autovisie is er weer!
|
08-13-2005, 11:43 AM
|
|||
|
|||
autovisie is er weer!
Wie is dit nou?
in actie: Fotos komen trouwens van: http://www.turn1.nl/pics/driftchallenge%...lenge3.htm Greetz, Bastiaan "mux213" Olij Moved down under, no more hachi |
|||
08-13-2005, 11:52 AM
|
|||
|
|||
autovisie is er weer!
Nog een paar van die zelfde site maar dan van de voorrondes:
Kusje gehad Vernon? Greetz, Bastiaan "mux213" Olij Moved down under, no more hachi |
|||
08-13-2005, 11:55 AM
|
|||
|
|||
autovisie is er weer!
Nog meer van 10 aug:
Et werd donder.... ] Greetz, Bastiaan "mux213" Olij Moved down under, no more hachi |
|||
08-18-2005, 03:11 PM
|
|||
|
|||
autovisie is er weer!
en wat zag ik in de autovisie?
6 pagina's over dit evenement, met een mooie foto van Jasper!! 3 September om 17:30 op RTL5 de bewegende beelden. //edit: Ik zit ff het artikel door te lezen, en de AE86 wordt samen met een oranje E30 genoemd om het mooie motorgeluid. ik kwoteer: Autovisie Wrote:Een genot om te zien - en zeker om te horen- waren Remmo Niezen in zijn oranje M3 (een prachtexemplaar uit de eerste serie) en Jasper Spaan in een oude, rechtsgestuurd (want nimmer in Nederland geleverde) Toyota Corolla Liftback. Leuk (en volledig terecht mijns inziens, die AE86 klinkt echt super, en dan heb ik hem alleen in lelygat gehoord ). Alleen mag autovisie wel een lesje AE86 krijgen, wie gaat hun dat geven? [email protected] "It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers." -Shinji Minowa |
|||
08-18-2005, 04:30 PM
|
|||
|
|||
autovisie is er weer!
Doc
> (want nimmer in Nederland geleverde) Uhm? pardon? Ik ga autovisie even emailen hoor Greetz, Bastiaan "mux213" Olij Moved down under, no more hachi |
|||
08-18-2005, 04:34 PM
|
|||
|
|||
autovisie is er weer!
Het zal wel om dat "Liftback" gebeuren gaan denk ik.
Maar dat zegt nix over links of rechts sturen //edit: Ik bedenk me net dat er destijds door Toyota 2 of 3 3 Deurs AE86's zijn verkcoht, dus er klopt zowiezo geen hout van "It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers." -Shinji Minowa |
|||
08-18-2005, 04:43 PM
|
|||
|
|||
autovisie is er weer!
Ja in de autovisie database staat alleen de 2 deurs uitvoering. Er zijn een paar origineel nederlandse 3 deurs, IIG staat er eentje bij louwman en als ik me niet vergis is de zwarte 3 deurs van neet ook een origineel nederlandse wagen. Verder heeft lennert (geloof ik) me ooit fotos laten zien van een paar originele 3 deurs wagens die ondertussen op de schroot hoop liggen.
Wel ken ik nog een paar 3deurs in NL die geimporteert zijn Greetz, Bastiaan "mux213" Olij Moved down under, no more hachi |
|||
08-18-2005, 04:44 PM
|
|||
|
|||
autovisie is er weer!
Ad heeft er ooit 1 gesloopt, ook een ori NLer, een gouden geloof ik.
En een 3 deurs bij Louwman, bedoel je dan de importeur? Zo ja, dan wordt het rap tijd dat ze dat hok in het museum zetten! "It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers." -Shinji Minowa |
|||
08-18-2005, 04:45 PM
|
|||
|
|||
autovisie is er weer!
Doc, gouden heb ik ooit een foto van gezien, geen idee of dat dezelfde is..
Die bij louwman was volgens mij ook goud.. of was die nou wit.. not sure.. Greetz, Bastiaan "mux213" Olij Moved down under, no more hachi |
|||
08-18-2005, 05:33 PM
|
|||
|
|||
autovisie is er weer!
The Doctor Wrote:Ad heeft er ooit 1 gesloopt, ook een ori NLer, een gouden geloof ik. vette shit heh,mijn plaatje in de autovisie maarre,ik ben eergister in dat automuseum geweest lauwmann.....,maar id geen 1 ae86 daar wel een te71 racer/rally is wel een neppe hij is helemaal stock en heeft alleen een rolkooi en verder niks nada noppes maar hij is wel mooi sr86 completed!!........漂うことのマスター!!!! |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
gezocht: iemand die mijn AE weer in elkaar wilt zetten | DJexor | 2 | 4,743 |
10-15-2013 10:25 PM Last Post: banpei |
|
benelux driftseries beginnen weer! | TE71corolla | 4 | 4,869 |
03-22-2006 11:55 AM Last Post: The Doctor |
|
APK ook weer gehad! PICS :shock: | LevinGT | 6 | 6,197 |
12-02-2004 01:09 PM Last Post: Ivan141 |
User(s) browsing this thread: 8 Guest(s)