OEM antenne?
|
01-03-2006, 12:43 AM
|
|||
|
|||
OEM antenne?
Heeft iemand toevallig nog een simpel oem antenne tussen de rest van de rommel liggen? (die je in de linker zijscherm prikt?)
Tis een beetje stil in me auto en om keer op keer dezelfde cd's te luisteren begint saai te worden. Ik heb op dit moment geen zin om zo'n 'antenneloze' ontvanger derin te zetten, omdat ik in het voorjaar de boel ga opknappen, en alles weer deruit gaat. Nog de beste wensen en groeten uit Bevercity! |
|||
01-03-2006, 09:56 AM
|
|||
|
|||
OEM antenne?
Yep, moet er wel ergens 1 hebben.....zal komend weekend even kijken voor je!
Why motorsports? Because other sports require only one ball! |
|||
01-03-2006, 12:16 PM
|
|||
|
|||
OEM antenne?
Ah kijk.. das super Ik wacht het af... zal intussen wat random nummers weer branden op cd's... Mis misschien een mp3/wma functie op de speler.
|
|||
01-03-2006, 10:04 PM
|
|||
|
|||
OEM antenne?
Calavera Wrote:Mis misschien een mp3/wma functie op de speler.Geloof me: zelfs dat gaat vervelen. Ik kan ondertussen al bijna geheel mijn 40GB collectie niet meer uitstaan. En daarnaast waardeer ik mijn hachi steeds meer op 4100 toeren. Dat is nog eens wat anders dan ouderwets op 33 of 45 toeren. 1983 - AE86 Sprinter Trueno - import project 2013 - Honda Civic sport - daily driver 2004 - AEU86 dot ORG - daily domain Support our forum, buy from the AEU86 shop: |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)