GiannisGT AE86 (Greek)
|
04-30-2010, 07:29 AM
Post: #21
|
|||
|
|||
GiannisGT AE86 (Greek)
AE86 FANATIC!!! |
|||
04-30-2010, 09:08 AM
Post: #22
|
|||
|
|||
GiannisGT AE86 (Greek)
Γιάννη, καλώς ήλθες!
Άπέκτησες τώρα το δικό οσυ τόπικ για τις ερωτήσεις σου τα καλωσορίσματα και τα σεξουαλικά παιχνίδια με τους φίλους σου, το Νίονιο και το Γιώργη. ![]() danielvanderwoude Wrote:looks like the nmwisima joke saved you in the end ![]() |
|||
04-30-2010, 12:04 PM
Post: #23
|
|||
|
|||
GiannisGT AE86 (Greek)
nmwisima Wrote:Γιάννη, καλώς ήλθες! α να χαθείς ανέραστη κωμμώτρια !!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ ΓΙΑΝΝΗ !!! ![]() AE86 FANATIC!!! |
|||
04-30-2010, 03:24 PM
Post: #24
|
|||
|
|||
GiannisGT AE86 (Greek)
Το μακρυ μαρκουτσι (απο το 1,2) βαλτο στο 3 το αλλο κλειστο με κανα βιδακι/ταπα.Το 4 δεν ειναι κλειστο? Ποσες στροφες σου δουλευει ζεστο στο ρελαντι?
![]() |
|||
05-04-2010, 09:13 PM
Post: #25
|
|||
|
|||
GiannisGT AE86 (Greek)
Επειδη ειχα μπερδεψει τα 1 και 2 δν θυμομουν ποιο παει στο 3,τωρα εχω βαλει το 1 στο 3..Οταν παιρνει η μηχανη, για 5-10 δευτερολεπτα, ρουφαει αερα το 2..Οταν ειναι κρυο δουλευει περιπου 1800στρ ενω οταν ζεστενεται περιπου 800.. Το ρελαντι το εχω "ρυθμισει" απο μια βιδα που εχει στη πεταλουδα..
|
|||
05-05-2010, 12:57 AM
Post: #26
|
|||
|
|||
GiannisGT AE86 (Greek)
καλως ηρθες στην παρεα
![]() το ρελαντι το ρυθμιζεις απο την βιδα του αερα, την πεταλουδα δεν πρεπει να την πειραζεις κατεβασε το μανουαλ (αν δεν το εχεις ![]() ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60 ![]() |
|||
05-05-2010, 11:10 AM
Post: #27
|
|||
|
|||
GiannisGT AE86 (Greek)
Γιωργο, απο αυτη τη βιδα το ειχα ρυθμισει.. Το εχω και το μανουαλ..
![]() |
|||
05-07-2010, 12:46 PM
Post: #28
|
|||
|
|||
GiannisGT AE86 (Greek)
![]() Οταν αναβεις τα φωτα, ειναι φυσιολογικο να ρουφαει αερα το 1 ή 2? (Σε οποιο και να το συνδεσω το 3 την ιδια δουλεια κανει ![]() Ή να τα ταπωσω ολα..? |
|||
07-01-2010, 04:38 PM
Post: #29
|
|||
|
|||
GiannisGT AE86 (Greek)
Προχθες που δεν ειχα τι κανω, ειπα να λυσω τα καλαμια μπροστα να δω τι αμορτισερ φοραει το αμαξι.. Ναι.. δεν τα ειχα ανοιξει..
![]() ![]() ![]() Αυτο ομως που με προβληματισε ειναι πως ψαχνοντας στο ιντερνετ βρικα πως τα αμορτισερ αυτα ειναι για χωμα.. ![]() Για τα μπροστινα βρηκα: 48511-AE891 Non Adjustable Front Pair Length (Max-Min)604-409 1617/735N (165/75kgf) Και για τα πισω: 48531-AE891 Non Adjustable Rear Pair Length (Max-Min)562-332 1470/931N (150/95kgf) Αν ισχυει ο υπολογισμος μου (χαχα..λεμε τωρα ![]() ![]() Αυτο που ηθελα να σας ρωτησω, υπο8ετοντας πως τα αμορτισερ λειτουργουν καλα και πως μποστα ειναι 6κιλα και πισω ας πουμε λιγο πιο μαλακά, ειναι "καλος" αυτος ο συνδιασμος? |
|||
07-02-2010, 02:25 AM
Post: #30
|
|||
|
|||
GiannisGT AE86 (Greek)
Ρε γιαννακη αμα τα αμορτισερ ειναι για χωμα οπως λες και τα ελατηρια ειναι χαμηλωματος δεν θα δουλευει η αναρτηση σου σωστα... Σου βαζω μια φωτο απο 6κιλα TRD που ειχα παρει καποτε διπλα απο ενα κομμενο APEX για να καταλαβεις περιπου το παχος της σπειρας γιατι δεν θυμαμαι να σου πω.(Το APEX εχει το ιδιο παχος με το μαμα ελατηριο
![]() ![]() Το δικο σου απ'οτι φαινεται εχει παραπανω σπειρες, αν υποθεσουμε οτι εχουν το ιδιο παχος τοτε ειναι λιγοτερο απο 6 κιλα. Ο ειδικος σαυτα ειναι ο σταυρακης οποτε περισσοτερες λεπτομερειες αυτος. Αλλη μια φωτο απο πισω 4,7kg/mm που ειχα συνδυασει το 6κιλο μπροστινο σε συγκριση με κομμενο μαμισιο : ![]() ![]() |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Greek 86 owners meet | FanIsHere | 0 | 87 |
02-20-2025 05:34 PM Last Post: FanIsHere |
|
General and Offtopic discussion (Greek) #2 | nmwisima | 569 | 434,851 |
12-31-2019 06:49 PM Last Post: Roku_trueno |
|
PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... | alimonos | 112 | 99,370 |
01-09-2014 08:21 PM Last Post: Bean |
|
New Greek Member: Drift Car Wash | DRIFTCARWASH | 22 | 30,553 |
05-08-2013 10:46 AM Last Post: nmwisima |
|
Technical problems (Greek language) | dikolotour | 1,217 | 825,520 |
07-09-2012 10:12 AM Last Post: Apsogos |
User(s) browsing this thread: 8 Guest(s)