Poll: Kom ik of kom ik niet?
This poll is closed.
Ik kom met hachi 70.59% 12 70.59%
Ik kom zonder hachi 11.76% 2 11.76%
Ik kom niet 5.88% 1 5.88%
Ik kom mischien 11.76% 2 11.76%
Total 17 votes 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Thread Closed 
Corolla club dag
08-15-2005, 11:01 AM
Post: #61
Corolla club dag
AE86 Coupé Wrote:Allereerst Lennert gefeliciteerd met het behalen van de 1e prijs! Thumbs up! Top!

Verder vind ik dat je jezelf moet houden aan regels, die zijn niet voor niets gemaakt en niet zo kinderachtig met geweld het terrein af moet gaan rijden en zeker niet op het publiek moet gaan inrijden. Angry Kijk dat je weggestuurd wordt heb je aan jezelf te danken. Maar gedraag je dan en rijd rustig weg, er lopen daar nog meer mensen en niet alleen jij die aan komt "rijden". Laat zien dat je een vent bent! (enne dit is zeker geen "reclame" voor de AE86'ers!) Sad

Ik heb een top dag gehad gisteren, het was super gezellig en prachtig weer Cool , veel AE86'ers en natuurlijk heb ik genoten van de drift die Ad weg heeft gegeven. Hurray!
Mijn complimenten gaan dan ook uit naar CCNL (wat ik ook op hun forum zal weegeven).

hier wil ik nog wel wat op zeggen,ten eerst rij ik niet op publiek in en ten tweede was er GEEN snelheid maar alleen rook en veel herrie.(en een mooi setje strepen :w70 meter? )
en ik was zeer zeker niet kwaad of boos of zo,zelfs niet teleurgesteld!
maar weet je wat juist kinderachtig is,dat je tijdens het slalommen voor de tweede x met 1 wiel in het gras komt (en er dan ook rustig zonder wielspin eruit rijd)er meteen afgestuurd word!!kijk ik vind het ook kut voor opaas grasveldje, maar ik ga heus niet voor de lol eraf hoor,ik had ook nog wel een tijd neer willen zetten daar.
endannog, komop mensen het is gvd een race track!(of toch een siertuin?) maar geeft allemaal niks hoor,ik heb lol gehad daar

en robo, heel vetjes hoor eerste plekkie
nou nog een x op zandvoort komen driften en dan komt het best goed met je Tongue

[Image: AEU86 AE86 - Corolla club dag]





sr86 completed!!........漂うことのマスター!!!!
Visit this user's website Find all posts by this user
08-15-2005, 11:06 AM
Post: #62
Corolla club dag
ik wil niet veel zeggen hoor, maar ik heb mensen hun kinderen voor jouw auto weg zien trekken, toen jij langskwam met een rotvaart.

//edit:

En 3 filmpjes:

Ad (aka turborolla aan het spelen met z'n supercharged AE86 Big Grin

Robokill in actie, ziet er goed uit!

TE71Corolla in actie. Klinkt erg gaaf!

Graag alle filmpjes met het rechtse muisknopje en dan opslaan als Wink

//edit2: dank je Jeroen! Hurray!

"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers."
-Shinji Minowa
Find all posts by this user
08-15-2005, 11:27 AM
Post: #63
Corolla club dag
http://70.84.190.226/~hachi/cday/TE71Corollaaction.MPG

Voor de laatste Wink

No no no noooooooooooooooooooo
Visit this user's website Find all posts by this user
08-15-2005, 11:42 AM
Post: #64
Corolla club dag
Ja was wel geslaagd :-) leuk gereden en gegleden afijn top dagje nou nog me eerste prijs binne slepen Tongue

Cars:
"99 Lexus IS200
"86 AE86 Kouki Panda Levin GT-Apex (restore project)
"84 AE86 Zenki Blue Levin (project racer)
Motorcycles:
"02 Yamaha R1
"02 Honda Hornet S
"08 BMW R1200GS
Find all posts by this user
08-15-2005, 12:03 PM
Post: #65
Corolla club dag
Gisteren een hele leuke dag gehad daarzo. Goed georganiseerd en grote opkomst. Ook erg leuk om de AE86 fanaten eens te spreken. Ik heb ze nog niet allemaal gesproken, maar dat komt zeker nog. Ook erg mooi om te zien, het rijtje AE86'ers klaar staan om het circuitje op te gaan. Zo kun je meteen ook zien wat een AE86 rijder nu wil, gewoon plezier hebben met je karretje. EN DAT HEB IK ZEKER GEHAD HOOR. errug geinig allemaal, natuurlijk geen prijs voor de snelste tijd, maar lol gehad voor 100! Zie Foto's? filmpjes?

