Jonge Ae86 lover
10-27-2008, 11:47 PM
Jonge Ae86 lover
met driften/racen gaan er genoeg naar hachi-heaven inderdaad,ik ben zondag zelf slachtoffer geworden van een beste klappert van voren en dat kost toch weer een complete neus/frontbalken en de rest(toch wel 1500 aan delen bij elkaar)
weet waar je aan begint en onderschat niet hoeveel werk erinzit en erin blijft zitten want je bent nooooit klaar.
check alle project topics hier maar eens,en leer vooral rijden met zo'n ding voordat je het in de kreukels rijdt,ze worden niet voor niets rijdende doodskisten genoemd.......

[Image: AEU86 AE86 - Jonge Ae86 lover]

sr86 completed!!........漂うことのマスター!!!!
Visit this user's website Find all posts by this user
10-28-2008, 12:34 AM
Jonge Ae86 lover
TE71corolla Wrote:met driften/racen gaan er genoeg naar hachi-heaven inderdaad,ik ben zondag zelf slachtoffer geworden van een beste klappert van voren en dat kost toch weer een complete neus/frontbalken en de rest(toch wel 1500 aan delen bij elkaar)
weet waar je aan begint en onderschat niet hoeveel werk erinzit en erin blijft zitten want je bent nooooit klaar.
check alle project topics hier maar eens,en leer vooral rijden met zo'n ding voordat je het in de kreukels rijdt,ze worden niet voor niets rijdende doodskisten genoemd.......

Ik wil zon mooie ding niet op circuit hebben. vooral niet mee driften.

M'n oom heeft een Astra G opc die op circuit rijd enzo. Elke raceday kost em geld. Zo'n schatje kan niet op een circuit Hurray!
Find all posts by this user
10-29-2008, 01:36 AM
Jonge Ae86 lover
Sorry voor doublepost, maar kijk ik goed?

Ben dit site tegengekomen en ik zit nu wel te rommelen met mn pa.

ik vraag me af hoeveel importeren kost ~ Confused
10-29-2008, 01:45 AM
Jonge Ae86 lover
boot: 1500-2000 euro (??)
klaarmaken voor keuring (lampen ombouwen/kopen): 5-600?
keuring/papieren/kenteken/etc.: 3-400

"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers."
-Shinji Minowa
10-29-2008, 02:16 PM
Jonge Ae86 lover
Denk wel meer..
10-29-2008, 09:27 PM
Jonge Ae86 lover
ja, ik vergat de bpm enzo Blush

"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers."
-Shinji Minowa
11-01-2008, 03:44 PM
Jonge Ae86 lover
JS92 Wrote:Sorry voor doublepost, maar kijk ik goed?

Ben dit site tegengekomen en ik zit nu wel te rommelen met mn pa.

ik vraag me af hoeveel importeren kost ~ Confused

mooie 3 duers levin in oosternrijk staat toch nog te koop ? dat ding is 4000 euro. dan heb je nu nog mooi 2 jaar de tijd om eraan te bouwen en opknappen zodat je met je 18e officeel er mee mag rijden.

wat betreft een zilverzwarte rechtsgestuurd? dat word raar ik woon namelijk bij sloterdijk. Ik ken de meeste hier wel. Mocht je hem nogmaals zien of uberhaupt een ae86 schrijf dan het kenteken op!

Betreft een ae86 ga eerst kijken wat je echt wilt. Je kunt beter 2000 euro meer uitgeven en je droom hebben dan 2000 minder en iets minder tevreden zijn.

- Coupe = NL te vinden (ik weet nog wel een goeie maar die kost wel 4000)

- 3 deurs zou ik in de buurlanden kijken. (denemarken / zwitserland/ oostenrijk / frankrijk)

- sommige US imports zijn te vinden in duitsland maar dat is lastig zoeken.

Eerst beslissen wat je wilt en dan vervolgens er voor gaan!

Cars:
"99 Lexus IS200
"86 AE86 Kouki Panda Levin GT-Apex (restore project)
"84 AE86 Zenki Blue Levin (project racer)
Motorcycles:
"02 Yamaha R1
"02 Honda Hornet S
"08 BMW R1200GS
11-01-2008, 06:16 PM
Jonge Ae86 lover

Zo een kleur was die ae86 dacht ik. Hij stond niet precies voor de belastingsgebouw geparkeerd maar aan de overkant van de weg.

En volgens mij ben ik van plan om te importeren van Japan. Want die zijn ook meestal in goede conditie.

Tradecarview heeft veel leuke, alleen staat er soms niet of de auto GTV of GT apex is ook niet op het achterkant van de auto is het te zien. Dan vraag ik me af is het wel de juiste auto is.

Heb ook paar mense daar email gestuurd dus met Ro/Ro duurt het ook ongeveer 30 dage naar Rotterdam.

Het word alvast een trueno 3 deurs denk ik. Beslist en nu ervoor gaan.

[/img]
11-01-2008, 10:15 PM
Jonge Ae86 lover
Er komt ook wel eens een bij elkaar gebeund barrel over uit japan dus kijk goed naar wat je koopt, of gebruik iemand die verstand heeft van ae86's om je te helpen met de import (miguel newera bijvoorbeeld).

FABRICA MI DIEM, PVNC!
11-01-2008, 10:50 PM
Jonge Ae86 lover
Gewoon even vragen om de model-code op het schutbord, kan je zelf het hier na kijken wat voor uitvoering het is geweest:
http://www.aeu86.org/index/toyota-firewa...topic=4757

1983 - AE86 Sprinter Trueno - import project
2013 - Honda Civic sport - daily driver
2004 - AEU86 dot ORG - daily domain

Support our forum, buy from the AEU86 shop:

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication