Technical problems (Greek language)
03-06-2010, 10:15 AM
Post: #891
Technical problems (Greek language)
kozani37
σχετικα με την συμπιεση τι εκανες ? την κατεβασες ?
Ο ηλεκτρολογος μου ειπε οτι ο μηχανικος της περιοχης του μαλλον παπαριες ειχε μετρησει. Δεν πρεπει να ειναι τοσο πολυ. Θα βαλω τον μηχανικο μου να μετρησει.

οταν λες "εχει βγαλει τον επεξεργαστη απο τον εργοστασιακο εγκεφαλο και εχει βαλει δικο του" τι εκανε δλδ αλλαξε το μεγαλο το ολοκληρωμενο ? υπαρχει δυνατοτητα τωρα να προγραμματιζεται ο ecu με υπολογιστη?
99% ειμαι σιγουρος οτι εβγαλε το ολοκληρωμενο και εβαλε εναν αλλον και για να τον φορτωσει προγραμμα τον τοποθετει σε μια επιτραπεζια συσκευη με τα ποδαρακια (pins?). Εχει φτιαξει και μια πλεξουδα για να κανει διαφορες μετρησεις κλπ αλλά δεν μου την εδωσε. Θελει την αποκλειστικοτητα. Θα βγαλω συντομα μια φωτο το πως ειναι τωρα ο εγκεφαλος.

και με τον ρυθμιστη πιεσης που εβαλε τωρα σε ποσα bar δουλευουν τα μπεκ ? (ειναι κατι που σκεφτομαι και εγω να κανω για να ανεβασω το καυσιμο λογο αυξηση συμπιεσης )
Δεν ξερω Γιωργο. Αλλα μπορω να ρωτησω

αααα !! και μιας που αναφερα τα μπεκ, τι μπεκ φορας ?
Τα μαμα φοραω και δουλευουν στο οριο. Τον ειχα ρωτησει αν χρειαζονται αλλαγμα με μεγαλυτερα, και μου ειχε πει οτι θα δουλεψουμε με αυτα.

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
03-07-2010, 10:21 AM
Post: #892
Technical problems (Greek language)
Μαλλον κολλησε ο στροφαλος..... Banging head Banging head Banging head
Θα ανεβασω βιντεο.

Ωστοσο πριν το συμβαν...
Μια φωτο το πως ηταν ο εγκεφαλος και μια μετα...

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)] [Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]

Μια φωτο του μοτερ...ο ρυθμιστης ειναι διπλα στο δοχειο των υγρων φρενου.

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]

Και μια φωτο των μπουζι ιριδιου

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]

Ενα βιντεο πριν το.....κολλημα...
http://www.youtube.com/watch?v=HQSl6nnKifo

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
03-07-2010, 12:42 PM
Post: #893
Technical problems (Greek language)
από ότι φαίνεται στις φωτό των ecu Τόλη ξεκόλλησε το τσιπ από την πλακέτα και το ξαναέβαλε (αφού το προγραμμάτισε???) και μάλλον έχει αλλάξει και τον κρύσταλλο χρονισμού του.

από το βίντεο της δοκιμής που μας έβαλες μου κάνουν εντύπωση κάτι σκαμπανεβάσματα που κάνει το στροφόμετρο (τα ένιωθες και σε απώλεια δύναμης ή απλώς το στροφόμετρο έχει κάποιο πρόβλημα ?)

τίποτα άλλο δεν μπορώ να πω ... γιατί δεν σου έβγαλε το tvis δεν μπορώ να καταλάβω με τίποτε Dumb question

ρώτα εκείνον με το παρατημένο celica αν μας επιτρέπει να αλλάξουμε το τσιπ του εγκεφάλου για δοκιμή με το Toda. AN δουλεύει θα του κάνουμε δώρο το νέο πρόγραμμα πέστου!!!

AE86 FANATIC!!!
Find all posts by this user
03-07-2010, 02:55 PM
Post: #894
Technical problems (Greek language)
alimonos
από ότι φαίνεται στις φωτό των ecu Τόλη ξεκόλλησε το τσιπ από την πλακέτα και το ξαναέβαλε (αφού το προγραμμάτισε???) και μάλλον έχει αλλάξει και τον κρύσταλλο χρονισμού του.

