Technical problems (Greek language)
12-14-2008, 10:31 PM
Post: #291
Technical problems (Greek language)
Το βεντιλατέρ στα 86 δουλεύει συνεχώς... Παίρνει κίνηση από αντλία νερού μέσω φυγοκεντρικού συμπλέκτη.

SFD
Find all posts by this user
12-15-2008, 05:30 PM
Post: #292
Technical problems (Greek language)
- Για τις εμπειριες σου για την θερμοκρασια δεν μου ειπες κατι.
- Περασα απο το μηχανικο σημερα. Τον ρωτησα σχετικα με τον ρυθμιστη καυσιμων και μου ειπε οτι εαν βρω να παρω εναν. Περαιτερω δεν ειπαμε γι' αυτο. Αυτο πως θα το αναζητησω? "Idle mixture adjusting screw (variable resistor)"? Ειναι αυτο στην φωτογραφια 10.30? Αυτο συνδεεται με τον εγκεφαλο?
- Μου ειπε οτι θα ψαξει να βρει καποια αλλη πεταλουδα να βαλει. Υπαρχει καποια αλλη που να ταιριαζει? Επισης μου ειπε οτι θα καταργησει (αποτι καταλαβαWink το coolant δηλ το τσοκ που οταν ειναι η μηχανη ειναι κρυα ανεβαζει τις στροφες στις 2500στρ (στο δικο μου χειμωνα-καλοκαιρι οταν ειναι ακινητοποιημενο θα ανεβασει στροφες και σταδιακα πεφτουν μετα απο λιγα λεπταWink. Ποια τα προβληματα που μπορει να προκυψουν? Καπου ειχα διαβασει οτι αρκετοι το καταργουν. Μου φαινεται κυριως στις τουρμπο μετατροπες.


Attached File(s) Thumbnail(s)
   

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
12-15-2008, 07:49 PM
Post: #293
Technical problems (Greek language)
Δεν ξέρω ακριβώς σε τι θερμοκρασία δουλεύει γιατι ο δείκτης δεν έχει μονάδες. Πάντως είναι λίγο κάτω από τη μέση. Ο θερμοστάτης μου είναι trd που ανοίγει στους 71 βαθμούς αν δεν απατώμαι.

Ρυθμιστής πίεσης καυσίμου=fuel pressure regulator. Αν πάρεις aftermarket, καλό είναι να πάρεις μια και καλή ρυθμιζόμενο. Για πεταλούδες που να ταιριάζουν δεν είμαι σίγουρος, λογικά από το κοκκινοκάπακο? Κατά τη γνώμη μου να αποφύγεις πολυ μεγαλύτερη διάμετρο πεταλούδας, γιατι θα χάσεις ευαισθησία στο γκάζι σε χαμηλομεσαίες.

Ο ρυθμιστής μείγματος ρελαντί ερχόταν σε όλα τα 4age χωρίς αισθητήρα λαμδα. Είναι ένα ποτενσιόμετρο, που χρησιμεύει καθαρά για μικροδιορθώσεις στα καυσαέρια. Όχι ιδιαίτερα σημαντικό θα έλεγα. Έτσι κιαλλιώς με σοβαρή μετατροπή στο μοτέρ δεν πρόκειται να βοηθήσει. Σε μένα με εκκεντροφόρο εισαγωγής 261 μοιρών όσο και να το ρύθμιζα δεν κατάφερα ποτέ να βγάζω κάρτα.

Το cold-start ουσιαστικά είναι εμπλουτισμός μείγματος για όση ώρα είναι κρύο το μοτέρ, και είναι απαραίτητο για να μην καταστραφεί ο κινητήρας μετά από πολλά κρύα ξεκινήματα... Ελπίζω αφού το καταργήσει να βρεί κάποιον άλλο τρόπο να εμπλουτίζει το μείγμα ανάλογα τη θερμοκρασία του μοτέρ. Αν έβαζες άγραφο εγκέφαλο, κατά τον προγραμματισμό δημιουργείται ξεχωριστός χάρτης εμπλουτισμού ως συνάρτηση θερμοκρασίας νερού.

