Help! Roestgaatje rearstrut/wielkast
|
06-18-2010, 05:02 PM
|
|||
|
|||
Help! Roestgaatje rearstrut/wielkast
Zojuist weer eens een jaarlijkse APK-(af!)keuring laten doen.
Om het hele verhaal samen te vatten... Er zit wat roest en een klein gaatje op de rechter (achter)veerpoot, net aan de achterkant als je de kofferbak inkijkt. En dat ligt <10cm van de rearstrut = fail Zucht toevallig afgelopen maanden druk gehad, weinig gereden en rondgekeken in de auto...en dan dit. Telaat ontdekt, fail van mijn kant ... Maar okay cant turn back time and rust back to metal. En heb hier gekkere en goede rebuilds en restoraties gezien! Hoe kan ik dit (laten) fixen en waar? Lijkt me een lastige bodywork klus met lassen en roestrepareren voor noob like me (daarnaast ook geen tools ervoor.) Hebben jullie enige tips waar ik het kan laten doen met een goede price/quality ratio? Hier nog een aantal roestprofs ? Kwaliteit gaat natuurlijk voor, want anders kan ik dit volgend jaar weer opnieuw laten doen. Toch wel belangrijk krachtdragend gedeelte lijkt me. Anyway, Help! Gaatje is ter grote van potlood, bij rear strut tower - wielkast , maar eromheen begint ook al te schilferen enzo zoals iedereen het wel kent.Het ziet er wel enigszins fixbaar uit hoop ik. Hoeveel kan zo een reparatie ongeveer kosten eigenlijk? Lotsa questions...thanks alvast ps. achterveren zijn ook busted, maar dat is snel te vervangen = priority 2...roest = 1 :S An '86 86 driver Zenki AE86 Levin coupe |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Messages In This Thread |
Help! Roestgaatje rearstrut/wielkast - kungfumaster - 06-18-2010 05:02 PM
[] - kungfumaster - 06-18-2010, 06:01 PM
[] - kungfumaster - 06-18-2010, 11:58 PM
[] - kungfumaster - 06-19-2010, 09:09 PM
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Strippen om wielkast | Supah | 3 | 4,022 |
06-22-2011 10:30 AM Last Post: Supah |
User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)