Technical problems (Greek language)
02-13-2009, 05:08 PM
Post: #501
Technical problems (Greek language)
Εδωσα τους εκκεντροφορους για γυαλισμα στον ρεκτιφιετζη. Αν και δεν ειναι της γνωμης να βαλω τους μαμα εκκ ωστοσο θα στειλει ενα "παιδι" την αλλη εβδομαδα στο μηχανικο για να τους ρυθμισει.
Επειδη ξεπερασα τα 3500χλμ στρωσιματος, ανεβηκα ακομη 500στρ δηλ στις 6000στρ. Πηγα και το εκανα μια βολτα. Οσες δοκιμες κανω, τις πραγματοποιω στην ΝΕΟ στο κομματι Κορινθου-Ισθμου-Κορινθου. Ο δρομος εχει μια αρνητικη κλιση 10-15% και μετα απο καποιο σημειο εχει καποια κατηφοριτσα. Διαπιστωσα τα εξης:
1.- Η 1η και 2η φορτωνουν πολυγρηγορα, η 3η αρχιζει να αργει, η 4η σερνεται και η 5η διακοσμητικη. Παντα σε συγκριση με το πως ηταν με το μαμα μοτερ. Ξερω οτι τωρα η δυναμη ειναι πιο ψηλα (ειδικα με αυτο το lift που εχωWink αλλά κατι δεν μου παει καλα.
2.- Εντυπωση μου κανει ο σαριδικος ηχος. Με της 86αρας τον εγκεφαλο ξεκινουσε απο τις 3300στρ, με τον δικο μου ξεκιναει στις 4200στρ, σταματει στις 4700 μεχρι τις 5100 και μετα ξανα παλι μεχρι (να κολλησει το μοτερ Smile ) τις 6000. Οσο ανεβαζω στροφες τοσο περισσοτερο γινεται εντονοτερος ο ηχος. Δεν μπορω να καταλαβω τι ηχος ειναι αυτος. Εμενα μου φαινεται σαν να μην μπαινει καυσιμο στους κυλινδρους αλλά αμμο Cool . Δηλ να αρχιζει να στεγνωνει. Μπορει να ειναι και τα μπεκ αλλά θα ηταν συνεχης και δεν θα σταματουσε στις 4700-5100 που μαλλον μπαινει σε λειτουργια το tvis.
Μακαρι να μπορουσαμε να βρεθουμε και να το πηγαιναμε βολτα για να μου πειτε την γνωμη σας. Και επειδη δεν γινεται τραβαω βιντεο ωστε μπας και μπορεσει καποιος να υποψιαστει κατι.
Παραθετω 2 βιντεο. Το ενα ειναι σημερινο και το αλλο ειναι πριν βαρεσει μπιελα το μοτερ. Και τα 2 βιντεο ειναι τραβηγμενα με το ιδιο κινητο τηλεφωνο.
http://www.youtube.com/watch?v=LIUI8_V91...annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=To2X0AwhW...annel_page
Ο σαριδικος ηχος δεν ακουγεται και τοσο καλα. Θα τραβηξω βιντεο απο χαμηλες στροφες μεχρι τις 6000 με 3η.

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
02-13-2009, 05:47 PM
Post: #502
Technical problems (Greek language)
Μα καλά ρε Τόλη?
Ο μηχανικός σου δεν ακούει τα πειράκια???
Χωρίς πλάκα τωρα πραγματικά απορώ που δεν εχεις λιώσει ακόμα τα πιστόνια....
Ο ήχος στην πρώτη μεταξύ 5-6, στην τρίτη μεταξυ 5500 και 6 και στη πέμπτη γυρω στις 5 είναι σημα κατατεθες από πειράκια.
Η Νο 1 αιτία για λιώσιμο εμβόλων στα ατμοσφαρικά.
Και δεν φταίνε οι εκκεντροφόροι.
Πολύ συμπίεση σε συνδοιασμό με πολύ αβανς είναι.
(δεν φτάνει και το καυσιμοWink.....
Η κόψε αβανς ή βάλτο στην άκρη μεχρι να μαζεψεις λεφτά για εγκέφαλο.

