Technical problems (Greek language)
|
12-30-2008, 07:04 PM
Post: #331
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Οκ! λυθηκε το προβλημα με το δυναμο.Οντως καρβουνακια ηταν...ειχαν να αλλαχθουν 22 χρονια!!! Και πολυ αντεξαν... Τυχαινει να εχω συγγενη μου εναν ηλεκτρολογο και αραξα στο μαγαζι του και ελυσα το δυναμο μονος μου. Διπλα ειχα τον ξαδερφο να ριχνει χριστοπαναγιες με τα καταπληκτικα αυτοκινητα που φτιαχνουν οι γαλλοι.Πραγματικα τα αυτοκινητα αυτα ειναι τραγικα στη κατασκευη τους και τρομερα ευπαθη.ασε που δεν εχεις και χωρο να τα δουλεψεις.Απ'τη αλλη η κορολλαρα βγαζεις το σωληνα της εισαγωγης και διαπλατα εμφανιζεται ο δυναμος κρακ-κρουκ και εξω ουτε χαλασμενες βιδες ουτε να πεφτεις απο κατω ουτε να σπαει τπτ.
![]() |
|||
12-30-2008, 07:49 PM
Post: #332
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Εντάξει Νικολάκη ας μην το παίρνουμε και τόσο πάνω μας γιατί και εμάς το φίλτρο λαδιού και βενζίνης δεν είναι και τόσο προσβάσιμα, εκτός και αν με δυσκολεύουνε εμένα τόσο πολύ
![]() Toyota Corolla KE30 + Toyota Corolla AE86 |
|||
12-30-2008, 07:50 PM
Post: #333
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Ο χωρος της μηχανης μεχρι και την 4AFE ηταν αρκετος. Με τα vvti ο χωρος συρρικνωθηκε.
**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** ![]() |
|||
12-30-2008, 09:47 PM
Post: #334
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
τελεια ειναι! μαλλον θα εχεις συνηθισει με την απλα του ΚΕ γι'αυτο το λες
![]() |
|||
12-30-2008, 09:58 PM
Post: #335
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Καλά στο ΚΕ αν χρειαστεί μπαίνω μέσα ολόκληρος....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toyota Corolla KE30 + Toyota Corolla AE86 |
|||
12-31-2008, 08:12 PM
Post: #336
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
οντως ειναι πανευκολα στο αε.προσφατα αλλαξα φιλτρο βενζινης σε καρινα και τα γαμ... αρχισανε..
αε for ever! |
|||
01-03-2009, 05:42 PM
Post: #337
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
μαλλον θα βαλω τους μαμα εκκ για να δουλεψω το μοτερ με μαμα εγκεφαλο.
**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** ![]() |
|||
01-04-2009, 01:31 PM
Post: #338
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Λοιπον αυτα που σκεφθομαι ειναι τα εξης:
1.- να βαλω τους stock εκκεντροφορους, καπακια κλπ ωστε να κανω stock την κεφαλη και να δουλεψω νορμαλ με stock ecu. Σε μια επικοινωνια που ειχα με τον ρεκτιφιετζη μου ειπε δεν θα εχω προβλημα εστω κι αν εχω υψηλη συμπιεση. Υπολογιζω το κοστος στα 100-150 ευρω. 2.- να βρω ενα σετακι εκκεντροφορων πιο αγριους απο τους stock αλλά πολυ πιο ηρεμους απο τους toda. δηλ περιπου σαν αυτους που πωλει ο αλιμονος 264 με 7,9 lift. Πιστευω οτι θα δουλεψουν με stock ecu. Κοστος περιπου 500 ευρω (εξαρταται απο τους εκκ ![]() Τι λετε? Το προβλημα ειναι οτι δεν βγαινω οικονομικα στο να δωσω 1800 ευρω (τουλαχιστον ![]() ![]() Προχθες ανεβηκα στις 4500στρ. Και για να δω πως παει κρατουσα τις στροφες με 4η. Μολις πατουσα ελαφρα το γκαζι, ακουγονταν το μοτερ λες και μεσα στους κυλινδρους εμπαιναν σαριδια. Ας πουμε οτι τα μπεκ αντι για βενζινη εριχναν σφαιριδια απο φυσιγγι!!! Μολις αφηνα το γκαζι ο ηχος σταματουσε αλλά μολις το ξαναπατουσα ξαναρχιζε. Αυτο το εκανε στις 4500-4600στρ. Δοκιμασα και ξεπερασα αυτο το φασμα στροφων και εφτασα τις στροφες 4800, και ο προηγουμενος ηχος σταματησε και πηρε την θεση του, ο νορμαλ ηχος που εχει το μοτερ πριν απ'αυτον τον σαριδικο ηχο! Οπως παω, θα καταστρεψω το μοτερ. **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** ![]() |
|||
01-04-2009, 03:40 PM
Post: #339
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
νομίζω οτι μετά τον εγκέφαλο τα καρμπ είναι η καλύτερη λύση Τολη.
θα εχεις βεβαια μεγαλύτερη κατανάλωση αλλά μην ξεχνάς οτι και ο άγραφος που θα βάλεις πρέπει να σε δώσει αρκετό καύσιμο για να σε καλύψει. το μπεκ ειναι ανώτερο απο το καρμπ γιατί ψεκάζει το καύσιμο σωστά και σε σωστές αναλογίες και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δώσει και περισσότερη δύναμη και οικονομία αλλά υπάρχουν τα προβλήματα που συναντάς εσύ τώρα. εγώ στην θέση σου δεν θα έμπαινα στην διαδικασία να αλλάξω εκκεντροφόρους και τα ποτήρια στις βαλβίδες. πιστεύω ότι με λίγα λεφτά μπορείς να βρεις μια 4αδα καρμπ και να κάνεις και μια εισαγωγή σε ενα μηχανουργείο και να δουλέψει το μοτέρ αρκετά καλά. και μην ξεχνάς ότι τα καρμπ έβγαλαν πολλούς αγώνες μέχρι και σήμερα, μην τα υποτιμάς. ξέρω κάποιον με μια opel ascona που έβαζε συνέχεια λεφτά για το μοτέρ. έχει 2λιτρο calibra 16v και έβαλε 4πεταλουδα, έστειλε Γερμανία εγκέφαλο για πρόγραμμα κάνα δυο φορές και πόσα άλλα και τελικά βρήκε την υγειά του με τα καρμπ. ο εγκέφαλος είπαμε είναι καλύτερος αλλά θέλει ''επιστήμονα'' και αυτός θέλει + τον εγκέφαλο κάτι χιλιάρικα λες και θα μπει η τεχνολογία της NASA υπάρχει και η περίπτωση να ασχοληθείς και εσύ με τον MS αλλά πρέπει να διαθέσεις πολύ χρόνο και πολλές δοκιμές με το laptop παραμάσχαλα και η σύνδεση του MS με την πλεξούδα χρειάζεται κάποιες στοιχειώδες γνώσεις ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60 ![]() |
|||
01-05-2009, 08:59 PM
Post: #340
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
σαν πειράκια μου φαίνανται αυτά τα σφαιρίδια Τόλη ... τι βενζίνα βάζεις ? βάλε 100άρα ΒΡ. Ελέγξτε και λίγο το αβάνς...δοκίμασε να το ανεβάσεις λίγο ... 12-14 ας πούμε ... το οχταπετάλουδο του tvis το πέταξες ?
AE86 FANATIC!!! |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Greek 86 owners meet | FanIsHere | 0 | 143 |
02-20-2025 05:34 PM Last Post: FanIsHere |
|
General and Offtopic discussion (Greek) #2 | nmwisima | 569 | 435,994 |
12-31-2019 06:49 PM Last Post: Roku_trueno |
|
PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... | alimonos | 112 | 99,610 |
01-09-2014 08:21 PM Last Post: Bean |
|
New Greek Member: Drift Car Wash | DRIFTCARWASH | 22 | 30,621 |
05-08-2013 10:46 AM Last Post: nmwisima |
|
"When" by Euripides! *Greek* | nmwisima | 3 | 8,952 |
07-02-2012 12:04 PM Last Post: Roku_trueno |
User(s) browsing this thread: 23 Guest(s)