Technical problems (Greek language)
|
09-21-2009, 11:42 PM
Post: #741
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
alimonos Wrote:τελικά είσαι "ΓΙΑΤΡΟΣ" γιατρέ μου !!! κατσε να δουλεψει πρωτα ρε Γιωργαρε και μετα βλεπουμε... να ΄σται καλα ολοι, με κανετε να κοκκινιζω..... παντως η αληθεια ειναι οτι και εγω ο ιδιος ειμαι περιεργος να δω πως θα δουλεξει αυτο το μοτερ. Χαρουλη καλα κανεις και διαφωνεις γιατι μου δινεις την αφορμη να εξηγησω καποια θεωρια που εγω απλως την εκανα πραξη. η μηχανες εσωτερικης καυσεως ΜΕΚ εχουν αμεση σχεση με την θερμοδυναμικη που ειναι ενα τεραστιο κεφαλαιο. οι περισσοτεροι βελτιωτες γυαλιζουν τον θαλαμο καυσεως για να πετυχουν καλυτερες θερμοκρασιες που εχουν σαν αποτελεσμα την καλυτερη καυση και σαν συνεπεια καλυτερη αποδοση που αυτο ειναι το ζητουμενο και φυσικα κανεις δεν το κανει για 5 - 10 λεπτα. εδω υπαρχει ενα παραδειγμα εκει που λεει για την Θερμοδυναμική απόδοση http://lioliosracing.gr/main.php?id=101&lang=de εγω παντως το πιστονι φοβηθηκα να το γυαλισω γιατι μπορει να καει. η καπνα που δημιουργειται μεσα στον χωρο καυσεως εχει σχεση με κακη λειτουργια του κινητηρα ή με κακη χρηση και φυσικα το κακο καυσημο. η καπνα αυτη που δημιουργειται στο χωρο καυσεως αν και ανεβαζει την συμπιεση γιατι μικραινει ο χωρος καυσεως, ο βαθμος αποδοσης του κινητηρα πεφτει γιατι αυτη η καπνα λειτουργει πλεον σαν μονωση μειωνοντας την θερμοδυναμικη. ολοι εχουμε ακουσει το λεγομενο ξεκαπνισμα που στην ουσια ειναι το ξεκαπνισμα του χωρου καυσεως που συνηθως γινετε σε καποια ταξιδακια και για λιγο καιρο το αυτοκινητο παει καλα μεχρι που να ξανακαπνιστουν οι θαλαμοι. αν προσεξεις τα σφιριλατα πιστονια του Τολη ειναι λεια σε αντιθεση με τα δικα μου που ειναι της τοyοτα αλλα του Τολη αντεχουν σε μεγαλες θερμοκρασιες και μπορουν να αποδωσουν πιο πολυ ενω τα δικα μου σε παρατεταμενο πλακωμα μπορει να καουν και ας εχουν χαμηλοτερη συμπιεση οσο αφορα τους ανισους θαλαμους εχεις δικιο θελει μεγαλη προσοχη γιατι θα εχουμε αρνητικα αποτελεσματα με ασυμετρες εκρηξεις ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60 |
|||
09-22-2009, 12:26 AM
Post: #742
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Ο Γιωργος=εγκυκλοπαιδεια
**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** |
|||
09-24-2009, 11:46 AM
Post: #743
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
παιδια καλησπερα σε ολους και παλι....Μιλησα με τον Τολακο...και γραφω εδω για το εξης θεμας....(εχω την εε90 Α92 Gti 1.6cc 16v)
η μπαταρια...μου ανοιχτου τυπου.Εδω και καιρο ενταξει εχω καταλαβει οτι εχει ψιλοκλασει πχ. οταν παω να βαλει μπροστα κανει τακ (προφανως δεν εχει δυναμη εκκινησηςκλεινω διακοπτη περιμενω 2 δευτερα...μπορει να ξανακανει το ιδιο, ε περιπου στην 3η παιρνει...αλλα θα σας πω γιατι τα γραφω αυτα.... εχτες που βαζω μπροστα....ξερετε κλασσικα τσοκαρει γυρω στις 2.000 στροφες...και σιγα σιγα ..(οσο ζεσταινεται πεφτουν οι στροφες λοιπον σε καποια φαση που ειχε πεσει γυρω στις 1800 περιπου, μου κανει μια βυθιση στις 1500...και υστερα ξανανεβηκε στις 1800..αυτο το εκανε 2-3 φορες....και δεν εχω ξαναδει να το κανει.....παιζει να ειναι επειδη η μπαταρια μου δεν ειναι καλη;παιζει να εχει καμμια σχεση το distributor?help 4age 16v to FR 20VT |