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
02-13-2009, 08:55 PM
Post: #503
Technical problems (Greek language)
Τα πυρακια δεν κανουν εναν οξυ μεταλλικο ηχο κατι σαν "ντιν, ντιν"?
Στο ρελαντι δεν ακουγεται τιποτα (ξεκιναει απο 2900 και σταθεροποιειται στις 1400). Ο μηχανικος δεν το εχει παει βολτα.
Στα αγγλικα τα "πυρακια" πως λεγονται? pinging.
Στην 1η αυτο που ακουγεται ειναι απο το χερι μου.
Ακου αυτο που ειναι μια 2η προσπαθεια.
http://www.youtube.com/watch?v=AkATe_w2J...annel_page

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
02-13-2009, 09:40 PM
Post: #504
Technical problems (Greek language)
Σε αυτο το τελευταιο ακουγεται ο ιδιος ηχος στην 4η με 5000... Μαλλον ειναι ο σαριδικος ηχος που λες και δεν αποκλειεται να ειναι και πειρακια.... Βασικα τα πειρακια ειναι σαν να ακους κρακ κρακ οχι ντιν ντιν ( Smile Smile Smile Smile το παραξηλωσαμε με τους χαρακτηρισμουςWink. Καλο ειναι να την κοιταξεις και αυτη την περιπτωση....

Καρμυπωσε to

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/45-DCOE-W...240%3A1318

Toyota Corolla KE30 + Toyota Corolla AE86
Find all posts by this user
02-13-2009, 10:01 PM
Post: #505
Technical problems (Greek language)
Τα πειράκια ακούγονται σαν να έχεις μια μπίλια στο θάλαμο καυσης Τόλη, η οποία χοροποιδάει στα χτυπήματα του εμβόλου...
τρτρτρτρτρτρτρτρ

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
02-14-2009, 09:25 AM
Post: #506
Technical problems (Greek language)
χμ! Ευτυχως που δεν στροφαρω πολυ συχνα σε αυτες στις στροφες παραμονο σε κατι ανοιγματα και δοκιμες. Δεν μου αρεσει ο ηχος και το αποφευγω. Δυστυχως, εχω αποφασισει να βαλω τους μαμα εκκεντροφορους.
Και για να πω την αληθεια, μολις κανω 5000χλμ θα παω να το δυναμομετρησω στον Μαλιωρα (για να εχω βαθμο συγκρισης το ιδιο δυναμετροWink για να δω διαφορες με πριν. Απο την μια θα πρεπει να δειξει παραπανω λογω αυξησης σχεση συμπιεσης, ρεκτιφιε και ανοιγμα κυλινδρων. Απο την αλλη μπορει να μην δειξει πολλα λογω χρησιμοποιησης των σκληρων toda ελατηριων βαλβιδων, του 4agze μεγαλυτερης διαμετρου στροφαλου και μπιελων, συν το ΜΠΑΦ του ψυγειου λαδιου και των πυρακιων που μπορει να εχουν συμβαλλει σε πιθανη καταστροφη του μοτερ.

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
02-14-2009, 10:34 PM
Post: #507
Technical problems (Greek language)
Η γνωμη μου παντως ειναι να μην δυναμομετρησεις και γενικα να μην πιεζεις αν δεν λυσεις πρωτα το προβλημα με τα πειρακια. Οπως ειπε κ ο Ακης, δεν ευθυνονται οι εκκεντροφοροι γι'άυτο, αλλα μαλλον το αβανς στις συγκεκριμενες στροφες. Αν ηταν θεμα συμπιεσης θα ακουγες πειρακια παντου. Παιζει βεβαια το αιτιο να μην ειναι ουτε αβανς ουτε συμπιεση, απλα το μεγμα σου να ειναι πολυ φτωχο σε αυτες τις στροφες, με αποτελεσμα την αυξηση θερμοκρασιας στον κυλινδρο και αρα και πειρακια... Εχεις δοκιμασει 100αρα βενζινη? (εχει περισσοτερα οκτανια και συνεπως μικροτερη ταση για αυταναφλεξηWink Αν οχι δοκιμασε το, και αν εχεις προσβαση σε εναν αναλυτη καυσαεριων κανε και μια μετρηση. Παντως να το ξερεις πως αν ειναι προβλημα φτωχου μειγματος, η λυση μπορει να ερθει μονο απο management...

JapanPower

UoP Racing website
UoP Racing videos

Racing, because football, basketball, tennis & golf only require ONE ball....
Visit this user's website Find all posts by this user
02-15-2009, 11:10 AM
Post: #508
Technical problems (Greek language)
Roku_trueno
Θα κανω μια μικρη ανακεφαλαιωση.
Το μοτερ οταν το πρωτομιζαραμε (με τις σωστες ρυθμισεις απο τον ρεκτιφιετζη, ο μηχανικος μονο το αβανς θα ρυθμιζεWink αρχικα κρατουσε ρελαντι στις 1800στρ αλλά οταν ανεβαζαμε τις στροφες πχ 3500στρ, μετα επεφταν στο 0, κοινως εσβηνε και δεν κρατουσε ρελαντι. Για να κρατησουμε το ρελαντι σταθερο και χωρις να σβηνει, ο μηχανικος "πειραξε" το αβανς, τα γραναζια εκκεντροφορων, την πεταλουδα και την βιδα για το ρελαντι και καταφερε να σταθεροποιησει το ρελαντι (χωρις να σβηνει μετα απο αυξομειωσεις των στρWink στις 1400στρ. Οι δοκιμες εγιναν με τον ecu της 86αρας για τον οποιο ο μηχανικος μου διαβεβαιωσε ηταν "πειραγμενος" απο την TRD για τα ραλλυ Ακρόπολις απο το 1986 και μετα. Αλλά επειδη ο σαριδικος ηχος (πυρακια?) εκανε την εμφανιση του στις 3300στρ περιπου και επειδη ο δικος μου εγκεφαλος εχει "λ" ενω της 86αρας οχι, εβαλα τον δικο μου με αποτελεσμα ο σαριδικος ηχος να ξεκινα σε πιο υψηλες στροφες αλλά να μην κρατα ευκολα ρελαντι δηλ. στις 1200στρ (αν ανοιξει το βεντιλατερ σβηνει πολυ ευκολα. Βραδυ δυσκολα να οδηγησω γιατι αναβοντας τα φωτα σβηνειWink.
Ετσι, για να μην ταλαιπωρω το μοτερ (ακαυτη, σκορτσαρισματα οταν πεφτουν οι στροφες, σαριδικος ηχος (ελαχιστες φορες το φθανω στις στροφες που ξεκινα να τον κανειWink κλπWink, για μην ταλαιπωρουμε και γω (ανεβηκα 2 φορες Αθηνα και δεινοπαθησαWink και μη μπορωντας να βρω μια φθηνη λυση σχετικα με εγκεφαλο, αποφασισα να βαλω τους μαμα εκκεντροφορους ωστε να λειτουργησει σωστα το μοτερ. Και σ' αυτο το σημειο παει και η δυναμομετρηση. Ειχα μετρησει μαμα το μοτερ πριν βαρεσει μπιελα, θα το ξαναμετρησω αφοτου βαλω τους μαμα εκκεντροφορυς για να δω τι θα μου βγαλει. Λογικα περισσοτερα αλογα απο τα 103 που εδειξε η 1η δυναμομετρηση αλλά αυτο παιζεται γιατι θα αφησω τα toda ελατηρια βαλβιδων και επισης χρησιμοποιω 42αρη στροφαλο και τα σχετικα των μπιελων σε σχεση με το 40αρη που ηταν πριν. Θα ειναι ενας τροπος για να δω εαν εχει γινει σωστη δουλεια στο μπλοκ και εαν εχει παθει ζημια μετα το ΜΠΑΦ του ψυγειου λαδιου ή ζημια απο τα πυρακια.
Ο MS ειναι μια καλη λυση. Εχω ανεβασει και ενα λινκ απο το club4ag που καποιος φτιαχνει ολοκληρο το κιτακι για τον MS με πλεξουδα, maps κλπ στο ποσο των 700 ευρω περιπου. Αλλά ποιος θα το ρυθμισει???
Ενας Φινλανδος μου προτεινε ενα μηχανηματακι που αποτι καταλαβα βλεπεις την αναλογια αερα/καυσιμου δηλ τον "λ".
http://www.innovatemotorsports.com/products/lm2.php
και το λινκ του MS
http://forums.club4ag.com/zerothread?id=39868

Συγνωμη για το μακροσκελες κειμενο μου

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
02-15-2009, 02:06 PM
Post: #509
Technical problems (Greek language)
tolisspi Wrote:...ολοκληρο το κιτακι για τον MS με πλεξουδα, maps κλπ στο ποσο των 700 ευρω περιπου. Αλλά ποιος θα το ρυθμισει???

Αν το κιτακι ειναι για 4AGE, οι χαρτες που θα εχει μαζι θα ειναι οκ. Αν βεβαια θες να βγαλεις και το τελευταιο κρυμμενο αλογο, θα πρεπει να γινει fine tuning στο αμαξι σου σε δυναμομετρο. Πιστευω πως μπορει να το κανει οποιοσδηποτε καλος προγραμματιστης, Στο κατω κατω, αν ξερεις να ρυθμιζεις εναν εγκεφαλο, μπορεις να ρυθμισεις τους παντες, δεν διαφερουν τοσο πολυ.(οι χαρτες φτιαχνονται με την ιδια φιλοσοφια σε ολες τις ECU)


tolisspi Wrote:Ενας Φινλανδος μου προτεινε ενα μηχανηματακι που αποτι καταλαβα βλεπεις την αναλογια αερα/καυσιμου δηλ τον "λ".
http://www.innovatemotorsports.com/products/lm2.php

Οντως ειναι ενας wideband λ, ακριβως οτι χρειαζεται για ρυθμιση. Απο την αλλη θα σου χρειαστει μονον οσο ρυθμιζεις, και ειναι βεβαιο οτι θα εχει εναν ο προγραμματιστης. Eγω στη θεση σου δεν θα το σκεφτομουν, απο την στιγμη που θα σου κοστισει σχεδον οσο αλλος ενας Megasquirt...

JapanPower

UoP Racing website
UoP Racing videos

Racing, because football, basketball, tennis & golf only require ONE ball....
Visit this user's website Find all posts by this user
02-15-2009, 02:32 PM
Post: #510
Technical problems (Greek language)
Ανοιξες το λινκ?
Εχω μιλησει με τον τυπο και θα πρεπει να του στειλω την πλeξουδα μου ή να βρω το διαγραμμα (λιγο σπανιοWink για να φτιαξει τον ανταπτορα.

Επισης ξεχασα να αναφερω απο την πρωτη ημερα βαζω μονο 100αρα(η τσεπη μου το ξερειWink

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  General and Offtopic discussion (Greek) #2 nmwisima 569 422,042 12-31-2019 06:49 PM
Last Post: Roku_trueno
  PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... alimonos 112 96,733 01-09-2014 08:21 PM
Last Post: Bean
  New Greek Member: Drift Car Wash DRIFTCARWASH 22 29,766 05-08-2013 10:46 AM
Last Post: nmwisima
  "When" by Euripides! *Greek* nmwisima 3 8,798 07-02-2012 12:04 PM
Last Post: Roku_trueno
  Stock AE86 Dynoed (Greek) Rosedrift 28 25,144 04-30-2012 07:55 PM
Last Post: Apsogos

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 8 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication