Exhaust Analysis (Greek)!
|
05-19-2010, 05:54 PM
Post: #5
|
|||
|
|||
ναι Σταυρο για αυτους τους τυπους αναφερομαι... αν τους εχεις και ειναι ευκολο βαλτους εδω μεσα .
σωστα εκανες και ανεφερες τις κουρμπες. μια εξατμιση για racing καταστασεις πρεπει να εχει οσο το δυνατον λιγοτερες κουρμπες οπως π.χ το κοματι πισω στο διαφορικο, το εχουμε δει ολοι οτι οι αγωνιστικες εξατμισεις στα 86αρια περνανε κατω απο το διαφορικο για ευνοητους λογους οι κατασκευαστες κανουν τις εξατμισεις για καθημερινη χρηση οπως φυσικα και ολοκληρο το αυτοκινητο. επισης αν καταφερουμε στις πολλες στροφες να ανεβασουμε τις ταχυτητες των καυσαεριων στην εξαγωγη τοτε ταυτοχρονα θα ανεβασουμε και τις ταχυτητες του αερα στην εισαγωγη γιατι οτι βγαινει απο την εξατμιση περναει πρωτα απο την εισαγωγη , ειναι μια αλληλεπιδραση που μπορει να επεκταθει και σε εξτρα καυσιμο αυτο με τις ανισες διαμετρους και το venturi που λες το εχω ξανακουσει αλλα δεν ειδα κανενα σχεδιο και δεν μπορεσα να καταλαβω πως γινετε και πως δουλευει... αν εχεις καποιο σχεδιο σε τομη θα ηταν πολυ καλο να το δουμε, ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60 |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Messages In This Thread |
[] - kozani37 - 05-19-2010 05:54 PM
[] - dikolotour - 05-20-2010, 01:05 PM
[] - dikolotour - 05-20-2010, 08:01 PM
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
General and Offtopic discussion (Greek) #2 | nmwisima | 569 | 427,376 |
12-31-2019 06:49 PM Last Post: Roku_trueno |
|
PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... | alimonos | 112 | 97,412 |
01-09-2014 08:21 PM Last Post: Bean |
|
New Greek Member: Drift Car Wash | DRIFTCARWASH | 22 | 30,031 |
05-08-2013 10:46 AM Last Post: nmwisima |
|
Technical problems (Greek language) | dikolotour | 1,217 | 805,958 |
07-09-2012 10:12 AM Last Post: Apsogos |
|
"When" by Euripides! *Greek* | nmwisima | 3 | 8,836 |
07-02-2012 12:04 PM Last Post: Roku_trueno |
User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)