SFD
Find all posts by this user
12-15-2008, 10:41 PM
Post: #294
Technical problems (Greek language)
ts@n@k@s Wrote:Παιδιά χρειάζομαι λιγο βοηθεια απο κάποιον που εχει 20v ή γνωρίζει σχετικά.
Θελω να μου πειτε πώς πάνε τα χρώματα της πλεξουδας του tps του 20v ενα ενα με την σειρά, για να μπορεσω να τα συνδεσω στην δική μου πλεξουδα με την σωστη αντιστοιχία.

Ευχαριστωωω Wave
Αυριο το απόγευμα θα στα πω...

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
12-16-2008, 12:07 AM
Post: #295
Technical problems (Greek language)
σημειώστε τα κάπου γιατί θα τα χρειαστώ κι εγώ !!! :wink:

AE86 FANATIC!!!
Find all posts by this user
12-16-2008, 12:21 PM
Post: #296
Technical problems (Greek language)
νομιζω πως τα βρηκα.

λοιπον οπως κοιταμε το tps απο την πλευρά των καλωδίων κ με την πλευρά της φίσας να κοιτάζει αριστερα, έχουμε απο πάνω προς τα κάτω...

καφε
μπλε
κοκκινο
κιτρινο

Ετσι ειναι αλλά καλυτερα να επιβεβαιωσει κ ο Ακης μια για να μαστε 100% σιγουροι Thumbs up!

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
12-16-2008, 03:12 PM
Post: #297
Technical problems (Greek language)
...............

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
12-16-2008, 03:14 PM
Post: #298
Technical problems (Greek language)
drako323 Wrote:Δεν ξέρω ακριβώς σε τι θερμοκρασία δουλεύει γιατι ο δείκτης δεν έχει μονάδες. Πάντως είναι λίγο κάτω από τη μέση. Ο θερμοστάτης μου είναι trd που ανοίγει στους 71 βαθμούς αν δεν απατώμαι.

Ρυθμιστής πίεσης καυσίμου=fuel pressure regulator. Αν πάρεις aftermarket, καλό είναι να πάρεις μια και καλή ρυθμιζόμενο. Για πεταλούδες που να ταιριάζουν δεν είμαι σίγουρος, λογικά από το κοκκινοκάπακο? Κατά τη γνώμη μου να αποφύγεις πολυ μεγαλύτερη διάμετρο πεταλούδας, γιατι θα χάσεις ευαισθησία στο γκάζι σε χαμηλομεσαίες.

Ο ρυθμιστής μείγματος ρελαντί ερχόταν σε όλα τα 4age χωρίς αισθητήρα λαμδα. Είναι ένα ποτενσιόμετρο, που χρησιμεύει καθαρά για μικροδιορθώσεις στα καυσαέρια. Όχι ιδιαίτερα σημαντικό θα έλεγα. Έτσι κιαλλιώς με σοβαρή μετατροπή στο μοτέρ δεν πρόκειται να βοηθήσει. Σε μένα με εκκεντροφόρο εισαγωγής 261 μοιρών όσο και να το ρύθμιζα δεν κατάφερα ποτέ να βγάζω κάρτα.

Το cold-start ουσιαστικά είναι εμπλουτισμός μείγματος για όση ώρα είναι κρύο το μοτέρ, και είναι απαραίτητο για να μην καταστραφεί ο κινητήρας μετά από πολλά κρύα ξεκινήματα... Ελπίζω αφού το καταργήσει να βρεί κάποιον άλλο τρόπο να εμπλουτίζει το μείγμα ανάλογα τη θερμοκρασία του μοτέρ. Αν έβαζες άγραφο εγκέφαλο, κατά τον προγραμματισμό δημιουργείται ξεχωριστός χάρτης εμπλουτισμού ως συνάρτηση θερμοκρασίας νερού.
Σορρυ για τις πολλες ερωτησεις-αποριες μου. Αλλά...