Hey Lennert,

Hardstikke goed gedaan! Gefeliciteerd! Mooie promo voor de AE86!!!

tot de volgende keer!
Find all posts by this user
08-15-2005, 12:41 PM
Post: #66
Corolla club dag
TE71corolla Wrote:
AE86 Coupé Wrote:Allereerst Lennert gefeliciteerd met het behalen van de 1e prijs! Thumbs up! Top!

Verder vind ik dat je jezelf moet houden aan regels, die zijn niet voor niets gemaakt en niet zo kinderachtig met geweld het terrein af moet gaan rijden en zeker niet op het publiek moet gaan inrijden. Angry Kijk dat je weggestuurd wordt heb je aan jezelf te danken. Maar gedraag je dan en rijd rustig weg, er lopen daar nog meer mensen en niet alleen jij die aan komt "rijden". Laat zien dat je een vent bent! (enne dit is zeker geen "reclame" voor de AE86'ers!) Sad

Ik heb een top dag gehad gisteren, het was super gezellig en prachtig weer Cool , veel AE86'ers en natuurlijk heb ik genoten van de drift die Ad weg heeft gegeven. Hurray!
Mijn complimenten gaan dan ook uit naar CCNL (wat ik ook op hun forum zal weegeven).

hier wil ik nog wel wat op zeggen,ten eerst rij ik niet op publiek in en ten tweede was er GEEN snelheid maar alleen rook en veel herrie.(en een mooi setje strepen :w70 meter? )
en ik was zeer zeker niet kwaad of boos of zo,zelfs niet teleurgesteld!
maar weet je wat juist kinderachtig is,dat je tijdens het slalommen voor de tweede x met 1 wiel in het gras komt (en er dan ook rustig zonder wielspin eruit rijd)er meteen afgestuurd word!!kijk ik vind het ook kut voor opaas grasveldje, maar ik ga heus niet voor de lol eraf hoor,ik had ook nog wel een tijd neer willen zetten daar.
endannog, komop mensen het is gvd een race track!(of toch een siertuin?) maar geeft allemaal niks hoor,ik heb lol gehad daar

en robo, heel vetjes hoor eerste plekkie
nou nog een x op zandvoort komen driften en dan komt het best goed met je Tongue


Ik heb de strepen gezien. Sorry dat ik dacht dat je boos was, daar leek het nl wel op. Maar goed we hebben plezier gehad met onze auto's en daar gaat het uiteindelijk om.
Graag zie ik je eens op Zandvoort rijden..

Mijn mooie, originele AE86!
Find all posts by this user
08-15-2005, 05:05 PM
Post: #67
Corolla club dag
Ik wil degene met die donkergroene AE96 heel erg bedanken. Ik heb aan een kant sinds gisteren een vreselijke piep in mijn oor en hoor een stuk minder.. Als je zonodig lawaai wilt maken doe dat dan ergens anders en niet tussen de mensen. Je uitlaat knalde nogal behoorlijk hard en daardoor ben ik op dit moment aan de rechterkant zowat doof!
Find all posts by this user
08-15-2005, 05:41 PM
Post: #68
Corolla club dag
Monique Wrote:Ik wil degene met die donkergroene AE96 heel erg bedanken. Ik heb aan een kant sinds gisteren een vreselijke piep in mijn oor en hoor een stuk minder.. Als je zonodig lawaai wilt maken doe dat dan ergens anders en niet tussen de mensen. Je uitlaat knalde nogal behoorlijk hard en daardoor ben ik op dit moment aan de rechterkant zowat doof!
Ai Monique, das minder leuk om te horen. Gaat hopelijk gewoon weer over. Hoop dat je van wij andere AE86 rijders meer genoten heb!Smile

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
08-15-2005, 06:10 PM
Post: #69
Corolla club dag
Monique Wrote:Ik wil degene met die donkergroene AE96 heel erg bedanken. Ik heb aan een kant sinds gisteren een vreselijke piep in mijn oor en hoor een stuk minder.. Als je zonodig lawaai wilt maken doe dat dan ergens anders en niet tussen de mensen. Je uitlaat knalde nogal behoorlijk hard en daardoor ben ik op dit moment aan de rechterkant zowat doof!

geen dank,nee geintje sorry hoor
hoop dat het snel weer overgaat heh Banging head
soms heb ik dat wel eens heh,effe helemaal losgaan Hurray!

[Image: AEU86 AE86 - Corolla club dag]





sr86 completed!!........漂うことのマスター!!!!
Visit this user's website Find all posts by this user
08-15-2005, 06:13 PM
Post: #70
Corolla club dag
TE71corolla Wrote:soms heb ik dat wel eens heh,effe helemaal losgaan Hurray!
Toch leren je een beetje in te houden hoor Jasper!Smile

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
Thread Closed 


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Drift dag RDW Lelystad 13-04-08 met AE86sport AE86sport 4 5,174 04-20-2008 12:56 PM
Last Post: AE86sport

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 8 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication