GiannisGT AE86 (Greek)
|
07-02-2010, 10:18 AM
Post: #31
|
|||
|
|||
GiannisGT AE86 (Greek)
Αν μπορώ να κρίνω από τη φωτό τα trd σου είναι περίπου με μαμά διαδρομή. Άρα ισχύει ότι και για όλα τα μαμά αμορτισέρ με ελατήρια χαμηλώματος: μικρότερη διαδρομή σε συμπίεση, άρα συχνότερο τερμάτισμα. Από την άλλη με ένα σκληρό ελατήριο μειώνεις την ίδια αυτή πιθανότητα περιορίζοντας τη διαδρομή για δεδομένη δύναμη.
Για μένα πετυχαίνεις καλό ζύγισμα με 6κιλα μπροστά και 5κιλα πίσω, αλλά γενικά οδηγώ με υπερστροφική τάση. Σκέψου έχω 5κιλα μπροστα, 4.5κιλα πισω αντιστρεπτική μπροστά μαμά και αντιστρεπτική πίσω ρυθμισμένη στη 2ρη σκάλα (κάπου 250% πιό σκληρή από μαμά αν δεν κάνω λάθος ![]() Εν πάσει περιπτώσει για να είσαι (πιο ![]() 1. Κρατάς το ride height σου και αλλάζεις αμορτισερ σε μικρότερης διαδρομής (με το απαιτούμενο κόψιμο-ράψιμο γονάτου για εμπρός ![]() 2. Κρατάς τα χωμάτινα αμορτισέρ και βάζεις ελατήρια σε μαμά ride height ή μέχρι 1-2 πόντους πιό χαμηλά και rates στα 5κιλα εμπρός, 4-4μιση πίσω και απολαμβάνεις διαδρομές στους ελληνικούς κ@λόδρομους! SFD |
|||
07-18-2010, 01:14 PM
Post: #32
|
|||
|
|||
GiannisGT AE86 (Greek)
Ημερα βαρεμαρας χθες και για να περασει η ωρα ειπα να κοψω τα λαστιχενια προστατευτικα που σταματουν τον αξονα με το σασι.. Ειχα δει πως ειχε κανει σημαδι στο πιατακι αρα καποιες φορες 8α εβρισκε.. Οπως φαινεται στη φωτο η αποσταση απτον αξονα στο στανταρ υψος ειναι 4.5 ποντους περιπου..
![]() Σε αυτη τη φωτο ειναι χωρις ελατηρια με τις βασεις να ακουμπανε στα λαστιχα αυτα.. Λογικα θα επερνε τετοια κληση μιας και τα ελατηρια ειναι οντως πιο μαλακα αποτι σκεφτομουν.. ![]() Απο το σημειο που ακουμπανε τα λαστιχα με το πιατακι εχουμε περιπου 7.5 ποντους μεχρι να τερματισει το αμορτισερ ![]() Τελικα εκοψα ενα κομματι και κερδισα περιπου 2.5 ποντους ακομα δηλαδη συνολο 7 ποντους μεχρι να πατησει το λαστιχο ξανα στο πιατακι.. Και επειδη ειχα ελευθερο χρονο (παντα εχω,χαχα ![]() ![]() ![]() Ομως αυτη τη φορα κατασκευαστικε ειδικος (!) εξωλκεας-βανα.. ![]() ![]() ![]() Ο οποιος ομως ενισχυθικε και εμοιαζε πιο πολυ στη κανονικη του μορφη..χαχα ![]() Μετα απο αρκετα δυνατα χτυπηματα και ενα λιτρο πετρελαιο τελικα βγηκε το γ@#$νο.. ![]() ![]() ![]() Το αριστερο βγηκε πανευκολα και μετα το να βγει το διαφορικο ηταν ευκολο.. Μερικες φωτο.. ![]() ![]() ![]() ![]() Και σε αυτο το βιντεο φαινεται ο τζογος που εχει η κορωνα με το πινιο.. Να πω οτι το διαφορικο κανει θορυβο και αρκετες φορες κανει διαφορικο η αριστερη ροδα με αποτελεσμα επανω στην παντα να "χανεις" το τιμονι.. ![]() |
|||
07-19-2010, 07:48 AM
Post: #33
|
|||
|
|||
GiannisGT AE86 (Greek)
Γιάννη το λαστιχο που έκοψες είναι το bump stop το οποίο εκτός του ότι λειτουργεί ώς bump stop είναι και αυτό σαν ελατήριο πολύ μεγαλύτερης σκληρότητας. Δλδ όταν το πιατάκι έφτανε σε αυτό δεν τερμάτιζε η ανάρτηση, αλλά άλλαζε η σταθερά ελατηρίου. Και τώρα που το έκοψες συμβαίνει το ίδιο, απλά συμβαίνει σε μεγαλύτερη συμπίεση του αμορτισέρ... Όχι πολύ καλό... Αν όντως είναι πολύ μαλακό το ελατήριο το μόνο που έχεις καταφέρει αυτή τη στιγμή είναι να επιτρέπεις στο σασί να παίρνει μεγαλύτερες κλίσεις πιό εύκολα.
Να αναφέρω εδώ ότι σύγχρονα ακριβά επιβατικά αυτοκίνητα (γερμανικά...) έχουν αναρτήσεις με μαλακά ελατήρια και μεγάλα bump stop προοδευτικού συντελεστή ελατηρίου τα οποία είναι αρκετά μεγάλα σε μήκος οπότε ενεργοποιούνται σε μικρές διαδρομές της ανάρτησης. Τα αμορτισέρ είναι ρυθμισμένα στις διάφορες ταχύτητές τους λαμβάνοντας υπόψην και τα bump stop ως ελατήρια. Το αποτέλεσμα είναι μια πολύ άνετη ανάρτηση, χωρίς όμως να χαλάει η οδική συμπεριφορά από έντονες κλίσεις κλπ. SFD |
|||
07-19-2010, 11:47 AM
Post: #34
|
|||
|
|||
GiannisGT AE86 (Greek)
John βγαλε μια φωτο απο το πισω ελατηριο να το δουμε. Δεν μου φαινεται τοσο μαλακο μηπως ειναι κλασμενα τα αμορτισερ σου?
Εχω κοψει κι εγω μερος του bump stop γιατι το "χτυπαγα" συνεχεια λογω χαμηλωματος :wink: ![]() |
|||
07-19-2010, 03:06 PM
Post: #35
|
|||
|
|||
GiannisGT AE86 (Greek)
Αυτα ειιναι τα πισω ελατηρια.. Το παχος της σπειρας ειναι περιπου 13.5 χιλιοστα..
![]() Δεν εχω προλαβει να δοκιμασω το αμαξι τωρα που εκοψα το bump stop, θα το κανω βραδυ και θα δω αν εχει αλλαξει κατι.. ![]() Αυτο που σκεφτομουν (λαθος δλδ ![]() ![]() |
|||
07-19-2010, 03:22 PM
Post: #36
|
|||
|
|||
GiannisGT AE86 (Greek)
Επεισης ηθελα να ρωτησω εαν υπαρχει τροπος να μειωθει ο τζογος μεταξυ κορωνας και πινιον.. Σε αυτο το βιντεο μετα το 7:20 τι ακριβως κανει? Ειναι η διαδικασια που περιεγραφες εσυ,Σταυρο?
http://www.youtube.com/watch?v=UZEXzbDpq...re=related |
|||
07-19-2010, 03:29 PM
Post: #37
|
|||
|
|||
GiannisGT AE86 (Greek)
Ναι, ρυθμίζει το ring backlash. Το dial indicator, δλδ αυτό το ρολόι το μετράει σε δέκατα του χιλιοστού. Κάπου 0.2mm είναι η σωστή ρύθμιση. Είναι και η ευκολότερη ρύθμιση του διαφορικού.
SFD |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Greek 86 owners meet | FanIsHere | 0 | 47 |
Yesterday 05:34 PM Last Post: FanIsHere |
|
General and Offtopic discussion (Greek) #2 | nmwisima | 569 | 434,711 |
12-31-2019 06:49 PM Last Post: Roku_trueno |
|
PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... | alimonos | 112 | 99,349 |
01-09-2014 08:21 PM Last Post: Bean |
|
New Greek Member: Drift Car Wash | DRIFTCARWASH | 22 | 30,533 |
05-08-2013 10:46 AM Last Post: nmwisima |
|
Technical problems (Greek language) | dikolotour | 1,217 | 825,306 |
07-09-2012 10:12 AM Last Post: Apsogos |
User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)