Technical problems (Greek language)
06-17-2009, 07:53 PM
Post: #701
Technical problems (Greek language)
tolisspi Wrote:Εδω και καιρο δεν λειτουργουσε σωστα. Πολλα σκορτσαρισματα κατω απο 2500στρ και πανω απο τις 5000στρ ψοφιο (με την 3η και πανωWink. Πανω απο τις 5000στρ ειχε και πειρακια. Ειχαν βγει και τα καλωδια του αισθητηρα θερμοκρασιας αερα.
Αυτος ο ηλεκτρολογος εχει και δικο του μηχανικο και σε συνεργασια με το δικο μου (γνωριζονται ολοι μεταξυ τουςWink, οταν και εφοσον φτιαχτουν τα ηλεκτρολογικα, θα βαλει και τους εκκεντροφορους. Επισης θα κανει και ογκομετρηση.
Μιλησαμε για εγκεφαλο, και μου ειπε οτι θα χρησιμοποιησει τον δικο μου (θα τον πειραξειWink.

Oγκομετρηση για ποιο λογο θα κανει?
Κ οσον αφορα τον εγκεφαλο, γινετε να πειραξεις τον μαμα? απο οσο ξερω, οχι. Τσιπακι δηλαδη θα σου βαλει?

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
06-17-2009, 08:32 PM
Post: #702
Technical problems (Greek language)
Δεν ξερω τι θα κανει. Δεν ειπαμε και πολλα.
Αυτο και ξερω και γω οτι ο μαμα εγκεφαλος δεν παιρνει και πολλα. (τωρα πως τους πειραζουν διαφορες εταιριες, δεν το ξερουμεWink
Θα δειξει. Οπως παντα στο αγνωστο παω....

Ο Mαριος εχει αντικαταστησει το ντρισιμπιτερ με αλλο συστημα. Πως λεγεται στα ελληνικα και στα αγγλικα (ignition coil??)?

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
06-19-2009, 10:24 AM
Post: #703
Technical problems (Greek language)
Επισης ενας στροφαλος (πχ trd atlantic) τι μπορει να δωσει στο μοτερ? Σιγουρα αντεχει στα πολλα στροφαρισματα.

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
06-19-2009, 04:36 PM
Post: #704
Technical problems (Greek language)
tolisspi Wrote:Επισης ενας στροφαλος (πχ trd atlantic) τι μπορει να δωσει στο μοτερ? Σιγουρα αντεχει στα πολλα στροφαρισματα.

καιρο εχουμε να τα πουμε !!!

ο στροφαλος ειναι ενα πολυ βασικο κομματι πανω στον κινητηρα .
πρωτα απ΄ολα ειναι το κομματι που μετατρεπει την παλινδρομικη κινηση των πιστονιων σε περιστροφικη. για να υπαρχει μια ομαλη λειτουργια κατα την περιστροφη ο στροφαλος σε καποια σημεια εχει και αντιβαρα. πολλοι για να πετυχουν πιο γρηγορο στροφαρισμα κατεβαζουν τα αντιβαρα του στροφαλου για να γινει πιο ελαφρυς και ετσι στροφαρει πιο ευκολα οπως κανουν και με τα βολαν. κατι αναλογο πιστευω οτι μπορει να ειναι ενας αγωνιστικος στροφαλος και φυσικα πιο ανθεκτικος στις δυναμεις που ασκουνται πανω σε αυτον.
εδω ομως σε ενα βολταδικο αυτοκινητο δεν εχουμε μονο το πλεονεκτημα αυτο του στροφαρισματος αλλα εχουμε και μειονεκτημα. ολη αυτη η βαρια καλοζυγισμενη μαζα σιδηρου στροφαλος και βολαν κατα την περιστροφη γινονται αποθηκες κινητικης ενεργειας και μπορει το αυτοκινητο να ξεκινησει ευκολα στην ανηφορα και να δουλευει μεσα στην πολη χωρις να ειναι κουραστικο αλλα οταν ελαφρωσουμε τον στροφαλο και το βολαν μειωνουμε την κινητικη ενεργεια με αποτελεσμα να μειωνεκτουμε απο δυναμη στις χαμηλες στροφες

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
06-19-2009, 04:48 PM
Post: #705
Technical problems (Greek language)
Χμ!!! Μαλιστα. Δηλ, δεν ειναι οτι καλυτερο για ενα βολταδικο αυτοκινητο μια τετοια μετατροπη. Ηδη τα μοτορια μας στροφαρουν ψηλα και χαμηλα ειναι ψιλοψοφια. Εαν κανουμε κατι τετοιο, για να περασουμε ενα σταυροδρομι θα πρεπει να στροφαρουμε στις 6000στροφες (αν και με τα παραπανω, θα τις πιανουμε πολυ ευκολαWink.
Ανοιχτη εγκυκλοπαιδεια εισαι Γιωργο!!! Smile Smile Smile

Απλα εγκυκλοπαιδικα ρωτησα, γιατι πωλειται ενας στροφαλος TRD στο Ebay περιπου 1600 $.

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
06-20-2009, 02:22 AM
Post: #706
Technical problems (Greek language)
tolisspi Wrote:Ανοιχτη εγκυκλοπαιδεια εισαι Γιωργο!!! Smile Smile Smile

ναι !!! σε εγραψα ενα αποσπασμα απο τον τριτο τομο !!!! Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin

καποια πραματα τα ειδα απο κοντα. καποτε ενας φιλος με ενα escort mkII 2litro κατεβασε τοσο πολυ το βολαν που αν ειχε τετραδα μεσα και σταματουσε σε ανηφορα δεν μπορουσε να ξεκινησει αλλα απο στροφαρισμα ηταν φωτια , επισης εχω δει και το αντιθετο σε ενα Hyundai που εβαλαν βαρυτερο βολαν και ξεκινουσε σχεδον ρελαντι

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
06-22-2009, 10:49 PM
Post: #707
Technical problems (Greek language)
Για αυτό και αν κάνουμε μια βόλτα στο φόρουμ, οι ακραίες μετατροπές γίνονται σε αυτοκίνητα πίστας και όχι στα βολτάδικα ή τα πολιτικά του καθενός.
Find all posts by this user
06-25-2009, 08:11 PM
Post: #708
Technical problems (Greek language)
τελικα ο Μαριος τη συστημα αναφλεξης εχει βαλει?????

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
07-01-2009, 12:07 PM
Post: #709
Technical problems (Greek language)
Ο ηλεκτρολογος μου ειπε οτι εφτιαξε τα προβληματα. Εβαλε και εναν εξτρα map. Θα του κανει δυναμομετρηση. Εχει πειραξει τον εγκεφαλο. Και αν ειναι ολα καλα τοτε θα κοιταξει πως θα τον ρυθμισει για τους TODA εκκεντροφορους.
Το tvis, οπως και να χει θα πρεπει να καταργηθει?

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
07-28-2009, 01:23 AM
Post: #710
Technical problems (Greek language)
καινουργιο προβλημα και αυτην την φορα στον κινητηρα.
ειπα και ΄γω τελειωσαν τα βασανα, αμ δε που τελειωσαν....
παρουσιαστηκε μια διαρροη απο νερα ακριβως κατω απο την εξαγωγη του τεταρτου κυλινδρου στην φλαντζα κεφαλης και αυτο σημαινει κατεβασμα κεφαλης και αλλαγη φλαντζας.
και τωρα τι κανουμε ? Dumb question Dumb question Dumb question ειχα αλλα σχεδια και τωρα βγηκε αυτο γμτ.
εντωμεταξυ οταν ανεβαζω πανω απο 3 χ.στροφες εμφανιζετε ενας θορυβος που δεν μπορω να καταλαβω απο που προερχεται, καποια μαστορια που το ακουσαν ειχαν και διαφορετικη αποψη. αλλος ειπε οτι μπορει να ακουγετε εκκεντροφορος, αλλος ειπε πυρος πιστονιου και αλλος κουζινετο, αυτος ο θορυβος ομως δεν ειναι καινουργιος και δουλευει χρονια χωρις να αλλαξει κατι και επισης εχω ακουσει και αλλες τετοιες μηχανες να κανουν τον ιδιο θορυβο και καποιες αλλες φυσικα να μην τον κανουν.
απο την μια λεω μιας και θα κατεβασω κεφαλαρι να κανω και ενα σερβις απο κατω τα μεταλλα γιατι ειναι ευκερια να βγουν και τα πιστονια, απο την αλλη ομως πριν δω το προβλημα ελεγα να βολευτω τωρα οπως εχει και αργοτερα να μαζεψω κανα ευρο και να βρω εναν 4AGZE για εκεινο το τουρμπισμα που ελεγα.
τωρα ουτε και΄γω δεν ξερω τι να κανω. η πιο φθηνη λυση ειναι να κανω αυτη προσωρινα και να βαλω και μια φλαντσα 0.8 για να ανεβει λιγο η συμπιεση ενω το τουρμπισμα θα χρειαστει πολλα ευρα.
για τον θορυβο που ενεφερα παραπανω μηπως ετυχε σε καποιον απο σας να ειχε ή να εχει το ιδιο θορυβο???

να προσθεσω οτι η μηχανη απο συμπιεση ειναι 12.5 bar ολοι οι κυλινδροι και τα θρος στο στροφαλο ειναι στα καλυτερα επιπεδα. αυτα μπορουν να μετρηθουν απ΄εξω.

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  General and Offtopic discussion (Greek) #2 nmwisima 569 420,410 12-31-2019 06:49 PM
Last Post: Roku_trueno
  PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... alimonos 112 96,455 01-09-2014 08:21 PM
Last Post: Bean
  New Greek Member: Drift Car Wash DRIFTCARWASH 22 29,654 05-08-2013 10:46 AM
Last Post: nmwisima
  "When" by Euripides! *Greek* nmwisima 3 8,776 07-02-2012 12:04 PM
Last Post: Roku_trueno
  Stock AE86 Dynoed (Greek) Rosedrift 28 25,097 04-30-2012 07:55 PM
Last Post: Apsogos

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 14 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication