jan speed
|
04-08-2005, 10:14 AM
Post: #21
|
|||
|
|||
jan speed
Je kan er gewoon met 80 overheen normaal....ze liggen hier al een tijdje.
Op zich zijn ze prima te doen met een verlaagde auto, beter dan normale drempels. Gewoon superlangzaam met 2 wielen vol over de hobbel. Ze houden je enorm op, maar dat is nou eenmaal de prijs die je betaald in Nederland voor het verlagen van je auto. FABRICA MI DIEM, PVNC! |
|||
04-08-2005, 10:23 PM
Post: #22
|
|||
|
|||
jan speed
AE86 Coupé Wrote:Ja zelf maken Jos!in rvs prijs voor 3 mtr rvs pijp is 150 euri. komt er nog een demper bij van rvs a 100 euro. moet ik hem nog buigen voor 10 euri exe ophangpunten en missers !! in staal 3 mtr pijp is 70 euri demper erbij van 75 euri moet ik hem buigen voor 35 euri exe ophangpunten en missers !! Ik bestel er wel een , iemand ook een kopen ?? |
|||
04-17-2005, 01:46 AM
Post: #23
|
|||
|
|||
jan speed
Onder tussen is de bestelling gedaan .
gewoon de mild steel uitvoering, de meerprijs voor rvs zet ik we om in een buchingsetje dat btw ook al besteld is . Nu nog die verdomde remmen, iemand sugesties ?? Starlet p8 si turbo @ 1.0 bar grey 6,4 sec-> 100 Starlet P9 si turbo @ 1.2 bar black 5,8 sec-> 100 KTM 950 SE ->100 3,2 sec 105 Db xt660r ->100 4,5 sec BMW 1100 GS->100 4 sec |
|||
04-17-2005, 02:20 AM
Post: #24
|
|||
|
|||
jan speed
een anker in de kofferbak?
"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers." -Shinji Minowa |
|||
04-17-2005, 11:34 AM
Post: #25
|
|||
|
|||
jan speed
dat anker(250 kilo) mag ik niet uit de tuin halen, dat is om mijn motor nagelvast aan aarde te leggen
Starlet p8 si turbo @ 1.0 bar grey 6,4 sec-> 100 Starlet P9 si turbo @ 1.2 bar black 5,8 sec-> 100 KTM 950 SE ->100 3,2 sec 105 Db xt660r ->100 4,5 sec BMW 1100 GS->100 4 sec |
|||
04-18-2005, 01:20 PM
Post: #26
|
|||
|
|||
jan speed
Bij http://www.dutchpowertrading.nl verkopen ze het volgende http://www.sandtler.de/katalogangebote/a...boegen.htm
Michel Daily driver: Seat Leon Cupra V6 Summercar: E30 M3 Cecotto Projectcar: AE86 |
|||
04-28-2005, 10:15 PM
Post: #27
|
|||
|
|||
jan speed
Binnen en eronder.
Lekkere sound bij 7800 tpm . uitlaat check remmen achter check remmen voor : morgen busching: bij douane goodridge remleidingen :idem Geflowde kop : ligt klaar achterwiellager :check dif, bak en motorolie :check Starlet p8 si turbo @ 1.0 bar grey 6,4 sec-> 100 Starlet P9 si turbo @ 1.2 bar black 5,8 sec-> 100 KTM 950 SE ->100 3,2 sec 105 Db xt660r ->100 4,5 sec BMW 1100 GS->100 4 sec |
|||
10-02-2005, 06:07 PM
Post: #28
|
|||
|
|||
jan speed
4agze erin check
Platium bougies besteld voor weinig , check Starlet p8 si turbo @ 1.0 bar grey 6,4 sec-> 100 Starlet P9 si turbo @ 1.2 bar black 5,8 sec-> 100 KTM 950 SE ->100 3,2 sec 105 Db xt660r ->100 4,5 sec BMW 1100 GS->100 4 sec |
|||
10-02-2005, 09:55 PM
Post: #29
|
|||
|
|||
jan speed
ae86, hey tijd voor foto's in het project deel van de site ?
Greetz, Bastiaan "mux213" Olij Moved down under, no more hachi |
|||
10-23-2005, 02:32 PM
Post: #30
|
|||
|
|||
jan speed
Daar heb ik het te weinig voor bij gehouden
maar hier een piccie waar hij erin ligt. InterCooler ervoor (zwart blok, ik weet ook niet wie er nu perse een gepolijste of aluminium kleur wil, zwart is beter voor warmte afgifte) dus is ie zwart Inlaat voor gasklep naar 60 mm gebracht (de gas klep is ook 60 dus waarom vasthouden aan de standaard 55 mm . Origineel luchtfilter gewoon erin maar wel het huis vol gaten gemaakt.(scheelt 0.15 bar inlaatdruk . Piping vanaf SC rechtstreeks op intercooler vandaar naar inlaat (die moet nog naar 60 mm gebracht worden. En die IC van een 3.5 V6 diesel werkt!!, inlaat bij vollast -uit SC 128 graden -na IC nog maar 60 graden Is het niet zo dat bij elke 10 graden temp stijging het vermogen met 1 % omlaag gaat . top easy 240, dan gaat ie hikken :wink: 0 tot 100 ongeveer 7 sec (voor dat de IC erop zat ) Starlet p8 si turbo @ 1.0 bar grey 6,4 sec-> 100 Starlet P9 si turbo @ 1.2 bar black 5,8 sec-> 100 KTM 950 SE ->100 3,2 sec 105 Db xt660r ->100 4,5 sec BMW 1100 GS->100 4 sec |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
User(s) browsing this thread: 4 Guest(s)