen. Je uitlaat knalde nogal behoorlijk hard en daardoor ben ik op dit moment aan de rechterkant zowat doof!
|
|||
08-15-2005, 05:41 PM
|
|||
|
|||
Corolla club dag
Monique Wrote:Ik wil degene met die donkergroene AE96 heel erg bedanken. Ik heb aan een kant sinds gisteren een vreselijke piep in mijn oor en hoor een stuk minder.. Als je zonodig lawaai wilt maken doe dat dan ergens anders en niet tussen de mensen. Je uitlaat knalde nogal behoorlijk hard en daardoor ben ik op dit moment aan de rechterkant zowat doof!Ai Monique, das minder leuk om te horen. Gaat hopelijk gewoon weer over. Hoop dat je van wij andere AE86 rijders meer genoten heb! Greetz, Bastiaan "mux213" Olij Moved down under, no more hachi |
|||
08-15-2005, 06:10 PM
|
|||
|
|||
Corolla club dag
Monique Wrote:Ik wil degene met die donkergroene AE96 heel erg bedanken. Ik heb aan een kant sinds gisteren een vreselijke piep in mijn oor en hoor een stuk minder.. Als je zonodig lawaai wilt maken doe dat dan ergens anders en niet tussen de mensen. Je uitlaat knalde nogal behoorlijk hard en daardoor ben ik op dit moment aan de rechterkant zowat doof! geen dank,nee geintje sorry hoor hoop dat het snel weer overgaat heh soms heb ik dat wel eens heh,effe helemaal losgaan sr86 completed!!........漂うことのマスター!!!! |
|||
08-15-2005, 06:13 PM
|
|||
|
|||
Corolla club dag
TE71corolla Wrote:soms heb ik dat wel eens heh,effe helemaal losgaanToch leren je een beetje in te houden hoor Jasper! Greetz, Bastiaan "mux213" Olij Moved down under, no more hachi |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Drift dag RDW Lelystad 13-04-08 met AE86sport | AE86sport | 4 | 5,223 |
04-20-2008 12:56 PM Last Post: AE86sport |
User(s) browsing this thread: 12 Guest(s)