Hachi gezocht
|
01-30-2005, 04:01 PM
|
|||
|
|||
Hachi gezocht
Ivan141 Wrote:Die SR-5 op marktplaats is nu in Jaspers bezit trouwens..Aha, dus toch verkocht. Dacht dat niemand het waard vond om zoveel geld neer te tellen voor een SR5 waar je zowiezo het laswerk over moet doen en zelfs dan heb je nog niet veel. 1983 - AE86 Sprinter Trueno - import project 2013 - Honda Civic sport - daily driver 2004 - AEU86 dot ORG - daily domain Support our forum, buy from the AEU86 shop: |
|||
01-30-2005, 05:15 PM
|
|||
|
|||
Hachi gezocht
weet iemand hoeveel je kwijt bent als je er een in het buitenland haalt?
|
|||
01-30-2005, 05:16 PM
|
|||
|
|||
Hachi gezocht
Jasper was aardig te spreken over het bodywork en heeft een stuk van die prijs af gehaald..ding is ondertussen bijna volledig GTS spec gemaakt.
FABRICA MI DIEM, PVNC! |
|||
01-30-2005, 05:25 PM
|
|||
|
|||
Hachi gezocht
zoals ik al zij alles wordt voor m`n neus weggehaald
maar ik zal er een krijgen : |
|||
01-30-2005, 06:10 PM
|
|||
|
|||
Hachi gezocht
he aico pm me ff
|
|||
01-30-2005, 08:53 PM
|
|||
|
|||
Hachi gezocht
hey mensen,alles goed verders???
sr5je is perfect ,beetje gelast (achterste dorpeldelenl+r en een nieuw uitlaatje geplaatst)en hup,een apktje erop en driften maar zelfs met een sr5 lukt dit dus goed gewoon bandjes op 4 bar en gaan met die banaan gisteravond dikke pret gehad in de westhavens nog een weekje en dan is het weer over met dat trage gedoe,dan gaat de 2way sper erop en de 16v met dubbele webers erin en dan gaan we echt dikke pret maken OH JA,WANNEER GAAN WE EEN KEERTJE EEN SOORT MEETING ORGANISEREN OF ZO?? MISSCHIEN EEN LEUK IDEE? sr86 completed!!........漂うことのマスター!!!! |
|||
01-30-2005, 08:56 PM
|
|||
|
|||
Hachi gezocht
OH JA NOG EVEN OVER "DINGEN VOOR JE NEUS WEGKAPEN"
GEWOON SNEL BESLISSEN EN NIET TE LANG WACHTEN MET BESLISSINGEN NEMEN WANT WEG=PECH sr86 completed!!........漂うことのマスター!!!! |
|||
01-30-2005, 10:47 PM
|
|||
|
|||
Hachi gezocht
Hey paul,
Success met de jacht, tis wat TE71 zegt, als je er snel eentje wil, dan moet je ook snel beslissen. Het nadeel is dat je achteraf pas erachter komt wat de gebreken zijn die je mogelijk bij de koop al ontdekt had kunnen hebben. Blijven 20 jaar oude wagentjes.. Ik heb zelf de knoop snel doorgehakt en mijn wagen voor aico's neus weggekaapt Heb er geen spijt van gehad, tot nu toe een goede vonst voor een juiste prijs. Wagen die aico nu heeft is ook bijzonder, zeer uniek Greetz, Bastiaan "mux213" Olij Moved down under, no more hachi |
|||
03-10-2005, 06:01 PM
|
|||
|
|||
Hachi gezocht
Wij hebben er misschien nog wel een te koop voor jou, maar dan zou ik even met mijn wederhelft moeten overleggen.
Of stuur een PM'tje naar Turborolla. Dat kan ook. Mijn mooie, originele AE86! |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)