|||
09-24-2009, 11:50 AM
Post: #744
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Άψογε αφού βάλεις μια καλή μπαταρία καλού κακού να κάνεις και μια καλή εξαέρωση στο κύκλωμα του ψυγείου !!! :wink:
AE86 FANATIC!!! |
|||
09-24-2009, 11:56 AM
Post: #745
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
alimone τι ειπες τωρα σε συ....χτες προχτς ανοιξα την ταπα του ψυγειου για να τσεκαρε αν ηταν κομπλε απο νερα.....και την ξαναεκλεισα....τι σχεση ομως εχει με το τσοκαρισμα και τις στροφες...(-βυθισματα
4age 16v to FR 20VT |
|||
09-24-2009, 12:01 PM
Post: #746
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Το παραφλου κανει ενα κυκλο και περναει απο την βαλβιδα που ειναι υπεύθυνη για το σταδιακο κατεβασμα των στροφων οσο ζεσταινεται το αμαξι το πρωι. Μολις πιασει την σωστη θερμοκρασια οι στροφες πεφτουνε στο κανονικο. Αν το κυκλωμα ψυξης εχει αερα (φυσαλιδες τοτε γινεται λαθος αναγνωση και η βελονα αρχιζει και παιζει. Το ιδιο πραγμα μπορει να το δεις και με ζεστο αμαξι το οποίο μπορει να εχει ρελαντι στυλ αγωνιστικου με τρελο σκαμπανεβασμα.
Ελπιζω να μην σε μπερδεψα.... :wink: Toyota Corolla KE30 + Toyota Corolla AE86 |
|||
09-24-2009, 12:03 PM
Post: #747
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
ωραια ρε παιδια...καταλαβα...τι κανω τωρα;βοηθεια!!
4age 16v to FR 20VT |
|||
09-25-2009, 07:33 AM
Post: #748
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
είπαμε μια καλή εξαέρωση στο κύκλωμα ψύξης και αν συνεχίσει τα ξαναλέμε ...
AE86 FANATIC!!! |
|||
09-25-2009, 08:42 AM
Post: #749
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
επειδη δεν γνωριζω πως γινεται η εξαερωση στο δικο μου....υπαρχουν βαλδβιδες εξαερωσης....ή απλα οπως ειπε καποιος ''βαζω μπροστα το αφηνω να σηκωσει λιγο θερμοκρασια...και υστερα γυρναω την ταπα για λιγο με ενα πανακι για να φυγει ο αερας;''
4age 16v to FR 20VT |
|||
09-28-2009, 05:57 PM
Post: #750
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
ρε παιδια θα μου απαντησει κανεις; ευχαριστωωω!!
4age 16v to FR 20VT |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
General and Offtopic discussion (Greek) #2 | nmwisima | 569 | 422,147 |
12-31-2019 06:49 PM Last Post: Roku_trueno |
|
PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... | alimonos | 112 | 96,752 |
01-09-2014 08:21 PM Last Post: Bean |
|
New Greek Member: Drift Car Wash | DRIFTCARWASH | 22 | 29,774 |
05-08-2013 10:46 AM Last Post: nmwisima |
|
"When" by Euripides! *Greek* | nmwisima | 3 | 8,799 |
07-02-2012 12:04 PM Last Post: Roku_trueno |
|
Stock AE86 Dynoed (Greek) | Rosedrift | 28 | 25,145 |
04-30-2012 07:55 PM Last Post: Apsogos |
User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)