Iemand in de buurt van Enschede/Zwolle?
|
10-18-2006, 03:17 PM
|
|||
|
|||
Zoals de topictitel zegt..iemand die de komende tijd daar in de buurt moet zijn of is en regelmatig meer richting de randstad komt? Er staat een setje stoelen te koop daar dat ik graag zou willen hebben..de huidige stoelen in de yota zijn echter zo slecht dat ik het max een uurtje uithou..dan zit je al een half uur met je houten reet puur op de stalen veren, de rest van de bekleding verstopt zich langzaam lager ergens..
A wheel to steer the front of the car A pedal to steer the rear |
|||
10-18-2006, 03:21 PM
|
|||
|
|||
ik ga zondag naar Drenthe, ws. over de A50, maar een setje stoelen in de Corosie gaat helaas niet passen.
"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers." -Shinji Minowa |
|||
10-18-2006, 03:31 PM
|
|||
|
|||
Hmm..weet je het zeker? Het zijn klapunits, niet van die vaste kuipen zoals jij ze hebt..ik vermoed dat ze wel op de achterbank passen, maar weet niet zeker of jij ze wel naar binnen krijgt door dat klimrek van je.
|||
10-18-2006, 03:36 PM
|
|||
|
|||
daar ligt nog een reservewiel en wat andere losse troep
En het is idd maar de vraag of ik ze daar ooit krijg "It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers." -Shinji Minowa |
|||
10-18-2006, 03:38 PM
|
|||
|
|||
Die losse zooi laad je uiteraard van te voren even uit...
Je mag het anders wel even komen proberen qua pasmaat..liggen hier nog 2 sets stoelen op mijn kamer. A wheel to steer the front of the car A pedal to steer the rear |
|||
10-18-2006, 03:39 PM
|
|||
|
|||
En die sparco's is een kwestie van dopsleutel # zoveel en je stikt ineens van de ruimte ;-)
|||
10-18-2006, 03:40 PM
|
|||
|
|||
zie ik eruit als iemand die overal maar naar toe rijdt met die ouwe schijthokken? (omdat meneer z'n MX5 gewend is en niet kan leven met sobere luxe...)
"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers." -Shinji Minowa |
|||
10-18-2006, 04:02 PM
|
|||
|
|||
The Doctor Wrote:zie ik eruit als iemand die overal maar naar toe rijdt met die ouwe schijthokken?Huh? volgens mij went jij elk excuse aan om het halve land rond te crossen in da ding nie? Greetz, Bastiaan "mux213" Olij Moved down under, no more hachi |
|||
10-18-2006, 04:04 PM
|
|||
|
|||
Mux: ssssssssssssssssssssssssssst
|||
10-18-2006, 04:18 PM
|
|||
|
|||
Tut tut ho ho....Wij gaan NU die sparco's van jou vervangen voor mijn stoelen. En dan die rit naar Drenthe maken..
Serieus..die stoelen dat gaat echt niet..ik ben in een Daihatsu cuore waar ik niet in pas naar Belgie gereden en in een volvo zero comfort edition naar de Nurburgring, maar na een lange rit in de KE heb ik dus blauwe plekken op mijn aars en rug van de veren...Ben denk ik gewoon een kilo of 40 te zwaar voor de op Japanners gemaakte stoelen en heb niet genoeg spek om fatsoenlijke eigen bekleding te hebben. Daarbij staan ze te ver naar voren (pijn in mijn benen bij normale gasstanden) en zijn de hoofdsteunen 30cm te laag... A wheel to steer the front of the car A pedal to steer the rear |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
[Dutch] Telling van ae86-ers in nederland | banpei | 112 | 202,144 |
04-23-2023 09:42 AM Last Post: krh |
|
Iemand in de buurt van Den Haag | DJexor | 0 | 3,411 |
03-15-2018 02:32 PM Last Post: DJexor |
|
Telling van ae86 in belgiƫ | Snakeview | 26 | 104,583 |
03-21-2015 08:24 PM Last Post: Lt86 |
|
iemand in de buurt van Den Haag? | DJexor | 4 | 5,905 |
04-06-2014 10:59 AM Last Post: bozu |
|
Wie weet er meer van mijn ae86 ? | einneb | 12 | 13,279 |
03-21-2014 05:03 PM Last Post: MC_JP |
User(s) browsing this thread: 6 Guest(s)