Project drako86
|
08-31-2009, 10:18 AM
Post: #31
|
|||
|
|||
Project drako86
dikolotour Wrote:Ακριβώς την ίδια άποψη έχω και εγώ όσον αφορά το χαρακτήρα...Βέβαια μάλλον δεν θα καταφέρω να το υλοποιήσω άλλα ούτε έχω και τα χέρια να το πάω σβέλτα σε ορεινή διαδρομή....Ωστόσο η απόλαυση έρχεται στον καθένα διαφόρετικά...Δηλαδη εγω μπορεί να μην εχω τις ιδανικότερες γραμμές ούτε τα σωστά φρεναρίσματα και στριψιματα αλλα παντα το απολαμβανω οταν τυχαινει τετοιο δρομολογιο...Αν ποτε καταφερω να εχω ενα 86 οπως το εχω φανταστει τοτε σιγουρα θα σε συμβουλευτω....Περιμενουμε τις εξελιξεις Σταυρο και σε παρακαλω βρες ενα παιδακι εκει στην γειτονια και δωστου ενα χαρτζιλικι να τραβαει φωτο να γουσταρουμε..... Γαμώτ, δεν είχα υπολογίσει στο συνολικό κόστος το φωτογράφο.... Πάντως απότι είδα στο τελευταίο ράλλυ που πήγαμε, το σβέλτο ρυθμό τον είχες μια χαρά! Τώρα από κεί και πέρα κακά τα ψέματα: θέλει συνεχή εξάσκηση. Όση θεωρία και να κατέχεις, αν δε βγαίνεις στο βουνό κάθε τόσο να το δουλεύεις... SFD |
|||
08-31-2009, 11:12 AM
Post: #32
|
|||
|
|||
Project drako86
καλο κουραγιο φιλε!!!!!!!!!!!!!το περασα και ξερω.........
|
|||
08-31-2009, 11:16 AM
Post: #33
|
|||
|
|||
Project drako86
drako323 Wrote:Πάντως απότι είδα στο τελευταίο ράλλυ που πήγαμε, το σβέλτο ρυθμό τον είχες μια χαρά! Δεν το περιμενα αυτο.... Η αληθεια ειναι οτι νιωθω τρελη κουλομαρια οπως λεει και ο φιλος μας ο nmwisima.... Toyota Corolla KE30 + Toyota Corolla AE86 |
|||
08-31-2009, 11:56 AM
Post: #34
|
|||
|
|||
Project drako86
"Ψαθυρότητα"????
ΤΙ ΕΙΠΕΣ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ???? Θες να νομίζει ο Αλίμονος ότι τον βρίζεις και να κατέβει κάτω να σε λιανίσει με το μαχαίρι??? danielvanderwoude Wrote:looks like the nmwisima joke saved you in the endhttp://www.jdmbits.com |
|||
08-31-2009, 08:03 PM
Post: #35
|
|||
|
|||
Project drako86
Καλη αρχη και καλη συνεχεια φιλος!!
drako323 Wrote:- Ανακατασκευή κινητήρα με στόχο περί τα 160hp/~7500rpm στο στρόφαλο (πιστόνια, μπιέλες, ΙΤΒs, ελπίζω να αρκούν οι 262/8.2/223 εκκεντροφόροι μου, κλπ. Δεν βγαινουν ετσι τα αλογα, Βαλε μεγαλυτερους και φτασε την συμπιεση τουλαχιστον στο 12 .- Αν ειναι να φτιαξεις κατι,καν'το τουλαχιστον ξυραφι. Και τετραπεταλουδο εννοειτε.. Και να εισαι προετοιμασμενος αν ακολουθησεις την λυση της ανακατασκευης οτι θα βαλεις βαθια το χερι στην τσεπη. Παντως κοιτα και το μαυροκαπακο. Oχι,δεν το πουλαω... |
|||
09-01-2009, 08:27 AM
Post: #36
|
|||
|
|||
Project drako86
Να'σαι καλά Μάριε!
Για συμπίεση κοντά στο 11.5 το φαντάζομαι και το τετραπετάλουδο εννοείται βέβαια. Τώρα για να είμαι ειλικρινής τα 160 είναι απλά ένα νούμερο, που φαντάζομαι ότι το συγκεκριμένο μοτέρ μπορεί να φτάσει χωρίς να χάσει τη ροπή στις χαμηλομεσαίες τόσο ώστε να με ενοχλεί. Δλδ θα προτιμούσα ένα μοτέρ στα 150 πχ που να έχει ομαλή καμπύλη ροπής εφόσον δε μπορώ να πετύχω το ίδιο στα 160. Και αυτό φυσικά θεωρητικό γιατί αν δεν το οδηγήσεις δε μπορείς να είσαι σίγουρος. Κάποια στιγμή είχα κάνει κάτι διαγράμματα ψευδοροής στο excel παίζοντας με διάφορες διάρκειες εκκεντροφόρων και από τις 270 και άνω οι καμπύλες γίνονταν κάπως απότομες. Βέβαια αν δεν το δοκιμάσεις στην πράξη δε μπορείς να ξέρεις σίγουρα (ξανά. Και μιάς και τους έχω έτοιμους τους 262 λέω να δοκιμάσω αρχικά έτσι και βλέπουμε. Απότι κατάλαβες είμαι όλο θεωρία... SFD |
|||
09-01-2009, 10:22 AM
Post: #37
|
|||
|
|||
Project drako86
Τελικά πάντως εκτός από τον εκπληκτικό ήχο το 20V δεν έχει ούτε ροπή χαμηλά, ούτε δύναμη ψηλά...
danielvanderwoude Wrote:looks like the nmwisima joke saved you in the endhttp://www.jdmbits.com |
|||
09-01-2009, 11:41 AM
Post: #38
|
|||
|
|||
Project drako86
Ειναι μια λυση και το 20V αλλα νομιζω οτι ο χαρακτηρας πρεπει να μεινει...Ασε που το 20V δείχνει λιγο καπως μεσα στο μηχανοστασιο και θελει και πατεντες... Σταυρο σε παραπεμπω στο ΑΕ club vol 5. και 9 που εχει τα πισταδικα ΑΕ και θα δεις οτι κατα κρατος εχουνε 16V με τετραπεταλουδο η καρμπυρατερ...Τωρα δεν ξερω μηπως εχουνε μπλοκ ή κεφαλες απο ΑΕ92 ή συνδυασμους....
Banzai..... Toyota Corolla KE30 + Toyota Corolla AE86 |
|||
09-01-2009, 12:12 PM
Post: #39
|
|||
|
|||
Project drako86
Συμφωνώ με τη διατήρηση του χαρακτήρα.
Πάντως νομίζω ότι προτρέχουμε... Όπως είπα για κανά χρόνο θα παλεύω με σασί. Ούτε πρόκειται να αγοράσω τίποτα για το μοτέρ σε αυτό το διάστημα, οπότε η κουβέντα αυτή μπορεί να γίνει αρκετά αργότερα. Αν έχετε προτάσεις για το σασί θα είμαι ευγνώμων. Δηλαδή εκτός από το πού μπορώ να ενισχύσω που λίγο πολύ έχει καλυφθεί στο forum, τι TIG/MIG να πάρω, εξοπλισμό γενικότερα, κανένα βιβλίο ίσως σχετικό, τι υλικά, εργαλεία, τεχνικές, πως να καθαρίσω το πάτωμα από το προστατευτικό στρώμα, κλπ κλπ SFD |
|||
09-01-2009, 01:25 PM
Post: #40
|
|||
|
|||
Project drako86
Το βιβλιο φωτοτυπηθηκε....Στειλε διευθυνση να σου το στειλω....Για ΤΙG δυσκολη ερωτηση...Εξαρταται και που θα δουλεψεις και το πιο βασικο για την επιλογη....εχεις τριφασικο η μονοφασικο ρευμα. Αμα εχεις μονοφασικο να παρεις μονοφασικη και να τραβιξεις παροχη απο την κουζινα η το πλυντηριο που εχει ενισχυμενη γραμμη....
Το πισωχαρτο ο ενας τροπος ειναι με καμινετο και σπατουλα που θα βλαστημισεις απο την ζεστη και την βρωμα και ο αλλος ο ξηρος παγος που δεν ξερω καν αν παιζει στο Γκρις....Δες το προτζεκτ του apardal να δεις πως το εχει βγαλει με παγο http://www.aeu86.org/viewtopic/ae86/t/97...sc/start=0 Toyota Corolla KE30 + Toyota Corolla AE86 |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
User(s) browsing this thread: 93 Guest(s)