Technical problems (Greek language)
09-02-2008, 02:10 AM
Post: #81
Technical problems (Greek language)
μακάρι να είχα όλα τα προβλήματα λυμένα και να ασχολιόμουν μόνο με το celica. το καλοκαίρι ήταν οικονομικά καταστροφικό.Crying
η αλήθεια είναι ότι έχω ασχοληθεί και κάνω κάποιες προετοιμασίες για το τουρμπισμα όπως στο θέμα ψύξης σε νερά και λάδια έχω περάσει άλλο κάρτερ για το στράγγισμα της τουρμπίνας έχω κάνει ανταπτορα στο φίλτρο λαδιού για ψυγείο λαδιού υψηλής πίεσης αλλα χρειαζονται πολλα πραματα ακομα για το τουρμπισμα.
επίσης έχω να κάνω την ανάρτηση με τα KYB AGX και μετατροπή στα φρένα μπροστά. Α!!! με την ευκαιρία για τα φρένα , τελικά οι δίσκοι της brembo δεν καθόταν με τίποτα λόγο του όφσετ και μετά από αρκετό ψάξιμο παρήγγειλα από datsun bluebird 80-83 μοντέλο. είναι 250mm διπλός αεριζόμενος και το ύψος 22mm μόνο.
Συν αυτό έχω κάποια μερεμέτια μπροστά στα φτερά και θέλει λίγη δουλεία. λόγο από κάποια τρεξίματα τον τελευταίο καιρό δεν έβαλα τίποτα εδώ μέσα αλλά τα κρατάω μαζεμένα Cool
δεν θα αφησω τα φιλαρακια ανημεροτα Thumbs up!

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
09-02-2008, 07:08 AM
Post: #82
Technical problems (Greek language)
ts@n@k@s Wrote:Åëá ñå Ãéþñãï, ðùò ðÜåé ôï ôïýñìðéóìá??? ðñï÷ùñÜåé êáèüëïõ ôï ðñüôæåêô ç Ýìåéíå ðßóù ëüãù êáëïêáéñéïý êáé äéáêïðþí???
áìÜí åóý ñå ìçí áêïýóåéò ãéá ôóáö - ôóïõö ... Wave Wave Wave

AE86 FANATIC!!!
Find all posts by this user
09-03-2008, 01:56 AM
Post: #83
Technical problems (Greek language)
alimonos Wrote:
ts@n@k@s Wrote:Åëá ñå Ãéþñãï, ðùò ðÜåé ôï ôïýñìðéóìá??? ðñï÷ùñÜåé êáèüëïõ ôï ðñüôæåêô ç Ýìåéíå ðßóù ëüãù êáëïêáéñéïý êáé äéáêïðþí???
áìÜí åóý ñå ìçí áêïýóåéò ãéá ôóáö - ôóïõö ... Wave Wave Wave


Όχι Γιώργο, δεν τρελαίνομαι για τσαφ τσουφ, για βρούμ βρούμ τρελαίνομαι...
Λεπτομέρειες και φωτό εντός ολίγων ημερών... Evil Evil Evil Cool

Πάντως το πρότζεκτ του Γιώργου Κοζάνη έχει ιδιαιτερο ενδιαφερον, ακόμα κ για μας τους ατμοσφαιρόφιλους, δεν μπορείς να πεις...

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
09-03-2008, 06:12 PM
Post: #84
Technical problems (Greek language)
Indeed.... Thumbs up!

JapanPower

UoP Racing website
UoP Racing videos

Racing, because football, basketball, tennis & golf only require ONE ball....
Visit this user's website Find all posts by this user
09-27-2008, 02:01 AM
Post: #85
Technical problems (Greek language)
σημερα το απογευμα ασχοληθηκα με το σασμαν απο το σαβουρι που πηρα για ανταλλακτικα.
το δικο μου δεν ειναι και τοσο καλο και λεω να το κατεβασω παλι και να βαλω αυτο που πηρα. κανοντας ομως ενα ελεχγο καταλαβα οτι ακουγεται λιγακι και δωστου παλι κλειδια στα χερια και μουτζουρα.
σε κανενα μισαωρο βιδες το σασμαν και ο βασικος δραστης της φασαριας εντοπιστηκε αμεσως ηταν το ρουλεμαν απο το μπρισντιρεκ. επισης τα δυο ακραια ρουλεμαν του τρελου εχουν εναν ελαχιστο θορυβο αλλα αφου το ανοιξα θα αλλαχτουν και αυτα. ειναι απλα σφαιρικα ρουλεμαν και αυτα δεν κοστιζουν ακριβα και υπαρχουν στο εμποριο.
κατα ταλλα ειναι ολα ok. γραναζια - συνχρονιζε - αυλακωτος - και τα υπολοιπα ρουλεμαν ειναι τζαμι

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
09-27-2008, 07:37 AM
Post: #86
Technical problems (Greek language)
Μπραβο Γιωργο, πολυ καλη δουλεια και καλα ξεμπερδεματα.
Εχω ενα σασμαν που καθεται στην αποθηκη με προβλημα στο κο(μWinkπλερ της 5ης (ετσι τουλαχιστον μου ειπε ο προηγουμενος μηχανικοςWink. Να στο στειλω για φτιαξιμο? Smile
Και επειδη μου αρεσουν οι ιστοριουλες θα σας πω μια για το σασμαν.
Απο την αρχικη μετατροπη 2Ε σε 4AGE, ο μοχλος των ταχυτητων στη 5η κουνιοταν. Οταν πατουσες γκαζι πηγαινε πισω και οταν το αφηνες πηγαινε μπροστα. Τοτε, του ειχαν πει του πατερας μου οτι καποια στιγμη η 5η μολις θα παταει γκαζι θα βγαινει. Αυτο συνεβη μετα απο 160.000χλμ με το σασμαν αυτο (+ οσα ειχε ως μεταχειρισμενοWink. Καποιοι ελεγαν -σε διαφορα φορουμ- οτι μπορει να ηταν η βαση του σασμαν, καποιοι αλλοι οι ντιζες και ο μηχανικος μου ειπε οτι ηταν το κομπλερ της 5η. Η επισκευη του ηταν/ ειναι ασυμφορη. Μονο τα ανταλλακτικα κοστιζουν 350-400 ευρω + εργασια. Ετσι ειπα στο μηχανικο να βρει ενα αλλο σασμαν απο 4age. Η βλακεια μου ηταν (δεν ηξερα τοτεWink να του πω βρει απο 4agze που εχει περισσοτερες αντοχες. Τεσπα, μου βρισκει ενα, το βαζει, και το παω βολτα. Η τελικη ταχυτητα αυξηθηκε κατα 10-15 χλμ/ωρα σε καθε σχεση στο κοφτη. Ενδεικτικα να πω οτι η 3η εφθανε 170 χλμ/ωρα. Στα 120 χλμ/ωρα ειχε 3300στροφες. Οικονομικο μεν αλλα σερνοταν δε. Στα πρωτα χλμ το σασμαν ηταν αψογο. Οι ταχυτητες κουμπωναν απαλα και δεν ειχα προβλημα στη 5η. Αποτι μου ειπαν στα διαφορα φορουμ οτι το σασμαν προερχοταν μαλλον απο 4afe. Κανοντας περιπου 1000χλμ ή καλυτερα οταν ζεσταινοταν το μοτερ και το σασμαν, η 1η και 2α δεν κουμπωναν με τιποτα. Απο τη μια οτι οτι το σασμαν δεν ηταν 4age και απο την αλλη οτι ειχα το παραπανω προβλημα, ζητησα να μου το αλλαξει με ενα 4age. Με λιγη γκρινια, μου το αλλαξε με το αζημιωτο. Αυτο που εχω ειναι ακριβως σαν το πρωτο σασμαν και εχει και το χουσουρι που ειχε το πρωτο, δηλ. να κουνιεται η 5η.


Και κατι ασχετο. Δεν μπορω να βρω την ελληνικη ερμηνεια της φρασης "shims kit". Shims kit ειναι αυτο ετσι δεν ειναι? http://todaracingusa.com/product?cid=&id=250 Στα ελληνικα?
Πανω κατω ολοι ξερετε τι θελω να φτιαξω να φτιαξω στο μοτερ. Μηπως θα ηταν καλυτερα να παρω ενα ετοιμο σαν το παρπανω απο το να κανω πατεντες με shims απο YARIS κλπ?
Επισης κατι τετοιο μου χρειαζεται? http://todaracingusa.com/product?cid=&id=264

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
09-27-2008, 11:22 AM
Post: #87
Technical problems (Greek language)
γεια σου Τολη μερακλη με τα ωραια σου!!!!
λοιπον κατ αρχην με το σασμαν που ειχες προβλημα πρεπει να ειχε δικιο ο μαστορας και συν αυτο το ιδιο προβλημα το ειχε και ο κουμπαρος μου με ενα ΑΕ82, αν δεν επιανες τον λεβιε στην πεμπτη πετουσε την ταχυτητα στο κενο. αυτο ειναι κατα πασα πιθανοτητα προβλημα στο κομπλερ της πεμπτης ( ποτε δεν ξερεις σιγουρα αν δεν ανοιξεις να δεις ), ειναι αυτο που μετακινει η φουρκετα και κουμπωνουν οι ταχυτητες. οποτε αν πας για επισκευη και μπλεξεις με γραναζια και κομπλερ τοτε το κοστος θα ειναι ασυμφωρο. με το δευτερο που εβαλες πρεπει να ηταν η κορωνα του διαφορικου πιο γρηγορη ισως να ηταν και απο 4ΑFE δεν ξερω.