Αποτι φαινεται εχουν τον ιδιο κωδικο, μονο που στο "πειραγμενο" φαινονται καποιοι αριθμοι πιο εντονα απο το "μη πειραγμενο"

από το βίντεο της δοκιμής που μας έβαλες μου κάνουν εντύπωση κάτι σκαμπανεβάσματα που κάνει το στροφόμετρο (τα ένιωθες και σε απώλεια δύναμης ή απλώς το στροφόμετρο έχει κάποιο πρόβλημα ?)

το εχω αναφερει ωσ "κοψιμο" σε προηγουμενο ποστ σχετικα με αυτο που λες. Στιγμιαια χανει δυναμη και μετα τα παιρνει κρανιο (ή τα επαιρνε...)

τίποτα άλλο δεν μπορώ να πω ... γιατί δεν σου έβγαλε το tvis δεν μπορώ να καταλάβω με τίποτε Blonde question

του το ειχα πει κι εγω σε καθε τηλεφωνημα που του εκανα και επισης οταν πηγα οπως ακομη και την αλλαγη των μπεκ...αλλά γνωριζεις τις απαντησεις των μαστορων.

ρώτα εκείνον με το παρατημένο celica αν μας επιτρέπει να αλλάξουμε το τσιπ του εγκεφάλου για δοκιμή με το Toda. AN δουλεύει θα του κάνουμε δώρο το νέο πρόγραμμα πέστου!!!
Ειναι 86αρα και οχι celica και σου εχω πει τι γινεται με αυτο το εγκεφαλο.



Χθες, ο μηχανικος μου στεναχωρηθηκε.... Sad Sad Sad Crying Crying
Βασικα εχει ενα μοτερ με μαυρα και κοκκινα γραμματα (μου φαινεται οτι αυτο το μοτερ εχει τον 42αρη στροφαλο αλλά δεν ειμαι σιγουρος εαν ειναι απο το ιδιο υλικο με του 4agze (σφυρήλατο ή οχι.) σαν του Apsogos.
Επισης, παλαιοτερα, μου ειχε πει να καταργησουμε το ντρισιμπιτερ και άλλα ηλεκτρολογικα με κατι άλλα πραγματα οπως φωτοκυταρο κλπ. (καπου χανω την ορολογια αλλά και τις γνωσειςWink. Υπαρχει κατι τετοιο?

να και το βιντεακι με το Banging head Banging head Banging head
http://www.youtube.com/watch?v=8uzrFq1wBF0
Η 1η μου ξεφυγε και πηγε στις 8800
Η 2α μεχρι τις 8300
Η 3η με το ζορι στις 7800
Η 4η δεν την παλευε περισσοτερο απο τις 6100

και τωρα ισως η δικια μου μαλακια
Στο 1΄39" του βιντεο, εχοντας 4η στις 6100, βαζω νεκρα με σκοπο να βαλω 3η. (δεν κατεβασα για μην σκοτωσω το μοτερ (γνωμη μου πανταWink. Εχοντας παντα νεκρα, παταω γκαζι ωστε να φερω τις στροφες περι των 6000στρ (και ψιλοακουγεται ενας οξυς μεταλλικος ηχοςWink και βαζω 3η στο 1'49" του βιντεο. Μετα δειτε και ακουστε την συνεχεια...

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
03-07-2010, 05:21 PM
Post: #895
Technical problems (Greek language)
στείλε μου την 060 ecu για να δοκιμάσω αν δουλευει καλύτερα με αυτήν το μοτέρ μου μέχρι να το προγραμματίσω σωστά τότε!

για αυτά τα τρελά που λέει ο μηχανικός σου δεν γνωρίζω τίποτε ... αυτά γίνονται μόνο σε καρμπυρατεράτες λύσεις ... δεν τον καταλαβαίνω Confused

AE86 FANATIC!!!
Find all posts by this user
03-07-2010, 10:19 PM
Post: #896
Technical problems (Greek language)
στειλε μου πμ την διευθυνση

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
03-08-2010, 09:48 AM
Post: #897
Technical problems (Greek language)
Διαβάζω διάφορα περίεργα και δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω. Νομίζω από το βίντεο είναι ξεκάθαρο ότι το μοτέρ είναι αρκετά χειρότερο από μαμά, εκτός και άν πήγαινες σε τρελή ανηφόρα... Επίσης έχεις πάαααρα πολύ μακρύ σασμάν, έπιασες ουσιαστικά τελική με τρίτη. Πάλι δεν ξέρω πόσο ανηφορική ήταν η διαδρομή της δοκιμής. Αυτά δεδομένου ότι το κοντέρ δείχνει σωστά, που άν δεν ίσχυε θα ήταν ακόμα χειρότερα τα πράγματα!

Το ότι όταν πατάς απότομα το γκάζι "στομώνει" πάει να πεί ότι η συγκεκριμένη ρύθμιση από τον εγκέφαλο που αφορά απότομη μετατόπιση του tps είναι λάθος: συνήθως σε τέτοια περίπτωση αυξάνει η ποσότητα μείγματος σε σχέση με τον βασικό χάρτη για κάποιο χρόνο. Άν παραγίνει πλούσιο το μείγμα λόγω "χαζού" ecu σε αυτήν την περίπτωση θα μπουκώσει...

Η διάγνωση των πυρακίων είναι.......... Μπορεί να είναι 10δες άλλοι λόγοι. Πώς τραβάει αέρα η αντλία?? Εξωτερική είναι? Και τότε τι πειράζει που είναι η στάθμη του τεπόζιτου? Και ακόμα και αν τράβαγε αέρα από τεπόζιτο, όπως όταν πάει να μείνει από βενζίνη, πυράκια θα βάραγε, ή θα έπιανε το μοτέρ κρίση άσθματος και θα έσβηνε?

Το κούρδισμα των εκκεντροφόρων είναι δεδομένο ότι πρέπει να γίνει για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης, αλλά οι αρχικές μοίρες είναι στάνταρ, και πίστεψέ με ένα μοτέρ με απλά τοποθετημένους τους εκκεντροφόρους στις μοίρες αυτές μπορεί να δουλεύει μιά χαρά, αρκεί να μπορεί να ρυθμιστεί ο χάρτης ψεκασμού και ο χάρτης χρονισμού σπινθήρα. Ο ηλεκτρολόγος σου λέει με λίγα λόγια ότι με 2 λάθη μπορείς να κάνεις ένα σωστό...

Αυτός ο εξτρά ρυθμιστής πίεσης δεν καταλαβαίνω τι ρόλο παίζει. Απότι φαίνεται μάλιστα είναι πριν την είσοδο του καυσίμου στο fuel rail?

Το "φωτοκύτταρο" ίσως είναι επαγωγικός αισθητήρας. Όταν καταργείς ντιστριμπουτερ θα χρειαστεί από κάπου να πάρεις στροφές και θέση στροφάλου ως input εγκεφάλου. Το πιό απλό είναι να βάλεις ένα δίσκο με δόντια πάνω στην τροχαλία του στροφαλοφόρου και με έναν επαγωγικό αισθητήρα να παίρνει ο εγκέφαλος αυτές τις πληροφορίες.

Το λέω ξανά, μετατροπές κινητήρων πρέπει απαραίτητα να συνοδεύονται με δυνατότητα ρύθμισης όλων των παραμέτρων διαχείρησης παροχής καυσίμου και χρονισμού σπινθήρα. Και ο πιό εύκολος και -τελικά- φθηνότερος τρόπος είναι με άγραφο εγκέφαλο. Τις περισσότερες φορές οι πατέντες σε θέματα διαχείρισης οδηγούν σε 3 πράγματα: κακή λειτουργία, χειρότερη λειτουργία και καταστροφή μοτέρ...

Τόλη κουράγιο, για όλα υπάρχει λύση. Δεν είμαι σίγουρος τι θέλεις από τον κινητήρα σου, αλλά μπορώ να προτείνω διάφορες άλλες εναλλακτικές, όπως καρμπιρατέρ, μαυροκάπακο, κομπρεσοράτο, ή έστω κοκκινοκάπακο με απλές επεμβάσεις εξωτερικές (εξάτμιση και φίλτροWink και μαμά εγκέφαλο. Μιά χαρά μοτεράκι είναι άλλωστε και μπορείς να έχεις ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο επεμβαίνοντας σε άλλους τομείς, όπως ελάφρωμα αμαξώματος, μετάδοση (είναι θεόμακρο επαναλαμβάνωWink κλπ. Εμείς εδώ είμαστε πάντως να σε στηρίξουμε όσο οι δυνάμεις μας το επιτρέπουν.

SFD
Find all posts by this user
03-08-2010, 01:13 PM
Post: #898
Technical problems (Greek language)
http://www.driftclub.gr/driforum/showthread.php?t=5691

Εεεε;;; Thumbs up!

Oχι,δεν το πουλαω...
Find all posts by this user
03-08-2010, 09:42 PM
Post: #899
Technical problems (Greek language)
Super Marios
Για θυμισε μου, τι εχεις κανει με τα ρευματα? Εχεις καταργησει το ντρισιμπιτερ?
Καλο ειναι το 20ν αλλά αγοραζεις γουρουνι στο σακι. Θα ειναι καλο? Θα εχει καποια εγγυηση?
υπαρχει και αυτο
http://www.driftclub.gr/driforum/showthread.php?t=4035

drako323
Σε ευχαριστω για το μακροσκελες και αναλυτικο μηνυμα σου...

1.- Και τα 2 βιντεο ειναι τραβηγμενα απο το ιδιο σημειο. Το ενα την Παρασκευη και το αλλο το Σαββατο. Ειναι το κομματι Ισθμος-Κορινθος απο την ΝΕΟ. Συγκεκριμενα ειναι η εισοδος, μπαινοντας απο την ΠΕΟ Κορινθου-Επιδαυρου, ή καλυτερα απο την Β΄ εξοδο για Κορινθο αλλά απο πιο κατω δηλ. στην εισοδο. Ο δρομος εχει μια ανηφοριτσα της ταξεως 10%
Το στροφετρο ειναι οκ.
Το σασμαν ειναι μαμα bluetop με τελικη 50-100-145-200+ με 1η-2α-3η-4η αντιστοιχα στον κοφτη.(μου ειχαν βαλει ενα απο 4afe, και επιανα με την 3η 175χλμ/ωρα!!!). Πολυστροφο μοτερ χρειαζεται κοντυτερο σασμαν.

2.- δεν εχω να πω κατι παραπανω

3.- Η αντλια ειναι εξωτερικη. Και με μαμα μοτερ, εξωτερικη ειχα. Απλα οταν ψιλοαδειαζε το ντεποζιτο, η αντλια εκανε εναν χαρακτηριστικο ηχο.
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)] [Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]

ειναι πισω απο την βαση του κοτσαδορου.

4.- σχετικα με τους εκκεντροφορους, εχω τις επιφυλαξεις μου γιατι ο μηχανικος τους ξαναεβαλε εμπειρικα.(αρχικα τους TODA, τους ειχε βαλει ο ρεκτιφιετζης με καρτα κλπ, μετα ο μηχανικος εβαλε τους μαμα χωρις καρτες, χαρτες κλπ και μετα ξαναεβαλε τους toda χωρις καρτες,χαρτες κλπWink Για καποιο λογο υπαρχουν οι καρτες, χαρτες κλπ που συνοδευονται με τους εκκεντροφορους. Ισως με την εμπειρια που εχει ο καθενας να μην χρειαζονται αυτα!

5.- Δυστυχως δεν εχω αλλη φωτο του μοτερ με τον ρυθμιστη και πλεον το μοτερ εχει βγει απο το αυτοκινητο. Θα το κοιταξω το θεμα.

6.- Αυτο θελει να κανει ο μηχανικος, εναν τροχαλια για την τοποθετηση του αισθητηρα. Εχει κανει καποιος κατι τετοιο? Υπαρχει τετοιος τροχαλιας στο εμποριο? Τα 20ν εχουν κατι τετοιο?
Βασικα το σκεπτικο του ειναι: να βαλει το "φωτοκυτταρο", να βαλει αλλη πεταλουδα με καποια "πλακα", να βαλει αλλον "λ" και καποιους αλλους αισθητηρες και να τα συνδεσει με πλεξουδα και εγκεφαλο απο ραλλυ. Καταργουνται ντρισιμπιτερ και οτι αλλο ειναι εμποδιο.
Και μου ειπε, "η εργασια ειναι δικια μου και τα ανταλλακτικα δικα σου". Τον ειδα σιγουρο οτι μπορει να το κανει (κολλαει μονο στην τροχαλιαWink αλλά φοβαμαι να μην μπλεξω...

7.- Συμφωνω μαζι σου αλλά πρεπει να λειτουργουν ολα τα ηλεκτρολογικα σωστα για να λειτουργησει και ο αγραφος σωστα.

8.- Επισης συμφωνω μαζι σου. Ενα ετοιμο μοτερ, ισως, να ειναι η καλυτερη λυση αλλά μην ξεχναμε οτι τα μοτερ πλεον εχουν γινει 10ετιας +++++ και εχουν περασει απο καμποσα χερια.

Αυτη τη στιγμη προβληματιζομαι για τα εξης:

1.- Να βαλω ενα αλλο μοτερ πχ κατι σαν αυτο του λινκ του Μαριου, αλλά θα χρειαστω άλλο χταποδι και σιγουρα αλλο σασμαν (εκτος εαν βολευτω με αυτο που εχω και βαλω αργοτερα ενα 6ταχυτοWink. Χωρις ωστοσο να το ανοιξω για να αλλαξω μεταλλα κλπ. Κοστος 1500 Ε. (αισιοδοξαWink. Πουλαω οτι μπορω απο τα μοτερ που εχω.

2.- Υπολογιζω την ζημια του μοτερ μου στο 600αρικο, βαζοντας απο το μοτερ του μηχανικου (κοκκινα και μαυρα γραμματαWink μπιελες και στροφαλο. Ελπιζοντας να μην εχουν παθει κατι τα πιστονια και οι θαλαμοι καυσης.
α. βαζω καρπιρατερ. ποσο θα αυξηθει η καταναλωση? μαμα ημουν 10-12χλμ/λιτρο και τωρα οπως ηταν το μοτερ μπορει και 7-8χλμ/λιτρο. Με τα καρμπιρατερ? Τι κινδυνοι υπαρχουν με τα καρμπιρατερ? Κοστος μετατροπης 700-800 ευρω? Συν τα 600, συνολο 1300-1400 ευρω.
β. τολμω και κανω το εγχειρημα του μηχανικου. κοστος κανα 600 ευρω. συνολο 1300 ευρω.

3.- κανω ρεκτιφιε και επαναφερω το μοτερ οσο μπορω σε μαμα κατασταση, αλλά φοβαμαι τα ηδη παλαια ηλεκτρολογικα προβληματα που εχω.

Το αυτοκινητο ειναι πρωτο χερι και οσο να 'ναι εχω "δεθει" μαζι του Big Grin.
Το θελω περισσοτερο για προσωπικη ηδονη και ικανοποιηση παρα για καποιο συγκεκριμενο σκοπο. Κοντρες δεν βαζω, στροφιλικια δεν κανω, σε πιστα δεν εχω μπει, απλα κα$^&*νω να το πηγαινω Κορινθος-Ισθμος-Λουτρακι και αντιστροφα, στους κοφτες και με οσα μπορω γιατι γνωριζω το αυτοκινητο πως αντιδρα στον συγκεκριμενο δρομο και φυσικα παντα με αδειο δρομο και προσεχοντας για την ασφαλεια των αλλων και την δικια μου. Τωρα εαν τυχει και κολλησει καποιος απο πισω, δεν θα πω οχι σε καποιο ανοιγμα (παντα στον συγκεκριμενο δρομοWink.
Πλεον δεν ειναι να ζητησει καποιος κατι παραπανω απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο. Τελη 350Ε, ασφαλεια 210Ε/6μηνο, 1,6Ε/l.100oct, το κοστος ειναι μεγαλο.

Συγνωμη για το μακροσκελες κειμενο αλλά εκτος απο τα Technical problems, αναφερω και τον πονο μου.

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
03-08-2010, 11:03 PM
Post: #900
Technical problems (Greek language)
tolisspi Wrote:Super Marios
Για θυμισε μου, τι εχεις κανει με τα ρευματα? Εχεις καταργησει το ντρισιμπιτερ?
Καλο ειναι το 20ν αλλά αγοραζεις γουρουνι στο σακι. Θα ειναι καλο? Θα εχει καποια εγγυηση?

Ηθελα να το παρω εγω πριν φτιαξουμε αυτο.
Το παιδι ειναι εγγυηση και φιλος.

tolisspi Wrote:6.- Αυτο θελει να κανει ο μηχανικος, εναν τροχαλια για την τοποθετηση του αισθητηρα. Εχει κανει καποιος κατι τετοιο? Υπαρχει τετοιος τροχαλιας στο εμποριο? Τα 20ν εχουν κατι τετοιο?
Βασικα το σκεπτικο του ειναι: να βαλει το "φωτοκυτταρο", να βαλει αλλη πεταλουδα με καποια "πλακα", να βαλει αλλον "λ" και καποιους αλλους αισθητηρες και να τα συνδεσει με πλεξουδα και εγκεφαλο απο ραλλυ. Καταργουνται ντρισιμπιτερ και οτι αλλο ειναι εμποδιο.
Και μου ειπε, "η εργασια ειναι δικια μου και τα ανταλλακτικα δικα σου". Τον ειδα σιγουρο οτι μπορει να το κανει (κολλαει μονο στην τροχαλιαWink αλλά φοβαμαι να μην μπλεξω...

http://www.aeu86.org/garage/ae86/mode/vi...age_id=930

Στην κατω δεξια μπαινει το ματακι για να διαβαζει τον στροφαλο,
τετοιο εχω εγω.
Τωρα που την βρηκε την τροχαλια ο προηγουμενος μην με ρωτας...

Σε εμενα εχει καταργηθει το ντρισιμπιτερ και δημιουργει τον σπινθηρα κατευθειαν ο haltech απο την ηλεκτρονικη.
Θα σου ανεβασω φωτογραφια αυριο απο το μοτερ να δεις πως ειναι.


Ρε φιλε,σε βλεπω τοσο καιρο που ταλαιπωρησε και μου σπαραζεις την καρδια...

Χωρις να θελω να σε θιξω ρε φιλε,με αγαπη στα λεω,
στο συγκεκριμενο μοτερ εχει πεσει πολυ μ@λ@κι@ απο τα μαστόρια και δεν προκειτε να δεις ποτε προκοπη εκτος και αν το πιασει καποιος που το κατεχει το αθλημα και το φτιαξει απο την αρχη ΣΩΣΤΑ σε ΟΛΟΥΣ τους τομεις και οχι με πατεντες,που σημαινει κανενα 3χιλιαρο για πλακα..

Οι πολλες αλχημειες δεν σημαινει οτι βγαινουν παντα σε καλο.
Αντι να παρεις εναν εγκεφαλο της προκοπης παλευετε,κολλατε,ξεκολλατε ξανακολλατε τσιπακια και κρυσταλους και δουλεια δεν κανετε.

Πως ειναι δυνατον να το προγραμματισε σωστα αν δεν το εχει τεσταρει
πανω σε δυναμομετρο και με ολες τις παραμετρους που χρειαζεται να εχει
ενας εγκεφαλος για να προγραμματιστει σωστα;
Οτι να'ναι κανει!

Πραγματικα εχω μπερδευτει αφανταστα απο αυτα που λες και αν ημουν στην θεση σου,με τοσο σαματά,θα το ειχα ειδη κανει κομματια και θα το ειχα πουλησει ή θα ειχα παει σε αλλον μαστορα να μου φτιαξει κατι ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ.

Αυτα τα αλογα που ελεγες,κατι 160-190 και τετοια,δεν υπαρχει πιθανοτητα να τα βγαλει με αυτα τα πραγματα και τσαμπα τις βολτες που το κανεις και του τρως την ψυχη.

Φυσιολογικο ειναι,αν δεν δουλευει σωστα (μιγματα-ρευματα-χρονισμοςWink καποια στιγμη θα τιναξει και θα τα παρεις ολα στα χερια!!

Μην ταλαιπωρησε και μην ξοδευεις αλλα,παρε ενα ετοιμο μαυρο να τελειωνεις.-
(πραγμα που επρεπε να ειχες κανει απο την αρχηWink

Αποκλειετε να μην σου φτανουν τα ~160 ενω παλευες με νυχια και με δοντια να φτασεις τα 140.

Τα κοστολογια τα εβγαλες και μονος σου, 1.5 χιλιαρικο θα σου βγει (αν δεν κανω λαθος εχει και το χταποδι επανω αυτο που σου εδειξαWink.

Οτι αλλο και να κανεις,απο αυτα που λες,θα πληρωσεις παραπανω (στανταρ ομως!!),θα χασεις τον υπνο σου παλι και θα εχεις τα ιδια προβληματα ρε φιλε!

Oχι,δεν το πουλαω...
Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Greek 86 owners meet FanIsHere 0 143 02-20-2025 05:34 PM
Last Post: FanIsHere
  General and Offtopic discussion (Greek) #2 nmwisima 569 435,945 12-31-2019 06:49 PM
Last Post: Roku_trueno
  PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... alimonos 112 99,601 01-09-2014 08:21 PM
Last Post: Bean
  New Greek Member: Drift Car Wash DRIFTCARWASH 22 30,618 05-08-2013 10:46 AM
Last Post: nmwisima
  "When" by Euripides! *Greek* nmwisima 3 8,949 07-02-2012 12:04 PM
Last Post: Roku_trueno

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 41 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication