Econ Pwr
|
04-08-2013, 09:18 PM
|
|||
|
|||
Econ Pwr
hee hallo
het is blijft een dom ding ma vind het wel leuk als alles natuurlijk werk op me klok mijn econ/pwr werkt niet, brand ook niks, iemand enig idee waar ik na kan kijken kwa stekkers of een schema?. alvast bedankt mvg ray |
|||
04-12-2013, 07:25 PM
|
|||
|
|||
Econ Pwr
niemand enig idee waar ik na kan zoeken vacuum. onsteking. stekers?
|
|||
04-12-2013, 08:17 PM
|
|||
|
|||
Econ Pwr
Voor zover ik weet werken de lampjes op motor vacuum. Anders moet je ff in het technisch handboek kijken. Kun je hier zo downloaden.
|
|||
04-13-2013, 08:49 AM
|
|||
|
|||
Econ Pwr
Er zit een klein potje met een vacuumleiding ergens links in de motorruimte als ik t me goed herinner, die schakelt het contactje voor die lampjes.
Kun je eens mee spelen, kijken of ie t nog doet. FABRICA MI DIEM, PVNC! |
|||
04-14-2013, 10:22 AM
|
|||
|
|||
Econ Pwr
bedankt voor jullie reacties
ik ga hier even uitgebreid naar zoeken nadat er een andere moter in zat kon ik het probleem nooit vinden |
|||
04-14-2013, 04:47 PM
|
|||
|
|||
Econ Pwr
Had hetzelfde had ik met de mijne. Zover ik kon uitvinden was het bij de mijne toen ook het potje (dacht midden motorruimte) dood: kwam geen signaal uit, maar het belangrijkste was dat de tvis het wel deed.
Behalve dat ik geen ping-pong kon spelen lag ik er niet echt wakker van... 1983 - AE86 Sprinter Trueno - import project 2013 - Honda Civic sport - daily driver 2004 - AEU86 dot ORG - daily domain Support our forum, buy from the AEU86 shop: |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)