τωρα για τα παρακατω που ρωτας ειναι το κιτ με τα οστηρια και τα αλλα ειναι οδηγοι βαλβιδων οπου απο κει περναει η βαλβιδα και στεγανοποιειται με τσιμουχακια που πολλες φορες η μηχανη καιει λαδια απο αυτα τα τσιμουχακια.
ο μαστορας θα δει αν εχει τζογο η βαλβιδα μεσα στον οδηγο και αν θελει αλλαγμα

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
09-27-2008, 02:04 PM
Post: #88
Technical problems (Greek language)
Βασικα σιγουρα θα πειραχθουν τα ωστηρια με τα καπελετα και τα πλακιδια (και οπως αλλιως τα λενεWink. Πιστευεις καλυτερα ειναι να παρω ενα ολοκληρωμενο κιτ ωστηριων ή να μπω στη διαδικασια της πατεντας? Βασικα το θεμα ειναι κοστους. Εχω βρει το κιτ 650 ευρω (με τα μεταφορικαWink. Το γαμωτο ειναι οτι εχω ηδη ελατηρια βαλβιδων, τα οποια περιλαμβανονται στο κιτ. Ωστοσο τα πουλαω.

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
09-27-2008, 03:51 PM
Post: #89
Technical problems (Greek language)
σε γενικες γραμμες οταν αλλαζεις εκκεντροφορους τοτε αλλαζουν και οι ρυθμησεις στα οστηρια απο τα πλακακια που βρισκονται πανω στα οστηρια. οταν το βυθισμα ειναι μεγαλο τοτε ειναι αναγκαστικη και η αλλαγη ελατηριων. συνηθως αυτα γινονται οταν κανεις βελτιωση σε εναν κινητηρα αλλα καθε κινητηρας ειναι και μια διαφορετικη περιπτωση και καθε σταδιο βελτιωσης.
για παραδειγμα οι περισσοτεροι κηνητηρες οταν κοψουν τον ιμαντα χρονισμου παθαινουν μεγαλες ζημιες ενω ο blue top 4age μαμα δεν παθαινει ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ το εχω δει αυτο, αλλαξαμε ιμαντα και το αυτοκινητο ηταν στην πενα.
εχω βαλει χερι αρκετες φορες πανω στον κινητηρα μου αλλα ειναι ολα στοκ και δεν ξερω ακριβως ποσο βυθισμα σηκωνουν τα μαμα οστηρια και τι ακριβως ελατηρια θα χρειαστεις και αμα χρειαστεις.
πιο συγκεκριμενα πραματα θα σου ελεγε καποιος που εχει βαλει το εκκεντροφορο που θα χρησημοποιησεις εσυ ή και ο μαστορας στην πραξει θα δει τι γινεται. οσο για τις πατεντες μερικες φορες ειναι τοσο πετυχημενες που αξιζουν με το παραπανω

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
09-30-2008, 10:19 PM
Post: #90
Technical problems (Greek language)
Σημερα περασα απο το ρεκτιφιετζη και αυριο θα μονταρει το μπλοκ. Το επομενο βημα ειναι το καπακι. Υπαρχει ενα μικροπροβλημα συννενοησης μεταξυ ρεκτιφιετζη και μηχανικου γιατι και οι δυο θελουν να φτιαξουν το καπακι.!!!!

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  General and Offtopic discussion (Greek) #2 nmwisima 569 420,698 12-31-2019 06:49 PM
Last Post: Roku_trueno
  PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... alimonos 112 96,474 01-09-2014 08:21 PM
Last Post: Bean
  New Greek Member: Drift Car Wash DRIFTCARWASH 22 29,656 05-08-2013 10:46 AM
Last Post: nmwisima
  "When" by Euripides! *Greek* nmwisima 3 8,776 07-02-2012 12:04 PM
Last Post: Roku_trueno
  Stock AE86 Dynoed (Greek) Rosedrift 28 25,099 04-30-2012 07:55 PM
Last Post: Apsogos

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 4 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication