4agze swap
|
03-05-2009, 07:36 PM
Post: #16
|
|||
|
|||
Ik gebruikte er eentje van een V6 turbo diesel dik en stevig
Let wel op dat je bij een charger niet met slangen werkt, of iig alleen voor erg korte verbindings stukken. itt een turbo zuigt een charger erg hard aan je slangen/IC omdat de gasklep voor de charger zit en je dus last hebt van de onderdruk in je inlaat bij gas loslaten, die zo oploopt naar 0,9 onderdruk ! Hij zuigt op den duur de coating uit je slangen ![]() Starlet p8 si turbo @ 1.0 bar grey 6,4 sec-> 100 Starlet P9 si turbo @ 1.2 bar black 5,8 sec-> 100 KTM 950 SE ->100 3,2 sec 105 Db ![]() xt660r ->100 4,5 sec BMW 1100 GS->100 4 sec |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Messages In This Thread |
4agze swap - Roger - 01-17-2009, 05:49 PM
RE: 4agze swap - Roger - 07-18-2020, 05:55 PM
4agze swap - paul1982 - 01-17-2009, 08:44 PM
[] - didierae86 - 01-18-2009, 10:17 AM
[] - ae86 - 03-05-2009 07:36 PM
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
4AGZE+GT aandrijving swap | Aico | 26 | 21,916 |
01-15-2005 11:39 PM Last Post: Mux213 |
User(s) browsing this thread: 7 Guest(s)