4agze swap
|
02-24-2009, 08:20 PM
Post: #11
|
|||
|
|||
4agze swap
nee hij komt rechtstreeks uit Japan :wink:
daily driver avensis 2.0 d4d and Yaris 1.0 weekend driver 1985 AE86 |
|||
02-24-2009, 09:42 PM
Post: #12
|
|||
|
|||
4agze swap
Netjes! Ziet er erg goed uit!
1983 - AE86 Sprinter Trueno - import project 2013 - Honda Civic sport - daily driver 2004 - AEU86 dot ORG - daily domain Support our forum, buy from the AEU86 shop: |
|||
03-03-2009, 07:55 PM
Post: #13
|
|||
|
|||
4agze swap
weet er iemand waar ik de electrische schema's van de 4agze motor kan vinden en uitprinten?? want zo als je al kon zien op de pics heb ik er nog een klein beetje werk aan
daily driver avensis 2.0 d4d and Yaris 1.0 weekend driver 1985 AE86 |
|||
03-04-2009, 09:35 PM
Post: #14
|
|||
|
|||
4agze swap
Zoek eens op pinout-4agze :wink:
Starlet p8 si turbo @ 1.0 bar grey 6,4 sec-> 100 Starlet P9 si turbo @ 1.2 bar black 5,8 sec-> 100 KTM 950 SE ->100 3,2 sec 105 Db xt660r ->100 4,5 sec BMW 1100 GS->100 4 sec |
|||
03-05-2009, 07:27 PM
Post: #15
|
|||
|
|||
4agze swap
thx :wink: Ik heb ook al op club 4ag al wat gevonden
heeft er soms iemand tips voor welke fm intercooler ik 't beste zou kunnen gebruiken? daily driver avensis 2.0 d4d and Yaris 1.0 weekend driver 1985 AE86 |
|||
03-05-2009, 07:36 PM
Post: #16
|
|||
|
|||
4agze swap
Ik gebruikte er eentje van een V6 turbo diesel dik en stevig
Let wel op dat je bij een charger niet met slangen werkt, of iig alleen voor erg korte verbindings stukken. itt een turbo zuigt een charger erg hard aan je slangen/IC omdat de gasklep voor de charger zit en je dus last hebt van de onderdruk in je inlaat bij gas loslaten, die zo oploopt naar 0,9 onderdruk ! Hij zuigt op den duur de coating uit je slangen Starlet p8 si turbo @ 1.0 bar grey 6,4 sec-> 100 Starlet P9 si turbo @ 1.2 bar black 5,8 sec-> 100 KTM 950 SE ->100 3,2 sec 105 Db xt660r ->100 4,5 sec BMW 1100 GS->100 4 sec |
|||
03-07-2009, 12:36 AM
Post: #17
|
|||
|
|||
4agze swap
@ae86:mijn bedoeling was toch om met alu buizen (2.25")te werken maar ik heb ergens gelezen dat als je de intercooler te groot maakt dat je op lage toeren vermogen verliest
BTW weet er soms iemand aan de hand van de foto's of 't oorspronkelijk een mr,ae92 of een ae101 motor is? daily driver avensis 2.0 d4d and Yaris 1.0 weekend driver 1985 AE86 |
|||
03-07-2009, 10:01 AM
Post: #18
|
|||
|
|||
4agze swap
Wat ik zie heeft ie geen DLI onsteking en lijkt het een van de eerste versie te zijn (145 pk) uit een AW11
Ad zou het waarschijnlijk nog het beste weten. Dit was de mijne, een van de laatste serie. Starlet p8 si turbo @ 1.0 bar grey 6,4 sec-> 100 Starlet P9 si turbo @ 1.2 bar black 5,8 sec-> 100 KTM 950 SE ->100 3,2 sec 105 Db xt660r ->100 4,5 sec BMW 1100 GS->100 4 sec |
|||
07-18-2020, 05:55 PM
Post: #19
|
|||
|
|||
4agze swap
Ik ben op zoek naar de eerste stekker/plug van een 4agze (aw11)ecu. Weet er iemand waar ik deze kan vinden?
daily driver avensis 2.0 d4d and Yaris 1.0 weekend driver 1985 AE86 |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
4AGZE+GT aandrijving swap | Aico | 26 | 21,420 |
01-15-2005 11:39 PM Last Post: Mux213 |
User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)