Veren
|
09-30-2004, 11:40 AM
Post: #17
|
|||
|
|||
Yups, ik denk dat het binnen de velg passen het grootste euvel is. Drempels ben ik wat minder bang voor, moet een knappe drempel zijn dan 'voordeel' is dat het wiel ervoor zorgt dat een drempel niet je arm kan raken, of je moet zo'n ronde drempel hebben waar het midden hoger is dan de zijkanten, maar dan ben ik weer eerder bang voor me carter dan voor me draagarmen. Neem zo'n kolere drempel dan ook altijd met 1 wiel over het midden van de drempel.
Maar ik denk dat je wel gelijk hebt, 3 tot 4 cm verlagen i.s.m. een RCA moet een goede weg zijn. Geometrie wordt weinig veranderd (RCA heft het effect van de verlaging nagenoeg op) maar je wagen komt wel een stuk lager. Enige wat nog ten nadele is dat je met korte en stuggere veren je wagen minder inveert en je dus minder camber werking hebt. Wat ik me dan ook weer afvraag is als je minder inveert, heb je dan ook minder camber nodig? NoHachi kan jij hier nog wat zinnigs over zeggen? Greetz, Bastiaan "mux213" Olij Moved down under, no more hachi |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Messages In This Thread |
[] - Mux213 - 09-30-2004 11:40 AM
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Verlagings veren | ray | 3 | 4,483 |
08-12-2013 06:00 PM Last Post: ray |
|
Achter veren gezocht. | Bubble_Drift | 11 | 9,345 |
01-06-2009 11:46 PM Last Post: paul1982 |
User(s) browsing this thread: 13 Guest(s)