Exhaust Analysis (Greek)!
|
05-20-2010, 09:05 PM
Post: #10
|
|||
|
|||
Για το βεντούρι βασικά εννοούσα κάτι πολύ απλό: αν ο τελικός σωλήνας είναι πχ 50, σε ένα κομμάτι του (ας πούμε μισό μέτρο μετά το μεσαίο καζανάκι μέχρι μισό μέτρο πριν το τελικό το κάνεις 45, και αυτό που περισσεύει το κάνεις 55. Πολύ χοντρικά αλλά αυτή είναι η σκέψη. Το έχω εφαρμόσει στο δικό μου, αλλά το μέτρο σύγκρισης ήταν η μαμά εξάτμιση, οπότε δε μπορώ να είμαι σίγουρος για το άν είναι καλύτερα από τη σταθερή διατομή...
Και ήρθε η ώρα για τύπους... Έχουμε τα εξής μεγέθη: L1=μήκος πρωτεύοντος σωλήνα (από βαλβίδα εξαγωγής μέχρι ένωση σε 2 ή 1 αν είναι 4-2-1 ή 4-1) και το παίρνουμε 38cm για 4-2-1 L2=μήκος δευτερέυοντος σωλήνα (για 4-2-1 από ένωση 4-2 έως ένωση 2-1, ή =0 για 4-1) L3=L1+L2 E=διάρκεια σε μοίρες από άνοιγμα βαλβίδας εξαγωγής έως άνω νεκρό σημείο RPM=στροφές αναφοράς (μέσος όρος τιμών μέγιστης ροπής και μέγιστης ιπποδύναμης V=κυβισμός κυλίνδρου pi=το γνωστό 3.14... D1=διατομή (εσωτερική πρωτεύοντος D2=διατομή δευτερέυοντος D3=διατομή τελικού σωλήνα Και οι υπολογισμοί είναι: L3=13000*E/RPM/6 L1=38cm για 4-2-1 ,ή L1=L3 για 4-1 L2=L3-L1 D1=2.1*(2*V/L3/pi)^(1/2) (αυτό σημαίνει ρίζα D2=0.93*D1*2^(1/2) D3=(4V/L3/pi)^(1/2) Αυτά... SFD |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Messages In This Thread |
[] - dikolotour - 05-20-2010, 01:05 PM
[] - dikolotour - 05-20-2010, 08:01 PM
[] - drako323 - 05-20-2010 09:05 PM
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
General and Offtopic discussion (Greek) #2 | nmwisima | 569 | 427,378 |
12-31-2019 06:49 PM Last Post: Roku_trueno |
|
PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... | alimonos | 112 | 97,412 |
01-09-2014 08:21 PM Last Post: Bean |
|
New Greek Member: Drift Car Wash | DRIFTCARWASH | 22 | 30,031 |
05-08-2013 10:46 AM Last Post: nmwisima |
|
Technical problems (Greek language) | dikolotour | 1,217 | 805,960 |
07-09-2012 10:12 AM Last Post: Apsogos |
|
"When" by Euripides! *Greek* | nmwisima | 3 | 8,836 |
07-02-2012 12:04 PM Last Post: Roku_trueno |
User(s) browsing this thread: 8 Guest(s)