jan speed
04-08-2005, 10:14 AM
Post: #21
jan speed
Je kan er gewoon met 80 overheen normaal....ze liggen hier al een tijdje.
Op zich zijn ze prima te doen met een verlaagde auto, beter dan normale drempels. Gewoon superlangzaam met 2 wielen vol over de hobbel. Ze houden je enorm op, maar dat is nou eenmaal de prijs die je betaald in Nederland voor het verlagen van je auto.

FABRICA MI DIEM, PVNC!
Visit this user's website Find all posts by this user
04-08-2005, 10:23 PM
Post: #22
jan speed
AE86 Coupé Wrote:Ja zelf maken Jos!
in rvs
prijs voor 3 mtr rvs pijp is 150 euri. komt er nog een demper bij van rvs a 100 euro.
moet ik hem nog buigen voor 10 euri Confused exe ophangpunten en missers !!

in staal
3 mtr pijp is 70 euri demper erbij van 75 euri
moet ik hem buigen voor 35 euri Confused exe ophangpunten en missers !!

Ik bestel er wel een Thumbs up! , iemand ook een kopen ??
Visit this user's website Find all posts by this user
04-17-2005, 01:46 AM
Post: #23
jan speed
Onder tussen is de bestelling gedaan .
gewoon de mild steel uitvoering, de meerprijs voor rvs zet ik we om in een buchingsetje Cool dat btw ook al besteld is .

Nu nog die verdomde remmen, iemand sugesties ??

Starlet p8 si turbo @ 1.0 bar grey 6,4 sec-> 100
Starlet P9 si turbo @ 1.2 bar black 5,8 sec-> 100
KTM 950 SE ->100 3,2 sec 105 Db Tongue
xt660r ->100 4,5 sec
BMW 1100 GS->100 4 sec
Visit this user's website Find all posts by this user
04-17-2005, 02:20 AM
Post: #24
jan speed
een anker in de kofferbak? Evil

"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers."
-Shinji Minowa
Find all posts by this user
04-17-2005, 11:34 AM
Post: #25
jan speed
dat anker(250 kilo) mag ik niet uit de tuin halen, dat is om mijn motor nagelvast aan aarde te leggen Cool

Starlet p8 si turbo @ 1.0 bar grey 6,4 sec-> 100
Starlet P9 si turbo @ 1.2 bar black 5,8 sec-> 100
KTM 950 SE ->100 3,2 sec 105 Db Tongue
xt660r ->100 4,5 sec
BMW 1100 GS->100 4 sec
Visit this user's website Find all posts by this user
04-18-2005, 01:20 PM
Post: #26
jan speed
Bij http://www.dutchpowertrading.nl verkopen ze het volgende http://www.sandtler.de/katalogangebote/a...boegen.htm

Michel

Daily driver: Seat Leon Cupra V6
Summercar: E30 M3 Cecotto
Projectcar: AE86
Find all posts by this user
04-28-2005, 10:15 PM
Post: #27
jan speed
Binnen en eronder. Big Grin
Lekkere sound bij 7800 tpm Cool .
uitlaat check
remmen achter check
remmen voor : morgen Dumb question
busching: bij douane Angry
goodridge remleidingen :idem Angry
Geflowde kop : ligt klaar
achterwiellager :check
dif, bak en motorolie :check

Starlet p8 si turbo @ 1.0 bar grey 6,4 sec-> 100
Starlet P9 si turbo @ 1.2 bar black 5,8 sec-> 100
KTM 950 SE ->100 3,2 sec 105 Db Tongue
xt660r ->100 4,5 sec
BMW 1100 GS->100 4 sec
Visit this user's website Find all posts by this user
10-02-2005, 06:07 PM
Post: #28
jan speed
4agze erin check Cool

Platium bougies Confused besteld voor weinig Cool , check

Starlet p8 si turbo @ 1.0 bar grey 6,4 sec-> 100
Starlet P9 si turbo @ 1.2 bar black 5,8 sec-> 100
KTM 950 SE ->100 3,2 sec 105 Db Tongue
xt660r ->100 4,5 sec
BMW 1100 GS->100 4 sec
Visit this user's website Find all posts by this user
10-02-2005, 09:55 PM
Post: #29
jan speed
ae86, hey tijd voor foto's in het project deel van de site ?Smile

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
10-23-2005, 02:32 PM
Post: #30
jan speed
Daar heb ik het te weinig voor bij gehouden Banging head
maar hier een piccie waar hij erin ligt.
InterCooler ervoor (zwart blok, ik weet ook niet wie er nu perse een gepolijste of aluminium kleur wil, zwart is beter voor warmte afgifte) dus is ie zwart Big Grin
Inlaat voor gasklep naar 60 mm gebracht (de gas klep is ook 60 dus waarom vasthouden aan de standaard 55 mm Cool .
Origineel luchtfilter gewoon erin maar wel het huis vol gaten gemaakt.(scheelt 0.15 bar inlaatdruk .
Piping vanaf SC rechtstreeks op intercooler vandaar naar inlaat (die moet nog naar 60 mm gebracht worden.
En die IC van een 3.5 V6 diesel werkt!!, inlaat bij vollast
-uit SC 128 graden Huh
-na IC nog maar 60 graden Tongue
Is het niet zo dat bij elke 10 graden temp stijging het vermogen met 1 % omlaag gaat .
top easy 240, dan gaat ie hikken :wink:
0 tot 100 ongeveer 7 sec (voor dat de IC erop zat )
[Image: AEU86 AE86 - jan speed]

Starlet p8 si turbo @ 1.0 bar grey 6,4 sec-> 100
Starlet P9 si turbo @ 1.2 bar black 5,8 sec-> 100
KTM 950 SE ->100 3,2 sec 105 Db Tongue
xt660r ->100 4,5 sec
BMW 1100 GS->100 4 sec
Visit this user's website Find all posts by this user


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 5 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication