achterveren gezocht ! Te koop of te leen ??
|
07-27-2009, 09:57 AM
|
|||
|
|||
achterveren gezocht ! Te koop of te leen ??
Hallo allemaal,
Vorige week heb ik de auto van Jesse P gekocht, voor de oldies, dat is de oude auto van Frank. http://www.aeu86.org/viewtopic/finally-o...86-/t/9069 De auto staat sinds 2003 stil, wel binnen gestald maar er moet wel het een en ander gebeuren om hem technisch ok te krijgen. Ik heb de Corolla laten test-keuren en daar kwam het volgende lijstje uit: 1. Linker deurgreep stuk 2. Verlichting 3. Achterschermen 4. Rechter stuurhoes 5. Remmerij 6. Achterbanden 7. Rechter achterveer vervormd? 8. Pedaalrubbers versleten Ik ben met de remmerij bezig, wil ze gangbaar maken en reviseren. De linkerachter remtang kreeg ik alleen niet los.. ga ik vandaag verder mee stoeien. Wat betreft de achtveren, rechtsachter zitten de onderste 2 coils tegen elkaar aan en links niet.. Is dit apk afkeur? Zou 1 ring er af kunnen slijpen, maar dat is niet echt wenselijk. Ik wil voorkomen dat ik nu overhaasd een compleet onderstel ga kopen. Wat stuk is moet uiteraard vervangen worden maar ik doe liever eerst wat research. Wie heeft er een setje achterveren liggen die ik mag lenen of overnemen? Hope you can help, groet, Daniel |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Messages In This Thread |
achterveren gezocht ! Te koop of te leen ?? - danielvanderwoude - 07-27-2009 09:57 AM
[] - danielvanderwoude - 07-28-2009, 11:53 AM
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Spindles te leen\koop. | Aram | 1 | 2,943 |
05-11-2013 04:05 PM Last Post: Aram |
User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)