rFactor AE86 (Greek discussion)
|
01-21-2010, 07:36 PM
Post: #31
|
|||
|
|||
rFactor AE86 (Greek discussion)
Εσυ και ο συναδελφος σου ο Δρακος μας κανετε και αισθανομαστε πολυ χαζοι με τους χρόνους σας τελικα
Τα μουτρα χαζευουνε ειναι αληθεια και η λυση νομιζω οπως λεει και ο Δρακος ειναι οδηγηση με παντα ισιο τιμονι τουτεστιν οριακο γλυστριμα του πισινου για να κοιτανε σωστα τα μουτρα....Keichi style δηλαδη και λοιπα και λοιπα :wink: Toyota Corolla KE30 + Toyota Corolla AE86 |
|||
01-21-2010, 07:51 PM
Post: #32
|
|||
|
|||
rFactor AE86 (Greek discussion)
Νομίζω ότι το πρόβλημα είναι γενικότερα ένα θέμα του Rf: κακή αίσθηση κατά το φρενάρισμα. Τα μούτρα χαζεύουν γιατι είναι πολύ δύσκολο να ελέγξεις το οριακό φρενάρισμα, μιάς και πρέπει να βασιστείς στη φαντασία σου για το πότε μπλοκάρει-ξεμπλοκάρει... Κατά τ'άλλα είναι όπως τα λέει ο Νιόνιος: tsuchiya-style και άγιος ο θεός!
SFD |
|||
01-22-2010, 10:01 AM
Post: #33
|
|||
|
|||
rFactor AE86 (Greek discussion)
Στην πρώτη ουσιαστική επαφή χθές με το νέο σετάπ της τιμονιέρας, ο τζούνιορ έκανε 1:04. Έχω πειράξει αρκετά το σετάπ του αυτοκινήτου (ανάρτηση, μετάδοση και έχω φτιάξει κάνα δυό σέτ. Εξακολουθώ να απορώ με τους χρόνους που κάνετε με μαμά σετάπ, αλλά θα είναι η επόμενη προσπάθεια για σύγκριση. Άσε που μπορώ να σας στείλω τα δικά μας να τα δοκιμάσετε...
http://www.ae86.gr |
|||
01-22-2010, 10:48 AM
Post: #34
|
|||
|
|||
rFactor AE86 (Greek discussion)
Το 1:04 είναι μιά πολύ καλή αρχή.. Πάντως είναι πολύ εύκολο να χαθεί 1'' στο γύρο. Εγώ γενικά (δλδ υποθέτω μεσο χρόνο γύρου αγώνα γυρίζω κοντά στο 1:04 και με λίγη τύχη κάνω και το 1:03. Η επαναληψιμότητα εκεί είναι δύσκολη...
Όσον αφορά το σετάπ, όπως ισχύει και στην πραγματικότητα αυτό στο οποίο βοηθάει είναι να ταιριάξει ο κάθε οδηγός στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και για τις συγκεκριμένες συνθήκες ώστε να βγεί το βέλτιστο αποτέλεσμα από το σύστημα αυτό (οδηγός-αυτοκίνητο. Λογικό λοιπόν ο καθένας να έχει διαφορετικό σετάπ, και λογικό να υπάρχουν και διαφορετικά σετάπς ανάλογα τις συνθήκες. (πχ άλλο για qualify και άλλο για αγώνα. Το να επηρεάσει το σετάπ αυτές καθεαυτές τις δυνατότητες ενός αυτοκινήτου σε μια διαδρομή είναι ένα μεγάλο θέμα προς συζήτηση που παίρνει και φιλοσοφικές διαστάσεις... Πιστεύω πως δεν υπάρχει οδηγός ο οποίος να μπορεί να οδηγήσει οποιοδήποτε αυτοκίνητο στα όρια του (αυτοκινήτου σε μια δεδομένη διαδρομή, πόσο μάλλον να το κάνει αυτό με πολλά διαφορετικά σετάπ, ούτως ώστε να κρίνει το βέλτιστο σετάπ για τη συγκεκριμένη διαδρομή. Και άν ακόμα αυτό ίσχυε, ποιός μας λέει ότι κάποιος άλλος οδηγός θα μπορούσε να αξιοποιήσει αυτό το σετάπ περισσότερο από κάποιο άλλο? Από ακινα πώς τα πάτε? SFD |
|||
12-01-2010, 02:17 AM
Post: #35
|
|||
|
|||
rFactor AE86 (Greek discussion)
γεια χαρα σε ολους σας μαγκες!!!επεσα τυχαια πανω στην σελίδα αυτη....κοιταζοντας διαφορα θεματακια με οσο αναφορα το ΑΕ86 σε αναλογο (ψαχτηρι...!μπορω να πω οτι σαν ατομο "καιγομαι" αρκετα με το rfactor...και ειδικα με το συγκεκριμενο το mod!...Διαβασα λοιπον ολα τα σχολια σας με οτι εχει να κανει με την πιστα..(tsukuba)...και εβαλα το ΑΕ86...αποφασισμενος να πετυχω εναν πολυ καλο χρονο!να σας ενημερωσω πως διαθετω δυο υπολογιστες....(ο ενας του αδερφου μου που διαθετει επισης και την G27)....αλλα και εναν δευτερο...(τον δικο μου...που παιζω με gamepad)(τους χρονους τους εβγαλα με το gamepad και ομολογω πως δεν εχω μαθει ακομα καλα την τιμονιερα....ακολουθησα λοιπον τα εξης:ολα τα συστηματα προσφυσης απενεργοποιημενα...μοιρες τιμονιου..στο 20.(στο gamepad ειναι μικρη η διαδρομη του μοχλου και δεν χρειαζεται πολλες μοιρες..setup αυτοκινητου (οπως ειναι το αρχικο.....με την διαφορα...οτι:...τις στροφες του κινητηρα κατα 1000 πιο ψιλα...δλδ..10.000rpm..!ολα καλα μεχρι εδω λοιπον...και ξεκιναω να κανω γυρους.....]τον εριξα τον γυρο μου μεχρι και στο 1.03.005...!μεχρι που σκεφτηκα κατι μαγκες μου...(το οποιο μου το ειχε πει ο αδερφος μου καποτε...οτι παιζει μεγαλο ρολο...στο παιχνιδι αυτο!!!δεν το θεωρω λαθος...η κατι το παρανομο.....αυτο λοιπον ειναι τα καυσιμα!ποσα καυσιμα θα εχει το αυτοκινητο στο ρεζερβουαρ του!!κοιταξτε να δειτε.....συμφωνα με την πραγματικοτητα...εγω αν ειχα ενα τετοιο θεμα με τον χρονο σε μια πιστα....θα φροντιζα να εχω τα αναλογα καυσιμα για τους γυρους που θα χρειαστω!!!ετσι λοιπον και στο παιχνιδι...αλλαξα αυτο!!"γεμισα"ενα ρεζερβουαρ συμφωνα με μια εκτιμηση που ειχα..για το ποσους γυρους θα χρειαστω...για να βγαλω εστω εναν γυρο τελειο!!και ο αριθμος αυτος ηταν (8 γυροι καυσιμα!ο χρονος μου μαγκες επεσε στο 1.01.820 και καταλαβα ποσο τεραστιο ρολο παιζει τελικα η ποσοτητα καυσιμου στο αυτοκινητο!!αν αυτο τωρα το θεωρειτε κατι (να το πω...τσάτσικο...μπορειτε να κρατησετε στο μυαλο σας τον πρωτο χρονο!!!παντως σιγουρο ειναι πως δεν θα καθομουν να σας λεω τοσην ωρα ψεματα!!!καλως σας βρηκα μαγκες μου και καλα παντιλικια....(και εντός & εκτός
|
|||
12-01-2010, 10:12 AM
Post: #36
|
|||
|
|||
rFactor AE86 (Greek discussion)
Καλώς ήλθες φίλε μου.
υ.γ. Με όλο το θάρρος, εγώ από R-Factor άσχετος είμαι, οπότε αυτό πρόσεξα: H σωστή έκφραση είναι "όσον αφορά στο...", και όχι "οσο αναφορά το..." :wink: Α. danielvanderwoude Wrote:looks like the nmwisima joke saved you in the endhttp://www.jdmbits.com |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
General and Offtopic discussion (Greek) #2 | nmwisima | 569 | 422,145 |
12-31-2019 06:49 PM Last Post: Roku_trueno |
|
PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... | alimonos | 112 | 96,752 |
01-09-2014 08:21 PM Last Post: Bean |
|
New Greek Member: Drift Car Wash | DRIFTCARWASH | 22 | 29,774 |
05-08-2013 10:46 AM Last Post: nmwisima |
|
Technical problems (Greek language) | dikolotour | 1,217 | 799,450 |
07-09-2012 10:12 AM Last Post: Apsogos |
|
"When" by Euripides! *Greek* | nmwisima | 3 | 8,799 |
07-02-2012 12:04 PM Last Post: Roku_trueno |
User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)