Driftveldje
|
08-01-2005, 06:05 PM
|
|||
|
|||
Driftveldje
Hey mensen,
Even puur voor de fun, dit is waarschijnlijk zo onrealizeerbaar als de pest maar toch, eens kijken of er mensen hier een beetje kennis van juristische dingen hebben. Ik was met Dragonnoir in gesprek over de fantasie om eens een stuk land te kopen, dat levelen, veldje beton storten, en spelen maar! Opzich zolang het een afgesloten prive terrein is waarbij je geen overlast bij de buren veroorzaakt zou dat moeten kunnen, al zou er natuurlijk met een bestemmingsplan o.i.d. als reden een stokje voor gestoken kunnen worden. Als je het zooitje gaat verhuren of je maakt er een evenement in krijg je waarschijnlijk met gerelateerde vergunningen te maken maar voor prive gebruik..... Het idee was ook een beetje om ergens op een industrie terein gewoon een stuk asfalt te leggen en als parkeer terein te gaan exploiteren (betaald parkeren). Ervoor zorgen dat in het weekend het parkeer terein gesloten is met als melding "autos worden weggesleept in het weekend' erbij. Maak met bedrijven op het terein afspraken over abonnementen e.d. In notime heb je dan ook nog eens je investering terug verdient en kun je in het weekend lekker spelen op je afgesloten prive parkeer terrein.... Zou et kunnen? Ik weet iig van kennissen die eens serieus bezig zijn geweest om buiten de randstad een mini circuit aan te leggen en op alle fronten tegengewerkt werden. Maarja.... Greetz, Bastiaan "mux213" Olij Moved down under, no more hachi |
|||
08-01-2005, 06:08 PM
|
|||
|
|||
Driftveldje
vergeet t maar krijg je denk ik niet voor elkaar
maar als je dat graag wilt doen kom dan gewoon 10 aug naar zandvoort |
|||
08-01-2005, 10:43 PM
|
|||
|
|||
Driftveldje
Chell,
Zit ik nog over na te denken maar 10 aug ben ik jarig dus.... Greetz, Bastiaan "mux213" Olij Moved down under, no more hachi |
|||
08-01-2005, 10:45 PM
|
|||
|
|||
Driftveldje
vier je t daar toch
|
|||
08-01-2005, 10:51 PM
|
|||
|
|||
Driftveldje
Wij hebben ook is geprobeert zoiets te realiseren.. maar de meeste gemeente's gaan wel moeilijk doen.
|
|||
08-02-2005, 07:30 AM
|
|||
|
|||
Driftveldje
Nero, heb ik daar niet ooit eens wat over gelezen op gummen?
anyways, inderdaad, logisch ook want dit wordt geaccossieert met straat racen en alle gemeentes zijn tegen straat racen. Bovendien is het altijd een probleem om de veiligheid te garanderen, je mag in Nederland natuurlijk niet het risico lopen dat er ook maar iets gebeurt! En natuurlijk zijn er ook genoeg echte redenen maarja... daarom vraag ik mij af of mijn parkeerplaats idee zou werken. Ze hebben nu zo'n parkeer plaats net buiten hoofddorp. Staat overdag helemaal vol, s'avonds helemaal leeg. Tis buiten de stad, geen overlast wat dan ook. Enige nadeel.. TIS FUCKING GEEN GLAD ASFALT MAAR ALLEMAAL HEUVELTJES EN ONZIN En het wordt ook nog eens afgesloten. boehoehoehoe, en ik dacht een speel tereintje gevonden te hebben Greetz, Bastiaan "mux213" Olij Moved down under, no more hachi |
|||
08-02-2005, 02:21 PM
|
|||
|
|||
Driftveldje
mux213 Wrote:Nero, heb ik daar niet ooit eens wat over gelezen op gummen? Klopt idd, en dat van die parkings is ook wel een goed plan. Volgens mij doen ze dat in Amerika al jaren zo. Maar bij ons in Hoogeveen hoef je zulke dingen echt niet (legaal) te proberen doen. Want de mensen die hier in het bestuur zitten zijn zwaar christelijk en erg natuur en vredelievend.. (bah bah ) en dus doen ze bij voorbaat al moeilijk. Enige wat we nu voor elkaar hebben gekregen in goed overleg is onze grote meeting elke vrijdagavond sinds 2003. En die verloopt nog steeds super. Maar een driftdag of wat dan ook organiseren word moeilijk denk ik. Heb wel contacten met iemand van Assen en die organiseert daar altijd dagen voor mensen die net een jaar hun rijbewijs hebben om nog alles een keertje door te nemen. Heb er verder niks van weer gehoort, maar ik kan nog wel is gaan vragen of hij er nog wat in zag zo'n dagje organiseren. Want hij vond het destijds wel een leuk plan om dat er bij te doen op de paddock van Assen. |
|||
08-02-2005, 05:54 PM
|
|||
|
|||
Driftveldje
Alleen...
Assen is zo ver weg Maar als het goedkoop te doen is.. Ik neem aan dat een paddock afhuren heel wat goedkoper is dan het circuit af huren.... Greetz, Bastiaan "mux213" Olij Moved down under, no more hachi |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)