Motorinbouw, tips...?
03-05-2007, 06:13 PM
Post: #11
Motorinbouw, tips...?
Zal idd wel wel het een en ander aangepast moeten worden, ben ik blij dat het bij mij vrij eenvoudig was, vooral vanwege het feit dat het m'n eerste keer was... Tongue

Hebben alleen besloten om toch het t-vis stuk over te zetten en de dubbele carb's eraf te halen, heeft nog wat extra tijd gekost...(niet zoveel als de steun voor de versnellingsbak eraf halen... Angry Angry Angry )

Nog effe goed afstellen en dan gaan met het ding... Smile

E30 - Daily Driver
AE86 - Moneypit
Find all posts by this user
03-05-2007, 06:14 PM
Post: #12
Motorinbouw, tips...?
Waarom de carb's eraf?
Hij klonk zo lekker.

[Image: AEU86 AE86 - Motorinbouw, tips...?]

Toyota MR2 2.0 16V Gen3 Turbo
Toyota MR2 1.6 16V
Toyota Corolla GTZ Twincam 1.6 16V (AE86) (Sold. Crying )
Toyota Corolla GT Twincam 1.6 16V (My new project Smile )
Find all posts by this user
03-05-2007, 06:25 PM
Post: #13
Motorinbouw, tips...?
Uhu, absoluut, net iets te mooi voor normaal gebruik...Noem me een watje, maar de auto is voornamenlijk toch nog voor dagenlijks gebruik als hij ooit af komt, en vond het net iets te veel van het goede... Confused

Als ik een tweede auto aanschaf voor gewoon gebruik (de mr2 is alweer zo goed als verkocht) dan wordt het een ander verhaal... Tongue

E30 - Daily Driver
AE86 - Moneypit
Find all posts by this user
03-06-2007, 10:43 AM
Post: #14
Motorinbouw, tips...?
off-topic:

Blackmane, ben jij nou de GJ Wesselingh waarbij ik in de klas heb gezeten in Driebergen?

Why motorsports? Because other sports require only one ball!
Find all posts by this user
03-06-2007, 05:15 PM
Post: #15
Motorinbouw, tips...?
Erm...dat zou best eens kunnen, erg lang geleden en zo maar heb wel in Driebergen op school gezeten en z'r zullen niet zoveel Wesselingh'en zijn die daar op school hebben gezeten... Tongue eentje maar... :wink:

Jesse, als in Jesse met die gare lichtblauwe VW bus? Om maar effe off-topic te blijven...

E30 - Daily Driver
AE86 - Moneypit
Find all posts by this user
03-07-2007, 03:11 AM
Post: #16
Motorinbouw, tips...?
hahaha, right!!! Tering, hoe kom jij nou weer in de AE86s verzeild???

Why motorsports? Because other sports require only one ball!
Find all posts by this user
03-07-2007, 09:35 AM
Post: #17
Motorinbouw, tips...?
Jesse,

VW BUS?!?! Waar the F heb jij niet in gereden in jouw leven man? Jezum..

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
03-07-2007, 07:14 PM
Post: #18
Motorinbouw, tips...?
Hoe ik in de AE86 verzeild kom...? Hmm, combo van het feit dat ik de VW's beetje moe was na een Caddy en Passat. Goede auto's maar oh zo saai. En, moet het helaas toegeven, het feit dat ik toch redelijk wat anime kijk, waaronder initial D. Was niet echt meteen de reden om d'r een te kopen, maar zorgde ervoor dat ik toch wat meer naar Japans spul ging kijken. Was eigenlijk eerst op zoek naar een leuke gti-r maar ja, da's ook niet alles, en ben ik dus uiteindelijk voor de hachi gegaan... :wink:

En nu zit ik hier... Cool

E30 - Daily Driver
AE86 - Moneypit
Find all posts by this user
03-08-2007, 01:48 PM
Post: #19
Motorinbouw, tips...?
haha, idd, blauwe VW bus! Dat is wel de auto waar ik m'n 1e drifts mee gemaakt heb...!

Wel grappig, ik wilde al een AE86 toen ik in Driebergen zat, maar moest toch eerst ff m'n eerste loonstroken verzilveren voor ik er 1 kon gaan halen... Heb 'm dan ook een halfjaar na vertrek daar al gekocht (de 1e dan).

Why motorsports? Because other sports require only one ball!
Find all posts by this user
03-08-2007, 05:58 PM
Post: #20
Motorinbouw, tips...?
uhm driebergen?
Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Ik wil een Hachiroku aanschaffen, wie heeft er tips? Japsel 11 9,987 06-27-2005 12:07 PM
Last Post: Japsel

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication