Elektrische schema's
|
01-04-2007, 08:04 PM
|
|||
|
|||
Elektrische schema's
Mensen, ik ben op zoek naar elektrische schema's van de AE86 als ook zijn jongste broertje een AE92GTI (bouwjaar 1991).
Hoofdzakelijk de bedrading tussen ECU en motor. Weet iemand misschien een internetadresje waar ik deze kan downloaden ? Of heeft er misschien al iemand een bestandje thuis met de gevraagde schema's. Hoe wordt de onsteking aangestuurd bij een 4A-GE met webers. Door een aparte ECU of de eigenlijke ECU van de motor ? Bij voorbaat bedankt. |
|||
01-06-2007, 09:37 PM
|
|||
|
|||
Elektrische schema's
Na wat rondneuzen in het technische forum vond ik de e-schema's van een AE86.
Echter ik ben nog steeds op zoek naar de schema's van een AE92. Ik weet van het EPC dat de kabelbundels absoluut verschillend zijn, zelfs qua functie. Een schema zou dus handig zijn om een kitcar met 4AGE aan te kunnen sluiten. Niemand die een hint kan geven ? |
|||
01-06-2007, 11:49 PM
|
|||
|
|||
Elektrische schema's
ik weet ze zo snel niet te vinden.. je kunt ze wel bij toyota proberen op te vragen.. als je lief kijkt laten ze je vast wle wat pagina's kopieren.
FABRICA MI DIEM, PVNC! |
|||
01-07-2007, 12:14 AM
|
|||
|
|||
Elektrische schema's
Stel anders deze vraag nog eens op het nederlandse corollaforum: http://www.corollaforum.nl naast een hoop E10's met spoilers zitten daar ook een aantal E9 fans en die hebben vast wel een vraagbaak die onder de scanner kan.
|
|||
01-07-2007, 10:49 AM
|
|||
|
|||
Elektrische schema's
Er zullen daar vast wel mensen zijn die de schema's hebben...................
|
|||
01-08-2007, 11:16 PM
|
|||
|
|||
Elektrische schema's
Bedankt, proberen we het Corollaforum eens.
|
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)