Technical problems (Greek language)
|
02-26-2012, 06:29 PM
Post: #1141
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Ελατήρια πιστονιών εννοούσα. Στο κιτ περιλαμβάνονται τσιμουχάκια. Ελατήρια βαλβιδών πωλούνται ανά τεμάχιο και πρέπει να βγαίνει κανά 120άρι αν δεν κάνω λάθος η 16άδα.
SFD |
|||
02-26-2012, 07:55 PM
Post: #1142
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
drako323 Wrote:Ελατήρια πιστονιών εννοούσα. Στο κιτ περιλαμβάνονται τσιμουχάκια. Ελατήρια βαλβιδών πωλούνται ανά τεμάχιο και πρέπει να βγαίνει κανά 120άρι αν δεν κάνω λάθος η 16άδα. τα ελατηρια των βαλβιδων εμαθα τωρα οτι δεν τα αλλαξανε γιατι τα μετρησανε με οργανο συμπιεσης και τα εδειχνε ενταξει.... πως σας φαινεται αυτο; 4age 16v to FR 20VT |
|||
02-26-2012, 08:23 PM
Post: #1143
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Λογικό... Τα δικά μου είχαν 265000km εκ των οποίων καμιά 50000 με παραπάνω lift (261/8.3 από 240/7.9 εκκεντροφόρους
![]() SFD |
|||
02-26-2012, 08:44 PM
Post: #1144
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
drako323 Wrote:Λογικό... Τα δικά μου είχαν 265000km εκ των οποίων καμιά 50000 με παραπάνω lift (261/8.3 από 240/7.9 εκκεντροφόρους οποτε δεν εχω θεμα ε?σε τι στροφες επαιζες? 4age 16v to FR 20VT |
|||
02-26-2012, 08:50 PM
Post: #1145
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Μέχρι 8000 έδειχνε το κοντέρ... Παρότι ο κόφτης υποτίθεται είναι στις 7600. Γενικά το δούλευα με αγάπη πάντως. Αλλά δε μπορώ να ξέρω πώς το δούλευαν οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες...
SFD |
|||
02-26-2012, 08:57 PM
Post: #1146
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
drako323 Wrote:Μέχρι 8000 έδειχνε το κοντέρ... Παρότι ο κόφτης υποτί 52;εται είναι στις 7600. Γενικά το δούλευα με αγάπη πάντως. Αλλά δε μπορώ να ξέρω πώς το δούλευαν οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες... τι ανοχες εχουμε για τα ελατηρια? 4age 16v to FR 20VT |
|||
02-27-2012, 11:01 AM
Post: #1147
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
παιδες εχω 2 ερωτησεις προς το παρον:
α ![]() στο κυκλωμα αυτο δεν ειχα εννοσει ποτε το 17705‑16160 δειτε το απο το toyodiy.com ,αυτο το εχω και "κρεμεται" ειναι μικρο το καλωδιο σε μηκος , στο μηχανοστασιο...χρειαζεται να συνδεθει....? β ![]() ευχαριστω 4age 16v to FR 20VT |
|||
02-27-2012, 11:04 AM
Post: #1148
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
kozani37 Wrote:καλως το νεο μελος giannisae το τιμονακι δωρο θελωωω! :wink: 4age 16v to FR 20VT |
|||
02-29-2012, 01:28 PM
Post: #1149
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
kozani37 Wrote:Rosedrift Wrote:Επιστήμονες του φορουμ, κάπου διαβάζαμε με τον Γιάννη ότι αν πλανιστεί πολύ η κεφαλή-μπλοκ σε ένα μοτερ είναι λάθος να το χρονίσεις στα νούμερα του κατασκευαστή λόγο του ότι αυτό το κατέβασμα μεταφράζεται σε μάζεμα του ιμάντα και συνεπώς είναι σαν να χάνεις "δόντι". Γιωργο τα μπεκ τα δικα μας χαλανε ή απλα θελουν καποιο καθαρισμα συνηθως; γνωριζεις; 4age 16v to FR 20VT |
|||
03-01-2012, 01:17 AM
Post: #1150
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
τα δικα μου τα μετρισα και τα δυο ψεκαζαν κανονικα και τα αλλα δυο οχι. μετα απο ενα καθαρισμο ψεκασαν και τα τεσσερα.
εχω και μια τετραδα παλια αλλα ειναι κολημενα και δεν δουλευουν απο την "ακινησια" ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60 ![]() |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Greek 86 owners meet | FanIsHere | 0 | 143 |
02-20-2025 05:34 PM Last Post: FanIsHere |
|
General and Offtopic discussion (Greek) #2 | nmwisima | 569 | 435,961 |
12-31-2019 06:49 PM Last Post: Roku_trueno |
|
PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... | alimonos | 112 | 99,603 |
01-09-2014 08:21 PM Last Post: Bean |
|
New Greek Member: Drift Car Wash | DRIFTCARWASH | 22 | 30,619 |
05-08-2013 10:46 AM Last Post: nmwisima |
|
"When" by Euripides! *Greek* | nmwisima | 3 | 8,950 |
07-02-2012 12:04 PM Last Post: Roku_trueno |
User(s) browsing this thread: 8 Guest(s)