Subaru impreza
|
05-28-2013, 11:24 AM
|
|||
|
|||
Allereerst gefeliciteerd met je aankoop, hij staat er mooi bij!
Ik ben benieuwd hoe je hier terecht gekomen bent in je zoektocht naar Subaruspullen, het gaat hier vooral over een late jaren 80 achterwielaangedreven Toyota. Ik zou me voor de toekomst bijvoorbeeld even hier aanmelden als ik jou was; http://www.subaruclub.nl/forum/ Maar omdat we natuurlijk allemaal autoliefhebbers zijn, zal ik je wel proberen op weg te helpen. Ik zou een klein beurtje aan de auto doen van het geld dat je hebt (dus vloeistoffen, filters, bougies, etc) Dit klinkt saai, maar geeft je auto goeie opkikker en heb je zelf meteen lekker een paar uur kennis gemaakt met je auto onder de motorkap. Mocht je daar nog geld van overhouden, ANWB o.i.d. afsluiten. Dikke kans dat jij in dit geval veel geluk hebt gehad, maar 280 euro is wel erg weinig voor een deugdelijke Impreza. En je zou niet willen dat je ineens langs de kant van de weg staat met je verse slee en niet verder kunt. Om los daarvan nog even je originele vraag te beantwoorden; je uitlaat en spoiler. Als je dit alles zo goedkoop mogelijk wil doen, zou ik vooral Marktplaats en Ebay in de gaten houden. Vooral in de UK worden impreza's bij bosjes in elkaar gedrukt en zet de sloper wat sneller zijn onderdelen op ebay dan in Nederland gebeurd.Wat betreft verzendkosten en import, tja, daar ontkom je niet aan als je spullen uit het buitenland wil bestellen, vaak is het echter nog steeds goedkoper dan het hier doen. Even samenvattend; Eerst onderhoud doen om je auto te leren kennen, dan ANWB afsluiten, dan jezelf belonen met een open lucht filter en die monteren (klinkt je Subje al een stuk beter van en is erg goedkoop) en dan pas gaan zoeken naar spoilers en uitlaten op de 2ehands markt. succes! |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Messages In This Thread |
Subaru impreza - Thoriam - 05-28-2013, 11:12 AM
[] - teun - 05-28-2013 11:24 AM
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Gevraagd: AE86, om te ruilen voor Impreza GT Turbo Plus | danielvanderwoude | 11 | 13,661 |
09-08-2008 10:03 AM Last Post: E-volve |
User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)