Exhaust Analysis (Greek)!
|
05-18-2010, 07:30 PM
Post: #3
|
|||
|
|||
thanos Wrote:Καλησπέρα και απο μένα,είχα καιρό να μπώ λόγω στρατου...... ,τι παίχτηκε,πουλήθηκαν αε απο εδω μέσα?????????? αντε να ζωηρεψουμε λιγο !!!!! λοιπον το θεμα που εχεις πιασει Θανο εχει πολυ βαθος και δεν ειναι τοσο απλο και επιφανειακο. καποτε ειχα διαβασει για το πως λειτουργει η εξαγωγη και ποσο μπορει να επηρεασει την λειτουργια ενος κινητηρα. ενας 4χρονος κινητηρας εχει ενα χρονο ενεργετικο την εκτονωση και τρεις παθητικους που καταναλωνουν ισχυ αλλα ειναι αναγκαιοι για τον κυκλο λειτουργιας του κινητηρα . η εξαγωγη ειναι ενας απο τους παθητικους χρονους που σπρωχνει τα καυσαερια προς την εξατμιση και εδω σε μεγαλο στροφαρισμα υπαρχει καποια αντισταση (backpressure) που εχει σχεση με την διαμετρο το μηκος της αξατμισης και τις τριβες των καυσαεριων στα τοιχωματα και επισης τα διαφραγματα στα καζανακια με αποτελεσμα την κακη ροη των καυσαεριων προς την ατμοσφαιρα. οσο μειωνουμε το backpressure τοσο πιο ευκολα φευγουν τα καυσαερια με αποτελεσμα ο κινητηρας να αποδιδει περισοτερο ιδιως στα ψηλα αλλα καποιοι κινητηρες εχουν αρνητικα αποτελεσματα στα χαμηλα και λεω καποιοι γιατι το ποσο αρνητικα ειναι τα αποτελεσματα εχει σχεσει με το ποσο μεγαλο ειναι το overlap o χρονος δλδ που μενουν ανοιχτες ταυτοχρονα οι βαλβιδες εισαγωγεις και εξαγωγεις. και για να εξηγησω, στις χαμηλες στροφες επειδη η κινηση των αεριων σε ταχητητα (εισαγωγη-εξαγωγη δεν ειναι μεγαλη τοτε οταν ανοιγει η βαλβιδα εξαγωγης τα καυσαερια δεν φευγουν ολα απο τον χωρο καυσεως και μενει μια μικρη ποσοτητα μεσα και στον επομενο χρονο που ειναι η εισαγωγη θα παρει και το μιγμα μεσα (αερας+καυσιμο + το καυσαεριο που εχει μεινει και ο επομενος χρονος που ειναι συμπιεση θα συμπιεστουν ολα μαζι και θα αποδωσουν καποιο εργο την εκτωνοση. αν σε αυτη την φαση αφαιρεσουμε το καυσαεριο που ειχε μεινει μεσα τοτε το αποτελεσμα της συμπιεσης θα ηταν μικροτερο με αποτελεσμα μικροτερη ροπη στα χαμηλα. οσο πιο κανηβαλοι ειναι οι εκκεντροφοροι τοσο μεγαλυτερο και το overlap τοσο μεγαλυτερη η εκκενωση των καυσαεριων απο τον θαλαμο καυσης τοσο χειροτερα τα πραματα στις χαμηλες τα καυσαερια κινουντε παλμοδικα μεσα στην εξατμιση και αυτο οφειλεται στο ανοιγοκλειμα των βαλβιδων και πρεπει να υπαρχει συντονισμος αυτων των παλμων για την σωστη ροη των καυσαεριων και αυτο μπορουμε να το κανουμε με ενα χταποδι ιδικα μελετημενο που να εχει ισους σε μηκος και διαμετρο ολους τους αυλους. θυμαμαι που ειχα διαβασει για καποιους μαθηματηκους τυπους για την κατασκευει χταποδιου οπου καποιο ζητουμενο ηταν στις ποσες μοιρες ανοιγει η βαλβιδα εξαγωγης, αρα ο εκκεντροφορος εχει αμεση σχεση με την σωστη κατασκευει ενος χταποδιου επομενος το να φτιαξουμε ενα χταποδι σωστο μια κουβεντα ειναι και οπως ειπε και ο Σταυρος ο μαστορας πρεπει να τα σερνει τα @ρχ...@ για να σε κανει καλη δουλεια και συνηθως τα κανουν κατα προσεγκιση και οπως βολεψει σε αυτες τις αλλαγες καπου θα χασεις και καπου θα κερδισεις αλλα το θεμα ειναι να μην χασεις πολλα για να κερδισεις λιγα. ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60 |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Messages In This Thread |
[] - kozani37 - 05-18-2010 07:30 PM
[] - dikolotour - 05-20-2010, 01:05 PM
[] - dikolotour - 05-20-2010, 08:01 PM
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
General and Offtopic discussion (Greek) #2 | nmwisima | 569 | 427,376 |
12-31-2019 06:49 PM Last Post: Roku_trueno |
|
PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... | alimonos | 112 | 97,412 |
01-09-2014 08:21 PM Last Post: Bean |
|
New Greek Member: Drift Car Wash | DRIFTCARWASH | 22 | 30,031 |
05-08-2013 10:46 AM Last Post: nmwisima |
|
Technical problems (Greek language) | dikolotour | 1,217 | 805,958 |
07-09-2012 10:12 AM Last Post: Apsogos |
|
"When" by Euripides! *Greek* | nmwisima | 3 | 8,836 |
07-02-2012 12:04 PM Last Post: Roku_trueno |
User(s) browsing this thread: 6 Guest(s)