Technical problems (Greek language)
11-20-2008, 10:28 AM
Post: #171
Technical problems (Greek language)
Συγνωμη που σας τα εχω πρηξει.... αυτο κανει?
http://www.rhdjapan.com/jdm-low/TRUST-E-...Unit-18517

Περιλαμβανει τα παντα? Υπαρχει περιπτωση να χρειαστω εκτος απο την πλεξουδα και αισθητηρες?

Και κατι ακομα.
Σε περιπτωση, που αλλαξω τους εκκεντροφορους με πχ 268 και 7,9 lift, θα χρειαστω:
- ξαναρυθμιση του καπακιου (μικρο το κοστοςWink
- παραλληλο, λογω ροικής και αυξησης συμπιεσης? (γιατι με μαμα μοτερ δουλευει σιγουρα με μαμα ecu τους ανω εκκεντροφορουςWink
Ευχαριστω...

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
11-20-2008, 10:57 AM
Post: #172
Technical problems (Greek language)
Τόλη φαίνεται ότι με αυτό θα κάνεις δουλειά.
Για να είσαι 100% σίγουρος θα πρέπει να ρωτησεις κάποιον που τους προγραμματίζει να σου πει υπευθυνα ότι θα κάνεις δουλειά με αυτό.

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
11-20-2008, 11:11 AM
Post: #173
Technical problems (Greek language)
Όσον αφορά το hardware θα πρέπει να ρωτήσεις αν το έχει βάλει κανείς στο συγκεκριμένο μοτέρ. Θεωρητικά όλα μπαίνουν. Και να μην κάνει κάποιος αισθητήρας, παίρνεις κάποιο συμβατό και τη βολεύεις.

Το βασικό θέμα είναι πως ρυθμίζεται σωστά. Και πάλι ερχόμαστε στο ίδιο συμπέρασμα: dyno....

Τι εννοείς ρύθμιση καπακιού?

Δεν είμαι πολύ σίγουρος ότι μαμα ECU δουλεύει τους εκκεντροφόρους αυτους (σωστάWink. Εμένα τουλάχιστον με πιό ήπιους (260) απλά αύξησε κατανάλωση και ρύπους σε τραγικό βαθμό και ουσιαστικά έδωσε 5-6HP πάνω από τις 6500rpm.

Επιμένω, και πιστεύω θα συμφωνήσουν πολλοί: δώσε ~1500ευρώ για έναν καλό άγραφο. (ή άλλαξε σε καρμπυρατέρ Tongue )

Γιατί θες ντε και καλά παράλληλο? Λόγω κόστους ή υπάρχει άλλος λόγος?
Γιατι αν είναι το κόστος το θέμα, δε νομίζω ότι έχει τρελλή διαφορά τελικά από έναν οικονομικό άγραφο. Και έτσι κιαλλιώς θα πρέπει να πάς σε dyno για ρύθμισμα.

SFD
Find all posts by this user
11-20-2008, 11:12 AM
Post: #174
Technical problems (Greek language)
κι εγώ αυτόν έχω Τόλη, αλλά από το ίδιο σάϊτ πρέπει να πάρεις και την πλεξούδα για 4age για να μην χαλάσεις την πλεξούδα σου και να γίνει plug and play το όλο σύστημα.
Για προγρ/σμο έχω ακούσει τα καλύτερα για τον Ανδριανάκη.
Κι εγώ εκεί θα πάω όταν έρθει η ώρα ...

AE86 FANATIC!!!
Find all posts by this user
11-20-2008, 11:16 AM
Post: #175
Technical problems (Greek language)
drako323 Wrote:Δεν είμαι πολύ σίγουρος ότι μαμα ECU δουλεύει τους εκκεντροφόρους αυτους (σωστάWink. Εμένα τουλάχιστον με πιό ήπιους (260) απλά αύξησε κατανάλωση και ρύπους σε τραγικό βαθμό και ουσιαστικά έδωσε 5-6HP πάνω από τις 6500rpm.

τα ίδια κι εμένα με 264 με 8,9 βύθισμα. Δύναμη από 6500+ μέχρι 8500-9000 και ρελαντί με το ζόρι και με το SAFC-II ...

AE86 FANATIC!!!
Find all posts by this user
11-20-2008, 11:20 AM
Post: #176
Technical problems (Greek language)
Γιώργο, από χταπόδι-εξάτμιση τι έχεις? Έχεις κάνει τίποτε άλλο στο μοτέρ? (συμπίεση, ροική κλπWink

SFD
Find all posts by this user
11-20-2008, 12:20 PM
Post: #177
Technical problems (Greek language)
χταπόδι PACESEΤTER, μεσαίο μαμά σωλήνα 50άρα και τελικό διαμπερές-ελεύθερο .
Το μοτέρ που φοράω τώρα είναι μαμά, με πεταγμένο το TVIS και μανιταράκι εισαγωγή, με μπουζοκαλώδια σιλικονάτα, έναν πολ/στή "ανεβασμένο" και μπουζί ιριδίου.

Ετοιμάζω ένα άλλο μοτεράκι για να το 4πεταλουδίσουμε με εισαγωγή από Τ3 και σώματα 48mm από μαυροκάπακο με συμπίεση κοντά στα 11,5 πιστόνια WISECO, φλάντζα TRD 0.8mm, εκκ/ρους kamakazee 264 8.9lift, toda valve springs, T3 adj cam pulleys κλπ κλπ

AE86 FANATIC!!!
Find all posts by this user
11-20-2008, 12:29 PM
Post: #178
Technical problems (Greek language)
Αυτά είναι!! 48άρια μήπως είναι λίγο μεγάλα? Μπορεί μετά να μην είναι πολύ οδηγίσιμο σε χαμηλομεσαίες...

SFD
Find all posts by this user
11-20-2008, 01:12 PM
Post: #179
Technical problems (Greek language)
Μια χαρά θα είναι...
Χεχεχε
Evil Evil Evil

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
11-20-2008, 01:14 PM
Post: #180
Technical problems (Greek language)
με μια 4άδα μπεκ από ατμοσφαιρικό Σούπρα πιστεύω θα δουλέψει ... αν και οι υψηλοπανύψηλες στροφές μας ενδιαφέρουν ... χεχεχε να φτάνει 9 θέλουμε ... να τρομάζουν οι τουρμπάτοι !!! χαχαχαχα

AE86 FANATIC!!!
Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  General and Offtopic discussion (Greek) #2 nmwisima 569 420,695 12-31-2019 06:49 PM
Last Post: Roku_trueno
  PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... alimonos 112 96,474 01-09-2014 08:21 PM
Last Post: Bean
  New Greek Member: Drift Car Wash DRIFTCARWASH 22 29,656 05-08-2013 10:46 AM
Last Post: nmwisima
  "When" by Euripides! *Greek* nmwisima 3 8,776 07-02-2012 12:04 PM
Last Post: Roku_trueno
  Stock AE86 Dynoed (Greek) Rosedrift 28 25,099 04-30-2012 07:55 PM
Last Post: Apsogos

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 19 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication