Dodare 25 mei
|
05-21-2006, 02:08 PM
|
|||
|
|||
Dodare 25 mei
Hey mensen,
Wie komt er donderdag eigenlijk nog naar dodare?? ik ben er smiddags voor het vrij rijden maar er wordt meer gedaan. Tuning, sprints,driften, etc... hoop tupperware maar goed Greetz, Bastiaan "mux213" Olij Moved down under, no more hachi |
|||
05-26-2006, 02:18 PM
|
|||
|
|||
Dodare 25 mei
Zo, dat was weer een leuk dagje gisteren, nog best een aardige hachi opkomst met name voor het driften.
Zowel TE71Corolla, P-Nut als El-chico (was jij toch) bezig gezien met het betere drift werk. Circuitfreak heb ik ook de hand even mogen schudden en er was nog iemand volgens mij van het forum hier maar ben et even kwijt. Helaas maar kort met de mensen kunnen spreken want ik moest bij de keuring zijn voor het vrij rijden en de briefing ging niet helemaal goed dus weinig kans gehad om te praten. Zelf 3 heats tijdens het vrij rijden kunnen rijden. Aanpassingen aan de remmen leverde een merkbare verbetering maar ik kan nogsteeds niet vol in de ankers. 1 heat meegereden met de AX cupracer van een maat van mij en dan voel je wat remmen zouden moeten zijn, damn wat kan dat ding in de ankers zeg! En met mij en hem in de wagen zit er echt niet zoveel gewichtsverschil meer in (allebei +100kg geloof ik ). Eerste heat redelijk rustig aan gedaan, met mijn vrouw op de passagiersstoel. Et ging er toch allemaal nog veel te hard dus niet echt voor herhaling vatbaar In de laatste heat die ik reed ben ik nog wel even netjes achterstevoren komen te staan. Auto had een heat still gestaan en ik kwam aardig goed op vaart de tarzan bocht uit, dook op tehoge snelheid gerlach in of hoe die bocht ook heet en voor ik het wis glee ik achterwaards het gras op. Scheelde niet veel maar alles bleef heel. Tempo daarna maar weer rustig opgebouwd. Laatste rondjes gingen zeker heel erg lekker. Dag was verder top, niet druk op de baan, heb veel rondjes kunnen rijden zonder ingehaalt te worden c.q. in te moeten halen. Dag absoluut voor herhaling vatbaar Greetz, Bastiaan "mux213" Olij Moved down under, no more hachi |
|||
05-26-2006, 02:39 PM
|
|||
|
|||
Dodare 25 mei
Het was inderdaad een leuke dag.
Ik kwam alleen om naar het driften te kijken en de Hachi's aan te moedigen dus ik heb voor de rest niet veel gezien op DoDare. Het was erg leuk om toch nog 3 Hachi's te zien driften, alleen wel jammer dat je niet echt je best hoeft te doen want vriendjes politiek bepaald de uitslag heb ik gemerkt. Ook was het leuk om weer even een praatje te maken met de Hachi liefhebbers en om THE BOSS (Mux) eens te ontmoeten. Ook ik vond het voor herhaling vatbaar en hopelijk kan ik zelf ook snel mee driften. Greetzzzz. Toyota MR2 2.0 16V Gen3 Turbo Toyota MR2 1.6 16V Toyota Corolla GTZ Twincam 1.6 16V (AE86) (Sold. ) Toyota Corolla GT Twincam 1.6 16V (My new project ) |
|||
05-26-2006, 03:24 PM
|
|||
|
|||
Dodare 25 mei
Klinkt gaaf jongens. Wou dat ik erbij geweest was, maar zat in het buitenland..
A wheel to steer the front of the car A pedal to steer the rear |
|||
05-26-2006, 07:18 PM
|
|||
|
|||
Dodare 25 mei
quote ciquitfreak]]Het was erg leuk om toch nog 3 Hachi's te zien driften, alleen wel jammer dat je niet echt je best hoeft te doen want vriendjes politiek bepaald de uitslag heb ik gemerkt.
Ook ik vond het voor herhaling vatbaar en hopelijk kan ik zelf ook snel mee driften. Greetzzzz.[/quote] hmmmzz ik twijfelde ook wel aan de uitslag om de beste 16 ik liep een beetje te klooien met mijn bandenkeus op de voor as(onderstuur als een gek) maakt niet uit ,toch nog eerste prijs sideways challence gewonnen wel mooi dat die ''coronel slet'' plat gegaan is,weg met die ufo sr86 completed!!........漂うことのマスター!!!! |
|||
05-26-2006, 08:19 PM
|
|||
|
|||
Dodare 25 mei
Was een topdag jammer van de regen smorgends
maar zag er weer goed uit allemaal Filmpjes staan op http://www.trd-cars.com het is wel megadruk nu met downloaden dus snel gaat het niet maar zeker de moeite waard meer dan 50 minuten knallen |
|||
05-26-2006, 09:44 PM
|
|||
|
|||
Dodare 25 mei
TE, coronel plat?!? Vertel
Je knalde lekker weg met dat ding van je, wel erg grappig om te zien dat er maar een paar waren die vanaf moment 1 driftend dat rechte stuk af gingen. Jacco, ik wacht wel ff met downloaden dan Greetz, Bastiaan "mux213" Olij Moved down under, no more hachi |
|||
05-26-2006, 11:26 PM
|
|||
|
|||
Dodare 25 mei
Dat coronel zijn auto plat reed was inderdaad leuk om te zien.
En dat gunde ik hem ook wel. Wel jammer dat hij daarbij een skyline moest raken en later de BMW van Remmo. Coronel is vaker dwars gegaan dan de rest van alle drifters bij elkaar, maar omdat hij sponsor is ging hij toch steeds door. En gefeli met je eerst plaats in de sideways challange, volgens mij ging je ook het meest sideways van iedereen op een gegeven moment. Toyota MR2 2.0 16V Gen3 Turbo Toyota MR2 1.6 16V Toyota Corolla GTZ Twincam 1.6 16V (AE86) (Sold. ) Toyota Corolla GT Twincam 1.6 16V (My new project ) |
|||
05-26-2006, 11:40 PM
|
|||
|
|||
Dodare 25 mei
jasper !
Cars: "99 Lexus IS200 "86 AE86 Kouki Panda Levin GT-Apex (restore project) "84 AE86 Zenki Blue Levin (project racer) Motorcycles: "02 Yamaha R1 "02 Honda Hornet S "08 BMW R1200GS |
|||
05-27-2006, 12:02 AM
|
|||
|
|||
Dodare 25 mei
CircuitFreak Wrote:Dat coronel zijn auto plat reed was inderdaad leuk om te zien. op een gegeven moment slaat de gekte weer toe heh sr86 completed!!........漂うことのマスター!!!! |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
12 mei toyota meeting belgie | Bubble_Drift | 12 | 10,549 |
05-11-2008 07:19 PM Last Post: oldskull |
|
DoDare Zondag 10 april a.s. | Mux213 | 58 | 42,092 |
04-16-2005 11:25 PM Last Post: Mux213 |
User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)