Technical problems (Greek language)
|
03-13-2010, 05:49 PM
Post: #911
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Τόλη έστειλες τον εγκέφαλο ???
AE86 FANATIC!!! |
|||
03-13-2010, 09:08 PM
Post: #912
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
οτι και να επαθε εγω λεω να πας στο ρεκτιφιατζη και να παρεις ολα τα πραγματα σου.
|
|||
03-14-2010, 07:59 PM
Post: #913
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
tolisspi Wrote:ναι...και μου ειπε οτι ειναι διαθεσιμο (ειχε μια προσφορα απο ζακυνθο αλλά ατυχησε...) Φιλε μου,για μενα παρ'το. Και οπως ειπε ο Νικος,τα πραγματα οπωσδηποτε απο τον Ρεκτιφιετζη.. Oχι,δεν το πουλαω... |
|||
03-15-2010, 06:36 PM
Post: #914
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Φυσικα και θα τα παρω ολα. τιποτα δεν αφηνω πουθενα.
Γιωργο, δυστυχως οχι γιατι την προηγουμενη εβδομαδα η μητερα μου εσπασε τον αστράγαλο και ειχα τρεξιματα. Αυριο ή μεθαυριο θα το στειλω ...δεν το εχω ξεχασει. **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** |
|||
03-15-2010, 10:35 PM
Post: #915
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
ok Τόλη ! περαστικά της μητέρας σου !
εγώ αύριο το στέλνω για ΚΤΕΟ και ότι ήθελε προκύψει !!! άμα ακούσετε στις ειδήσεις ότι υπαλληλοι ΙΚΤΕΟ στα Γιάννενα δηλητηριάστηκαν από μονοξείδια και λοιπά καυσαέρια .... από το δικό μου θα είναι !!! Από μεθαύριο προχωράμε στην τετραπεταλουδοποίηση του μοτέρ ! Ερώτηση : το TPS από το 16βάλβιδο μπαίνει στη θέση του 20βάλβιδου ? ΑΝ όχι Τσανάκας θυμάσαι τίποτε για το ποιό χρώμα καλωδίου 16βάλβιδης φίσας TPS πάει σε ποιό πιν στο 20βαλβιδο TPS ? AE86 FANATIC!!! |
|||
03-21-2010, 02:44 PM
Post: #916
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Λοιπόν οι πεταλούδες μπήκαν και αν θέλετε το πιστεύετε ...
το μοτέρ δουλεύει ρελαντί 900στροφές κάνει κάτι ψιλομπερδερδεματάκια όταν πας να το γκαζώσεις μέχρι τις 4 και μετά πάει να τρελαθεί!!! μαμά εγκέφαλος και APEXI SAFC-II με το οποίο κόβω βενζίνες στα χαμηλά γιατί έιναι υπερπλούσιο ... ψηλά (πάνω από 6000 δεν το πάω γιατί ξέρω θα έιναι φτωχό και μην το κάψω πριν το χαρώ θα δούμε το ερχόμενο Σάββατο οπότε και θα έρθει και ο Σταύρακας να το προγραμματίσει ... ακούω ποιοί άλλοι έιστε μέσα να έρθετε εκδρομούλα Σάββατο 27-3-2010, για να κανονίσω τα αντίστοιχα κοπάδια που θα σφαχτούν να φάμε και κανα μεζέ !!! :wink: AE86 FANATIC!!! |
|||
03-22-2010, 09:08 AM
Post: #917
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Φέτος το Πάσχα θα είναι μια βδομάδα νωρίτερα!!!
Αν δε συμβεί κάτι έκτακτο, Σάββατο πρωί-πρωί θα είμαι Άρτα. Ποια διαδρομή προτείνεις Γιώργο? Το μεταφορικό θα είναι μπροστοκούνητο, μπρικοειδές, μετρίου βάρους, 8βάλβιδο 1400άρι που κάποτε λένε έβγαζε 80 άτια (οπελ καντετάστρα '92). Άρα αρέσκεται σε κατηφορικό επαρχιακό χωρίς κίνηση. SFD |
|||
03-22-2010, 09:45 AM
Post: #918
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Λοιπον...
Μετα απο καποια προχειρη ερευνα αγορας εχουμε τα εξης: 1.- silvertop, σασμαν, ecu, πλεξουδα, 180.000χλμ και συμφωνα με τα λεγομενα του ιδιοκτητη καιει λαδια απο τα τσιμουχακια των βαλβιδων. Τιμη 600 ευρω. 2.- blacktop, ecu, 2 πλεξουδες και με διαφορα άλλα παρελκομενα στην τιμη των 1000 ευρω. Το αρνητικο ειναι οτι εχει κομμενες πλεξουδες και ο ιδιοκτητης δεν γνωριζει εαν ολα τα ηλεκτρολογικα υπαρχουν στο μοτερ (αισθητηρες κλπ 3.- ΑΕ82 L/B (ακριβως το ιδιο με το δικο μου 4age bluetop, 220.000χλμ, εργοστασιακο, a/c, διπιστονα φρενα (μετατροπη, δεξιοτιμονο (απο Ν.Αφρικη, χωρις πινακιδες, για ανταλλακτικα στην τιμη των 1000 ευρω (συζητησιμη. Ωστοσο αγνωστο εαν λειτουργει ακομα το μοτερ. 4.- επισκευη του μοτερ μου, με wossner σφυρηλατα πιστονια 82, στροφαλο, μπιελες κλπ απο στοκ του ρεκτιφιετζη, ξαναλυσιμο και ξαναρυθμιση στο καπακι, δεμενο το μοτερ, στην τιμη των 1300 ευρω. Οι 2 πρωτες λυσεις, ψιλο-απορριπτονται, εκτος και αμα προβω σε αγορα τροπετου levin (που αποκλειεται, γιατι προσφατα μιλησα με εναν γνωστο οπου εχει κανει την μετατροπη μαυροκαπακου σε ΑΕ82 GT και αντιμετωπισε πολλα ηλεκτρολογικα προβληματα. Μου προτεινε Α/Τ ecu και οχι M/T, μην μπλεξω με κομμενες πλεξουδες, να εχει το μοτερ ολα τα παρελκομενα οπως αισθητηρα οξυγονου κλπ, απαιτειται άλλο χταποδι και το σημαντικοτερο οτι το κοντερ δεν θα δουλευει λογω ντιζας. Μου προτεινε οτι καλυτερα να αγορασω ενα τροπετο και να τα εχω ολα απανω παρα να ψαχνομαι με κομματια με το που μπαινει το ενα και που το αλλο. Ωστοσο μια αγορα τροπετου κοστιζει 3500-4000 ευρω Η 3η λυση θα ειναι κατι το προσωρινο. Με κατι λιγοτερο απο χιλιαρικο, παιρνω καροτσα (για ανταλλακτικα, σαλονι (αν και εχω το αλκανταρα, a/c (το καλοκαιρι πεφτει πολυ ιδρωτας και μοτερ με ολα τα ηλεκτρολογικα του. Ξηλωνω τα παντα απο ΑΕ82 και τα τοποθετω στο δικο μου, το βαζω μπροστα και το αυτοκινητο ξανακινειται. Δεν περιμενω πολλα απο ενα μοτερ 200.000χλμ αλλά θα μπορω να κινω το δικο μου μεχρι ωσοτου επισκευασω το κολλημενο μοτερ. Το ερωτημα ειναι, λειτουργει το μοτερ ή οχι? Ο ιδιοκτητης δεν το γνωριζει. Στην 4η λυση, θα ηθελα και την βοηθεια σας. Λοιπον...φτιαχνω το μοτερ με σκοπο να μπουνε carbs. Ποια ειναι τα θετικα και ποια τα αρνητικα? Αναφερεται αρκετα η ρυθμιση στα carbs. Τι εννουμε? Ποσα συχνα χρειαζεται και αποτι εξαρταται? Επισης αναφερεται η αυξημενη καταναλωση. Εγω με μαμα μοτερ εκαιγα 9-10λιτρα/100χλμ, με πειραγμενο 12-13λιτρα/100χλμ, με τα carbs ποσο μπορει να καιω? Πως γινεται η μετατροπη? Τι χρειαζομαι? Map, ecu, tps, ηλεκτρονικη, ντρισιμπιτερ κλπ, ποια μενουν και ποια πεταμε? Και κατι σχετικο με το κολλημενο μοτερ. Μιλησα με τον ηλεκτρολογο και μου ειπε οτι το αυτοκινητο χρειαζοταν λαδια!!! Μετα το κολλημα τα κοιταξα και ηταν στην μεση. Βασικα του ειπα οτι εκανα μονο 2 δοκιμες οπως ειχαμε κανει στην περιοχη του συνεργειου του. Καλά, σε εμενα βρηκε να κολλησει??!!! Ο ρεκτιφιετζης μου ειπε οτι κολλησε ενα πιστονι ισως λογω πολυ βενζινης ή μειωμεμης πιεσης λαδιου. Εχω βγαλει φωτο και θα τις ανεβασω. Συγνωμη για το μακροσκελες κειμενο.... **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** |
|||
03-22-2010, 10:16 AM
Post: #919
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Αν πάς μια βόλτα από Πάτρα θα βρείς πολλά κοκκινοκάπακα κάτω από 1000ρικο. Τελευταία φορά που είχα ρωτήσει τα μαυροκάπακα στους μαντράδες πήγαιναν πάνω απο 1500. Οι τιμές είναι με πλεξούδα-εγκέφαλο εννοείται... Η συμβουλή μου παραμένει: βάλε κάτι έτοιμο να κάνεις τη δουλειά σου χωρίς πονοκεφάλους (ή τουλάχιστον με πιό ήπιους...) Και η συμβουλή μου βασίζεται στο ότι δεν εμπιστεύομαι κάποιον μάστορα περισσότερο απόσο εμπιστεύομαι ένα μεταχειρισμένο μεν, μαμα-απείραχτο δε μοτέρ toyota.
Αυτή τη φορά για τα ηλεκτρολογικά φαντάζομαι θα πάς σίγουρα στον συνονόματο μου ηλεκτρολόγο που σου διόρθωσε κάπως την κατάσταση (αν κατάλαβα καλά ποιός είναι. Το θέμα των καρμπυρατέρ με έλκυε πάντα, αλλά ο λόγος δεν ήταν για να ησυχάσω και να μην έχω προβλήματα. Το καρμπυρατέρ πάντα θα απαιτεί να του βάζεις δαχτυλάκι και κατά πάσα πιθανότητα ποτέ δε θα καταφέρεις να το κάνεις να δουλέψει άψογα. Η κατανάλωση πάει κατ'αναλογία του πόσο καλά θα δουλέψει... Πάντως αν δεν διατίθεσαι να βάλεις και να ρυθμίσεις άγραφο στο πειραγμένο μοτέρ σου, δεν το συζητώ: βάλε καρμπυρατέρ!! Το βασικό αδιαμφισβήτητο πλεονέκτημά τους είναι η ασύγκριτη απόκριση γκαζιού που προσδίδουν. Για τα άλλα πλεονεκτήματα δε λέμε γιατί είναι υποκειμενικά... Αν ήταν όντως από λάδια κρίμα..... SFD |
|||
03-22-2010, 10:22 AM
Post: #920
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Α, ξέχασα:
Αν βάλεις καρμπυρατέρ έχεις 3 εναλλακτικές: Κρατάς τον μαμά εγκέφαλο με όλους τους αισθητήρες και το ντιστριμπιουτερ, ώστε να σου ελέγχει το σπινθήρα, ή πετάς τα πάντα και βάζεις ντιστριμπιουτέρ φυγοκεντρικο-υποπίεσης, ή πετάς τα πάντα και βάζεις coil-pack με δικό του εγκεφαλάκι και αισθητήρες. Η τρίτη λύση είναι η καλύτερη, αλλά πάλι καταλήγεις στο θέμα αγοράς και ρύθμισης άγραφου εγκεφάλου... SFD |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
General and Offtopic discussion (Greek) #2 | nmwisima | 569 | 422,060 |
12-31-2019 06:49 PM Last Post: Roku_trueno |
|
PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... | alimonos | 112 | 96,734 |
01-09-2014 08:21 PM Last Post: Bean |
|
New Greek Member: Drift Car Wash | DRIFTCARWASH | 22 | 29,767 |
05-08-2013 10:46 AM Last Post: nmwisima |
|
"When" by Euripides! *Greek* | nmwisima | 3 | 8,798 |
07-02-2012 12:04 PM Last Post: Roku_trueno |
|
Stock AE86 Dynoed (Greek) | Rosedrift | 28 | 25,144 |
04-30-2012 07:55 PM Last Post: Apsogos |
User(s) browsing this thread: 12 Guest(s)