2 way lsd
|
05-27-2014, 01:58 PM
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: 2 way lsd
De gebruikelijke tips zijn van toepassing:
-Vermijd goedkope rommel (het moet immers heel blijven). -Ga niet te extreem voor straatgebruik, 1,5-way zou wat soepeler moeten rijden dan een 2-way (verschil zit in vergrendelingskracht bij decelleratie). -Neem voor driften geen Torsen diff (met wormwielen), die werken goed voor grip, maar locken niet meer wanneer je tractie verliest zoals bij driften. Even de opties doornemen: -Onbekende ebay rommel: mijden! -OBX is bekende ebay rommel, tevens is dat een Torsen diff, ongeschikt voor driften. -Kaaz = goede kwaliteit. -Tomei = goede kwaliteit -TRD = goede kwaliteit, rebuild setjes verkrijgbaar. -Quaife = goede kwaliteit, maar Torsen diff, dus ongeschikt. Mijn persoonlijke advies zou zijn om een TRD diff te nemen. Voordelen: -Sterk zat -Rebuild kits te verkrijgen -Ombouw naar dikkere Weir-performance assen mogelijk (dit is echt een grote pre) Heb er persoonlijke ervaring mee onder de CA18DET trueno, prima LSD. Toen de achteras uit elkaar ging bleken de aandrijfassen (de dikkere kouki variant) ietwat gewokkeld te zijn..LSD was nog prima in orde. Wat je verder nodig hebt (mijn advies): -Revisie setje voor je achteras (keringen, pakkingen) -Solid pinion spacer (om te voorkomen dat je het r&p uit verstelling beukt met driften, want nieuwe r&p sets kosten klauwenvol geld (ask me how I know). FABRICA MI DIEM, PVNC! |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Messages In This Thread |
RE: 2 way lsd - Ivan141 - 05-27-2014 01:58 PM
RE: 2 way lsd - ray - 05-27-2014, 03:08 PM
RE: 2 way lsd - zenki - 05-27-2014, 03:50 PM
RE: 2 way lsd - ray - 05-27-2014, 09:06 PM
|
User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)