AE86 meeting!
04-26-2006, 03:14 PM
Post: #1
AE86 meeting!
Hey Mensen,

Het word eens tijd om weer es bij mekaar te komen. Ik ga in Juni naar HK dus Juni wordt het niet. Ervoor is krap maar wel mogelijk, daarna moeten we zeker wat kunnen regelen.

We hebben een aantal mogelijkheden. De barbeque van vorig jaar beviel erg goed dus dat is zeker weer mogelijk. Het enige probleem is de locatie. Ten eerste is Andre al een tijdje hachi eigenaar af en weinig meer op het forum, maar zowiezo zou ik iets dergelijks veel centraler willen houden. Er zijn campings genoeg echter en een barbeknoei of 2 op de kop tikken behoort tot de mogelijkheden.

Dan is er ook nog een mogelijkheid om het te combineren. Het dodare festival wordt op de 25ste mei op zandvoort gehouden. Ik ga er zowiezo heen want er is vrij rijden aan het einde. Het festival zelf boeit me niet zo heel erg en ik vraag me af of het een leuke plek is om een meeting te houden. Maar wel leuk als er zowiezo meer mensen komen natuurlijk.

Om een keer een circuit als Lelystad af te huren is ook al in ons opgekomen maar op dit moment teveel werk en teveel risico. Mischien iets voor vorig jaar. Bovendien is een meeting mogelijk leuker als we gewoon bij mekaar komen.

Om het een soort technische dag te maken lijkt me ook wel. We zouden kunnen kijken of we een locatie kunnen vinden die ons een dagje een brug uitleent en eens wat hachi's op de brug kunnen zetten om eens de wagens aan een inspectie te ontheven.

En zo kan ik nog wel wat ideetjes meer bedenken. Dus ik zou zeggen, reageer, bedenk, geef suggesties en over een paar dagen maak ik een polletje met de mogelijkheden en kijken we of we genoeg animo hebben.

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
04-26-2006, 04:03 PM
Post: #2
AE86 meeting!
Het is een goed idee Thumbs up! Ik ga vanaf 18 mei t/m 6 juni naar Malesie dus in die tijd wordt het niet voor mij.
Find all posts by this user
04-26-2006, 04:09 PM
Post: #3
AE86 meeting!
Ik zie veel leuke ideeen, sommige best interessant, sommige onhaalbaar.

Het midland circuit afhuren is denk ik niet te betalen voor zo'n klein cluppie. Ik relax ook liever tijdens een meeting, maar das natuurlijk persoonlijk.

Een sleutelmeeting: Dat is nou een leuk idee. Een locatie regelen is wel wat lastiger, maar ik weet dat dit bij bijv de volvoclub al jaren met succes gedaan wordt. Het enige minpuntje is dat de gemiddelde ae86 eigenaar hier de kleine werkjes die je op zo'n dag kunt doen zelf ook wel af kan.

Op Dodare kom ik ook (als de volvo het ermee eens is :wink: ) maar dat winderige Zandvoort is niet zo'n prettige ontmoetingsplaats naar mijn idee.

Ik ga graag weer ns barbeknoeien met jullie, dus de warmste periode ervoor kiezen lijkt me een idee. oftewel ergens in Mei, of ergens in september (als je dan al trug bent).

FABRICA MI DIEM, PVNC!
Visit this user's website Find all posts by this user
04-26-2006, 05:50 PM
Post: #4
AE86 meeting!
BBQ was erg gezellig vorig jaar.
Alleen jammer dat bijna iedereen wegging, de aftermeet was ook erg gezellig, toch Ivan? Tongue

Midland circuit is onhaalbaar met 1 club denk ik, als je ziet dat er vanuit CCNL met zo veel toestroom toch nog geld bijmoest (althans, dat is wat ik gehoord heb...)
Mocht je zoiets willen doen, moet je eens met andere clubs gaan praten, ik weet dat de BMW 02 club wel eens zoiets doet.

Maar gewoon een beetje buurten en wat eten (zoals de bushingsmeet vorig jaar ofzo) is ook leuk.

Dodare, ik zou er naar toe gaan met een maatje van me (die ging daar de NL Drift series rijden). Maar de auto is verkocht, dus dat gaat ws. ook niet meer door. Ws blijk ik dan thuis Tongue

"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers."
-Shinji Minowa
Find all posts by this user
04-26-2006, 08:02 PM
Post: #5
AE86 meeting!
Ik ben ook graag weer van de partij! Vorig jaar was de BBQ erg gezellig! Jammer dat ik niet kon blijven vanwege me zus die ook op 3 september jarig was.

Ik ben op vakantie van 3 juli t/m 24 juli.
Net als Ivan lijkt mij mei of september een goede mogelijkheid.
Ook een technische dag lijkt me zeker de moeite waard.

Let me know!

[Image: AEU86 AE86 - AE86 meeting!]
5/2018 BMW F22 Coupe
1/1985 Toyota AE86 Levin Coupe
Find all posts by this user
04-26-2006, 09:23 PM
Post: #6
AE86 meeting!
Ik ben eind juli/begin augustus weg. Denk dat September het meest haalbare is. Smile
Over de locatie: centrale locatie in NL lijkt me wel een goed idee dit jaar. Wink

1982 - TA60 Carina 4dr sedan - fun cruiser
1983 - AE86 Sprinter Trueno - import project
2013 - Honda Civic sport - daily driver
2004 - AEU86 dot ORG - daily domain

Support our forum, buy from the AEU86 shop:
[Image: AEU86 AE86 - AE86 meeting!]
Visit this user's website Find all posts by this user
04-26-2006, 09:49 PM
Post: #7
AE86 meeting!
ook al heb ik (ook) geen hachi, ik ben wel liefhebber EN ook nog es een bbq-liefhebber.

Ik heb 2 weber barbeque's en bij de celica kan de bank plat en dan heb ik een zee aan ruimte!!!

Alleen moet het natuurlijk wel uitkomen, qua data.

Mark
Find all posts by this user
04-26-2006, 10:49 PM
Post: #8
AE86 meeting!
Great!!!!!! Hurray!

Hoop dan ook van de partij te zijn. En mij komt het ook beter uit
als het ongeveer september wordt.
Find all posts by this user
04-26-2006, 11:02 PM
Post: #9
AE86 meeting!
Mei is tevroeg om het goed te plannen, ik denk dat september een reeele optie is.

Dan hebben we ook een goede kans op een niet al te dure plek op een camping.

Mark dat zou tegek zijn!

Doc denk jij dat je weer vlees kunt regelen?

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
04-27-2006, 04:50 AM
Post: #10
AE86 meeting!
ik denk dat dat wel gaat lukken Wink

"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers."
-Shinji Minowa
Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Meeting in NL 2024 banpei 1 343 09-25-2024 12:05 AM
Last Post: DJexor
  Meeting in NL 2023 banpei 19 3,112 10-23-2023 09:28 AM
Last Post: r.ave
  Meeting in NL 2022 banpei 33 7,804 02-14-2023 03:44 PM
Last Post: Gtsi-R
  Meeting in NL 2021 banpei 42 13,188 11-05-2021 08:15 PM
Last Post: gh0st
  Meeting in NL bozu 10 9,648 09-24-2021 09:28 AM
Last Post: banpei

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 10 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication