Trueno lampen
|
01-26-2009, 08:33 PM
|
|||
|
|||
Trueno lampen
Weet iemand toevallig of je dit soort lampen ook ergens in Nederland kan halen:
![]() Ik sta op het punt een Trueno uit de UK te halen, maar dan heb ik neem ik aan wel andere koplampen nodig voor de APK. Met mijn Glanza die ook uit de UK komt kon ik even lampen wisselen van een nederlandse starlet, met de trueno zal dat wat moeilijker gaan ![]() De foto heb ik even van EBAY gehaald, daar kan ik ze ook wel bestellen alleen duurt het dan wat langer voordat ik kan gaan rijden. |
|||
01-26-2009, 09:23 PM
|
|||
|
|||
Trueno lampen
iedere Toyota met klaplampen heeft deze units, dus als je snel door de keuring wilt, en geen moeite hebt met wat minder pimp units, dan ga je naar de sloop, je zoekt een MR2, Celica, Supra of een oude HiAce/LiteAce (die hebben geen klaplampen, maar wel dezelfde lampunit) en je bent klaar.
en nu weet ik waarom je je starlet verkoopt! ![]() good job! ![]() "It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers." -Shinji Minowa |
|||
01-26-2009, 09:56 PM
|
|||
|
|||
Trueno lampen
The Doctor Wrote:iedere Toyota met klaplampen heeft deze units, dus als je snel door de keuring wilt, en geen moeite hebt met wat minder pimp units, dan ga je naar de sloop, je zoekt een MR2, Celica, Supra of een oude HiAce/LiteAce (die hebben geen klaplampen, maar wel dezelfde lampunit) en je bent klaar. Thanks for je antwoord, zat net nog even te twijfelen of ik je direct zou pm-en op het starlet forum. Maar misschien is het hier handiger voor meer mensen ![]() Hoe de lampen eruit zien boeit me niet zo, zolang ze maar apk waardig zijn. Zal volgend weekend even op de sloop kijken. Zal de Glanza wel gaan missen, maar dit gaat ook erg leuk worden ![]() Ik zal me ook nog even 'fatsoelijk' voorstellen hier, volgens mij heb ik dat in die 3 jaar nog nooit gedaan ![]() |
|||
01-28-2009, 09:39 PM
|
|||
|
|||
Trueno lampen
Ik heb op mijn Trueno ooit een lamp van een Celica ST14x gehad. Zover ik me kan herinneren was het een H4 lamp...
De grap was wel dat ik een linkerlamp op de rechter kant gebruikt had (foutje van de sloper) maar daar wel mee door de keuring kwam. ![]() ![]() 1983 - AE86 Sprinter Trueno - import project 2013 - Honda Civic sport - daily driver 2004 - AEU86 dot ORG - daily domain Support our forum, buy from the AEU86 shop: ![]() |
|||
01-29-2009, 12:18 PM
|
|||
|
|||
Trueno lampen
banpei Wrote:Ik heb op mijn Trueno ooit een lamp van een Celica ST14x gehad. Zover ik me kan herinneren was het een H4 lamp... ![]() Ik heb nu net MR2 lampen gekocht, volgens mij van een AW11. Volgens mij moet dat met de keuring wel gaan lukken. |
|||
01-29-2009, 12:50 PM
|
|||
|
|||
Trueno lampen
banpei Wrote:Ik heb op mijn Trueno ooit een lamp van een Celica ST14x gehad. Zover ik me kan herinneren was het een H4 lamp... links en rechts maakt volgens mij niet uit, ze geven beide hetzelfde lichtbeeld. en van een ST14* lijkt me sterk, want die zijn er niet, ws. van een ST16* of ST18* ![]() "It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers." -Shinji Minowa |
|||
01-29-2009, 10:20 PM
|
|||
|
|||
Trueno lampen
The Doctor Wrote:links en rechts maakt volgens mij niet uit, ze geven beide hetzelfde lichtbeeld. en van een ST14* lijkt me sterk, want die zijn er niet, ws. van een ST16* of ST18*Ze zouden officieel wel verschillend moeten zijn: rechts zou een recht beeld moeten geven en links aflopend van rechts naar links... Je hebt gelijk over de ST16x... Zit met mijn hoofd te veel met de Carina A6s e.a. uit die tijd bezig en daar heb je ook de AT14x Corona Coupe die na genoeg bijna gelijk was aan de Carina/Celica A6... Dus automagisch die opgeschreven ipv de generatie er na. ![]() 1983 - AE86 Sprinter Trueno - import project 2013 - Honda Civic sport - daily driver 2004 - AEU86 dot ORG - daily domain Support our forum, buy from the AEU86 shop: ![]() |
|||
01-30-2009, 02:22 PM
|
|||
|
|||
Trueno lampen
het lichtbeeld uit mijn beide koplampen is exact gelijk hoor, 2x ------/
"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers." -Shinji Minowa |
|||
06-08-2009, 05:02 PM
|
|||
|
|||
Trueno lampen
Kwam deze tegen op ebay:
Iemand ze wel eens in t echt gezien? Of nog beter, een foto dat ze gemonteerd zijn op de auto zelf? ![]() ![]() |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)