Toyota AE86 gezocht.
|
10-25-2010, 11:07 AM
|
|||
|
|||
Toyota AE86 gezocht.
Eric Wrote:volgens mij is dit illegaal en moet je dat niet in het openbaar maar in persoonlijke berichten bespreken.Helemaal waar Eric, maar behalve als mijn mede moderatoren er wat meer over zeggen laat ik het verder gewoon staan. Eigen risico. Ik heb geen idee hoe nouw justitie let op Nederlandse fora maar ik heb vaker verhalen gehoort van mensen die van de weg geplukt worden nadat ze iets posten over hun auto op een forum wat niet helemaal mag.. Overzetten van chassis nummer kan je behoorlijk in de problemen brengen, al weet ik nogmaals niet hoe streng ze zijn, je kunt volhouden dat je gewoon de hele auto als donor gebruikt heb Het is uiteindelijk illegaal om het stelen van autos tegen te gaan en om ervoor te zorgen dat het rijk zijn BPM schatkist vol houd.. Greetz, Bastiaan "mux213" Olij Moved down under, no more hachi |
|||
12-18-2010, 08:33 PM
|
|||
|
|||
Toyota AE86 gezocht.
Goede avond heren,
Mijn naam is Eva en woon in brabant (NL). Mijn vriend is helemaal weg van de AE86 Trueno Sprinter uit `85!! De filmpjes van Initial D heeft hij al dus miljoenen keer gezien. Zijn droom is dan ook om ooit zelf een Trueno te bezitten, maar aangezien hij student is, en ook erg tevreden is met zijn Starletje zit er dat voorlopig nog niet in. Het lijkt mij echt super leuk om hem een keertje te verassen met deze geweldige auto voor bijv. zijn verjaardag. Niet dat ik die voor hem ga kopen, maar dat hij er wel een stukje in kan rijden en dan gewoon weer terug gaat naar de eigennaar. :wink: Is er iemand die mij hiermee kan helpen, om dit waar te maken? Of misschien tips? Ik zou het zelf ook helemaal geweldig vinden omdat ik zelf eigenlijk de auto stiekem ook heel leuk vind. Groetjes Eva PS: hij zit vaak ook op dit forum, dus hoop niet dat hij dit leest |
|||
12-25-2010, 01:09 AM
|
|||
|
|||
Toyota AE86 gezocht.
Eva Wrote:Goede avond heren, naar mijn weten is er 1 trueno in NL en die is een beetje verbouwd maar heb dat ding al in geen eeuwen gezien. Weet niet of de eigenaar hem uitleent maar meerijden kan altijd. als dat trouwens het geval is denk ik dat menig ae86 rijder NL iemand graag even meeneemt voor de ervaring van de auto. Cars: "99 Lexus IS200 "86 AE86 Kouki Panda Levin GT-Apex (restore project) "84 AE86 Zenki Blue Levin (project racer) Motorcycles: "02 Yamaha R1 "02 Honda Hornet S "08 BMW R1200GS |
|||
12-25-2010, 01:11 AM
|
|||
|
|||
Toyota AE86 gezocht.
Mux213 Wrote:Eric Wrote:volgens mij is dit illegaal en moet je dat niet in het openbaar maar in persoonlijke berichten bespreken.Helemaal waar Eric, maar behalve als mijn mede moderatoren er wat meer over zeggen laat ik het verder gewoon staan. Eigen risico. Helemaal waar als je het officieel bekijkt. Maar aangezien de RDW er geen issue van maakte nadat ik hun om advies vroeg over het een en ander mbt dit onderwerp werd er erg nonchalant gereageerd. Hierop heb ik het vermoeden dat zolang er geen diefstal aan te pas komt of het mislopen van inkomsten het niemand wat uitmaakt? Cars: "99 Lexus IS200 "86 AE86 Kouki Panda Levin GT-Apex (restore project) "84 AE86 Zenki Blue Levin (project racer) Motorcycles: "02 Yamaha R1 "02 Honda Hornet S "08 BMW R1200GS |
|||
12-28-2010, 12:17 PM
|
|||
|
|||
Toyota AE86 gezocht.
robokill Wrote:naar mijn weten is er 1 trueno in NL en die is een beetje verbouwd maar heb dat ding al in geen eeuwen gezien. Weet niet of de eigenaar hem uitleent maar meerijden kan altijd. Dank je wel voor je informatie! Hmm... maar 1'tje? Dat is jammer dan zal er dat niet inzitten als die in geen eeuwen is gezien... Maar een andere ae86 zou ook al helemaal geweldig zijn! En meerijden is natuurlijk ook al helemaal goed! Wie zou me nog verder kunnen helpen? Groetjes Eva |
|||
12-30-2010, 12:58 AM
|
|||
|
|||
Toyota AE86 gezocht.
wie niet je moet alleen even kijken welke auto's er op dit moment op de weg zijn en wie het dichts in de buurt woont. zie het stukje waar de telling van de ae86 staan met hun auto's
Cars: "99 Lexus IS200 "86 AE86 Kouki Panda Levin GT-Apex (restore project) "84 AE86 Zenki Blue Levin (project racer) Motorcycles: "02 Yamaha R1 "02 Honda Hornet S "08 BMW R1200GS |
|||
12-30-2010, 01:07 PM
|
|||
|
|||
Toyota AE86 gezocht.
Dank je wel . Ik heb gekeken en (bijna) gevonden!
Zodra het me is gelukt zal ik mijn account verwijderen want ik hoor natuurlijk helemaal niet hier op het forum. |
|||
12-30-2010, 01:31 PM
|
|||
|
|||
Toyota AE86 gezocht.
Eva Wrote:Dank je wel . Ik heb gekeken en (bijna) gevonden! I disagree... je hebt liefde voor de AE dus waarom niet? Ik ben ook met niks begonnen en ben nu druk bezig met mijn Levin coupe. Alles komt goed! zolang je er maar in blijft geloven -DWG- Drift Wolf Gaming |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
ae86 versnellingsbak steun en pook hoes gezocht | slowboy2 | 2 | 4,190 |
01-10-2015 12:26 PM Last Post: slowboy2 |
|
ae86 voorbumper gezocht | jasper | 1 | 3,942 |
11-11-2014 07:49 PM Last Post: jasper |
|
Ae86 T50 bak gezocht | RobVldae86 | 1 | 4,375 |
11-06-2014 05:25 PM Last Post: RobVldae86 |
|
gezocht voorfront ae86 | jasper | 0 | 3,121 |
11-02-2014 01:16 AM Last Post: jasper |
|
Gezocht: OEM ae86 vering / schokbrekers / rubbers | Okami | 5 | 5,164 |
03-07-2013 11:20 AM Last Post: ditn |
User(s) browsing this thread: 3 Guest(s)