Εχει το μαμα μοτερ ρυθμιστη πιεσης καυσιμου? Οχι, ετσι δεν ειναι?

Επειδη το δικο μου εχει λαμβα, μηπως γι' αυτο δεν εχω ρυθμιστη μειγματος ρελαντι? (υποθετω οτι ειναι αυτο στην φωτο 10.30)

Αδεια κυκλοφοριας εχεις για "μη καταλυτικο"? Εγω εχω για μη καταλυτικο και δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα ειτε σε ΚΤΕΟ ειτε σε ΙΚΤΕΟ. Αν και το Μαρτιο περναω ΚΤΕΟ ο μαστορας μου μου διαβεβαιωσε οτι δεν θα εχω προβλημα (καλα αυτος μπορει να λεει οτι θελει αλλά τεσπα..)

Αυτο με το cold start στις 2500 δεν το εχω καταλαβει. Δεν σκοτωνεται ετσι το μοτερ και ειδικα τωρα με καινουργια πιστονια και μεταλλα?

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
12-16-2008, 03:55 PM
Post: #299
Technical problems (Greek language)
Όλα τα μαμά injection μοτέρ οφείλουν να έχουν ρυθμιστή πίεσης καυσίμου. Το δικό μου έχει και πιστεύω όλων όσους ρωτήσεις στο forum έχουν.

'Αν το δικό σου είχε από μαμά λάμδα, τότε γιαυτό δεν έχεις τον άλλο ρυθμιστή.

Το δικό μου είναι μη καταλυτικό. Απόσο ξέρω δε γίνεται εύκολα να αλλαξεις άδεια σε καταλυτικό, αλλά δε σε νοιάζει κιόλας. Καλύτερα, έχεις υψηλότερα όρια καυσαερίων για το ΚΤΕΟ...

Φαντάζομαι σε ανησυχεί το γεγονός ότι έχεις ψηλές στροφές με κρύο μοτέρ?
Μη σε ανησυχεί... Είναι όπως το τσοκ στα καρμπυρατέρ. Πλούσιο μείγμα=αργή/ομοιογενής/σωστή θέρμανση όλων των κινούμενων μερών-εδράνων=αποφυγή καταστροφής... Όλα αυτά φυσικά με μικρό φορτίο. Εννοείται οτι πριν φτάσει θερμοκρασία λειτουργίας το μοτέρ δεν το σκίζουμε...

SFD
Find all posts by this user
12-16-2008, 04:50 PM
Post: #300
Technical problems (Greek language)
Ρυθμιστης πιεσης καυσιμου ειναι αυτος στις φωτο?
Επαιξα να το βρω απο ενα haynes που εχω
Η βασικη μετατροπη εγινε το 1991. Ο ecu που εχω ειναι απο celica, corona coupe, carina ολα με κωδικο ΑΤ160. Κοιταξα στο epc online και ειδα οτι αυτα τα μοντελα εχουν λαμβα.
Εννοειται οτ δεν το γκαζωνουμε οταν ειναι κρυο το μοτερ. Και γι' αυτο αλλωστε σκεφτομαι να βαλω οργανακι θερμοκρασια λαδιου γιατι πλακα πλακα το λαδι ειναι αυτο που πρεπει να ερθει σε σωστη θερμοκρασια.


Attached File(s) Thumbnail(s)
       

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  General and Offtopic discussion (Greek) #2 nmwisima 569 422,145 12-31-2019 06:49 PM
Last Post: Roku_trueno
  PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... alimonos 112 96,752 01-09-2014 08:21 PM
Last Post: Bean
  New Greek Member: Drift Car Wash DRIFTCARWASH 22 29,774 05-08-2013 10:46 AM
Last Post: nmwisima
  "When" by Euripides! *Greek* nmwisima 3 8,799 07-02-2012 12:04 PM
Last Post: Roku_trueno
  Stock AE86 Dynoed (Greek) Rosedrift 28 25,145 04-30-2012 07:55 PM
Last Post: Apsogos

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 14 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication