Technical problems (Greek language)
|
03-10-2011, 09:28 PM
Post: #1051
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
χαχα σου εφυγε το καπακι τζο?
τυπικο γρασσο για ρουλεμαν ειναι. ![]() |
|||
05-05-2011, 09:13 AM
Post: #1052
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
παιδια καλημερα !σκεφτομαι σε λιγο καιρο να κανω μια επισκευη στο μοτερ και να τελειωνω, εννοωντας οτι εχω αλλαξει προσφατα αμορτισερακια ,φρενα δισκοπλακες ,τακακια ,δισκοσυμπλεκτη κτλ,
ποσο θα μου κοστισει μια σωστη επισκευη το μοτερ να γινει καινουριο και να μην εχω ποτε θεμα με σωστη συντηρηρη?και αν εχετε καποιον να μου προτεινετε απο αθηνα .ευχαριστω 4age 16v to FR 20VT |
|||
05-05-2011, 09:58 AM
Post: #1053
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Καλημέρα! Το θέμα που έθεσες σηκώνει κουβέντα... Είναι δουλειά που απαιτεί εξαιρετική προσοχή σε πολλές παραμέτρους και φυσικά γνώση. Θα αναφέρω μερικά από αυτά που περιλαμβάνει μια πλήρης επισκευή μοτέρ:
Για το μπλόκ (εννοείται ότι είναι στη σούβλα καθαρισμένο και έχει αποχωριστεί από κεφαλή, βολάν, τροχαλίες κλπ ![]() - Λύσιμο κάρτερ - Λύσιμο αντλίας λαδιού και διάγνωση (διάκενα γραναζιών, βαλβίδα υπερπίεσης ![]() - Λύσιμο καβαλέτων μπιελών, μέτρηση διακένου και ξαναδέσιμο - Ομοίως για καβαλέτα στροφάλου - Αφαίρεση πιστονομπιελών - Αφαίρεση στροφαλοφόρου - Διάγνωση όλων των επίμαχων σημείων: αξονικότητα στροφαλοφόρου και μπλόκ, επιφάνεια εδράνων, ρωγμές σε όλα τα εξαρτήματα, αν είναι ίσιες οι μπιέλες κλπ - Φυσικα εξονυχιστική έρευνα κυλίνδρων (ποιότητα επιφανείας και μέτρηση σε 2 διευθύνσεις και 3 βάθη ![]() - Έλεγχος επιπεδότητας φλαντζών (ιδιαίτερα κεφαλής ![]() Για την κεφαλή: - Έλεγχος βαλβιδών (φθορά, γώνιασμα, αξονικότητα, μήκος κλπ ![]() - Έλεγχος οδηγών βαλβιδών (ανοχή ![]() - Έλεγχος ελατηρίων βαλβιδών (σκληρότητα, ελεύθερο μήκος, αξονικότητα ![]() - Έλεγχος εκκεντροφόρων (έδρανα, κάμες, αξονικότητα κλπ ![]() - Έλεγχος εδρών βαλβιδών Και πάει λέγοντας... Αυτά αφορούν μέχρι στιγμής τους ελέγχους που πρέπει να γίνουν για να διαγνωστούν πιθανά προβλήματα που θα οδηγούσαν σε βλάβη του μοτέρ μετά από κάποιο χρόνο λειτουργίας. Τα πιθανά σενάρια μπορεί να είναι από υπερβολικά φθαρμένα μέταλλα μπιελών, μέχρι στραβό στροφαλοφόρο. Ανάλογα πάει και το κόστος όπως καταλαβαίνεις. Γενικά σε ένα παλιό μοτέρ πάς με το σταυρό στο χέρι και υπολογίζεις από την αρχή ότι μπορεί να σου βγεί πάνω από 2χίλιαρο. Επίσης μιας και το ανοίγεις, είναι λίγο κουτό να το ξανακλείσεις με τα ίδια μέταλλα πχ, έστω και αν η ανοχή τους ήταν εντός προδιαγραφών. Και αυτό ανάλογα πόσο "περίεργος" είσαι (βλέπε εμένα ![]() Πάντως μια εκδοχή για την οποία πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για το μοτέρ μας μετά από καμιά 250000km είναι να θέλει ρεκτιφιέ, που σημαίνει αυτόματα ένα χιλιάρικο μινιμουμ (πιστόνια-μηχανουργείο-κουζινέτα μπιελών κλπ ![]() Από την άλλη αν δε σε πειράζει να καίει και λίγο λαδάκι και να τρίζουν τα έδρανα στροφαλοφόρου, αυτό το μοτέρ μπορεί να συνεχίζει να ζεί για αρκετές εκατοντάδες km ακόμα... Ελπίζω να μη σε κούρασα πολύ και να πήρες μια ιδέα! SFD |
|||
05-06-2011, 12:16 PM
Post: #1054
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Οντως για επισκευή υπολόγιζε κανα 2000+,πιστεύω πως η ανακατασκευή,οταν αποφασίσεις πρεπει να συνοδευτεί με σχετική βελτίωση αναλογα φυσικα με το τι ψαχνεις απο το αυτοκίνητο,θα αξίζει χίλιες φορες εναν καλύτερο ιμαντα, η και σφυρίλατα αν εχεις σκοπο αργότερα να ασχοληθεις με τσίτωμα για να μην κανεις διπλη δουλεια,μετά.
Κατα την γνώμη μου αξίζει να ασχοληθεις με το 4age αφου και αλεξισφερος ειναι ,και αλογα παιρνει,(εγω εμεινα μονο στην ανακατασκευη και το μετανιωσα σε ενα βαθμο ![]() ![]() ![]() ALWAYS SIDEWAYS!!!!! |
|||
05-06-2011, 08:38 PM
Post: #1055
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Ρώτα στην Τογιότα πόσο έχει ένα καινούριο μοτέρ.
danielvanderwoude Wrote:looks like the nmwisima joke saved you in the end ![]() |
|||
05-09-2011, 08:00 PM
Post: #1056
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Δεν νομιζω να υπαρχει ετοιμο δεμενο μοτερ απο την ΤΟΥΟΤΑ.
Πιστευω οτι δεν αξιζει να δωσεις 2000+ ευρω εαν δεν εχεις σκοπο να κρατησεις το αυτοκινητο επ' απειρον οπως πχ εχει σκοπο ο drako323. Επισης απο την στιγμη που θα του κανεις βελτιωση θα πρεπει να υπολογισεις και εγκεφαλο κατα προτιμηση αγραφο που θα σου στοιχισει κανα 1000+ ευρω. Με αυτα τα λεφτα (2000+ευρω ![]() Απο την αλλη μπορεις να κανεις μια μικρη ανακατασκευη στο μπλοκ οπου κυριως εκει υποφερουν τα μοτερ, με μια ρυθμιση του καπακιου περιπου στα 700 ευρω. **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** ![]() |
|||
05-09-2011, 08:43 PM
Post: #1057
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Λοιπον...
Επιτελους πηρα το αυτοκινητο απο τον μηχανικο. Στο ρεκτιφιε εδωσα ενα μοτερ που ειχε πεταμενο ο μηχανικος. Δεν ειναι το redtop αλλά το δευτερης γενιας 4age tvis με μαυρα και κοκκινα γραμματα. Πιστονια acl (απλα ![]() Στο μοτερ εξακολουθει να υπαρχει ο ρυθμιστης πιεσης βενζινης και η εξωτερικη αντλια βενζινης της bosch 040. Το βαλαμε μπροστα με τον μαμα εγκεφαλο. Ρελαντι μια χαρα αλλά στο δρομο, οταν παταγα το γκαζι αποτομα, μου εκανε ενα ξαφνικο κοψιμο και μετα εδινε. Πυρακια δεν εκανε αλλά αυτο το κοψιμο ηταν πολυ ενοχλητικο αλλά και μπορει (σιγουρα ![]() Βαλαμε τον εγκεφαλο της 86αρας (EUDM) και το μοτερ πηγαινε αρκετα καλα, με καλα ξεσπασματα αλλά εκανε πολλα πυρακια. Βαλαμε τον εγκεφαλο της 82αρας (EUDM) παει αρκετα στρωτα, ομαλα και χωρις πολλα πυρακια αν και με πχ 5η σχεση και 3000στρ πατωντας το γκαζι κανει αρκετα πυρακια. Γενικα εαν εχω μεγαλη σχεση και λιγες στροφες τοτε κανει πυρακια ενω εαν εχω υψηλες στροφες δεν ακουγοντα καθολου. Τεσπα, μαλλον θα το στρωσω ετσι το μοτερ.... Βασικα το θεμα ειναι οτι το δικο μου εχει αισθητηρα λ οπου οι εγκεφαλοι EUDM δεν εχουν. Ετσι δυο λυσεις υπαρχουν... 1.- Να βρω εναν εγκεφαλο 89661-20200 απο ΑΤ160 2.- Να βρω πλεξουδα-εγκεφαλο απο JDM. Τα πυρακια μπορουν να μειωθουν παιζοντας με τους τροχαλιες εκκεντροφορων (ρυθμιζομενοι ![]() **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** ![]() |
|||
05-09-2011, 08:49 PM
Post: #1058
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Κάτι απλό, avance ρυθμίσατε σωστά? Σε διαγνωστικό mode?
Japan 4 Ever |
|||
05-09-2011, 10:17 PM
Post: #1059
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Αβανς αποτι μου ειπε ο μηχανικος ειναι οκ.
Διαγνωστικο mode? **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** ![]() |
|||
05-09-2011, 10:44 PM
Post: #1060
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Χωρίς να είμαι σίγουρος, η λογική λέει οτι πρέπει να μπει σε κάποιο διαγνωστικό mode για να έχει την stadar τιμή.
ΠΧ στα μπροστοκίνητα starlet πρέπει να βραχυκυκλώσεις 2 επαφές στην διαγνωστική φύσα και τότε μόνο το avance στο ρελαντί είναι αυτό που πρέπει. Λογικά θα το καταλάβεις μιας και θα πέσουν στροφές και θα δουλεύει πιο τραχιά... Japan 4 Ever |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Greek 86 owners meet | FanIsHere | 0 | 143 |
02-20-2025 05:34 PM Last Post: FanIsHere |
|
General and Offtopic discussion (Greek) #2 | nmwisima | 569 | 435,996 |
12-31-2019 06:49 PM Last Post: Roku_trueno |
|
PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... | alimonos | 112 | 99,610 |
01-09-2014 08:21 PM Last Post: Bean |
|
New Greek Member: Drift Car Wash | DRIFTCARWASH | 22 | 30,621 |
05-08-2013 10:46 AM Last Post: nmwisima |
|
"When" by Euripides! *Greek* | nmwisima | 3 | 8,952 |
07-02-2012 12:04 PM Last Post: Roku_trueno |
User(s) browsing this thread: 39 Guest(s)