Poll: Kom ik of kom ik niet?
This poll is closed.
Ik kom met hachi 70.59% 12 70.59%
Ik kom zonder hachi 11.76% 2 11.76%
Ik kom niet 5.88% 1 5.88%
Ik kom mischien 11.76% 2 11.76%
Total 17 votes 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Thread Closed 
Corolla club dag
08-14-2005, 08:27 PM
Post: #51
Corolla club dag
felicitaties gaan uit naar Lennert!! top Hurray!

wel leuke dag gehad..

alleen weer kut dat ik mijn helm vergeten was, en een helm opzetten die 4 maten te klein is is echt geen pretje... Angry

Toyota Starlet 1994
Mitsubishi Space wagon 2.4 1999

ex Ae86 owner
Find all posts by this user
08-14-2005, 09:13 PM
Post: #52
Corolla club dag
Lehnert, Gefeliciteerd kerel ! Respect!

Was echt een topdag, veel volk en héél véél leuke reacties Big Grin

Jammer van die rare sporen dat was echt stoer, NOT Wave

No no no noooooooooooooooooooo
Visit this user's website Find all posts by this user
08-14-2005, 10:18 PM
Post: #53
Corolla club dag
Hurray! was zeker wel leuk jah,alleen jammer van dat zeikerige gedoe van"je komt nu voor de tweede keer in het gras,nu mag je niet meer rijden" Angry

fuck dat!

ik hou het wel bij zandvoort ofzo ,daar heb je geen huilerige mensen die zeuren over herrie van banden en uitlaten Thumbs up! ,het is gvd een racetrack of nie dan?

verder heb ik ook wel genoten hoor ,en met mij veel meer denk ik Thumbs up!

[Image: AEU86 AE86 - Corolla club dag]





sr86 completed!!........漂うことのマスター!!!!
Visit this user's website Find all posts by this user
08-14-2005, 11:47 PM
Post: #54
Corolla club dag
Het was echt een topdagje!

VEEL AE86's, leuke strijd op de baan en veel plastic op het terrein Smile

Foto's komen morgen wel denk ik. Ik heb een aantal auto's ook op film gezet, als ik nog plek heb @ m'n webspace knal ik er ook nog wat online.

"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers."
-Shinji Minowa
Find all posts by this user
08-14-2005, 11:55 PM
Post: #55
Corolla club dag
Jasper, tja aan de ene kant begrijpbaar, ik denk dat Midland niet de resources heeft als Zandvoort en Zandvoort is in dat opzicht beter gelegen waardoor ze veel relaxter kunnen zijn. Op Midland kun je gewoon niet dezelfde soort regelementen stellen als op bijvoorbeeld Zandvoort.
In dat opzicht vind ik zelf dat je je te houden hebt aan de regels die gesteld zijn ook al heb je daardoor wat minder pret dan je zou willen. Doe je dat niet dan moet je niet raar kijken als mensen daar hun conclusies uit trekken en je verzocht wordt te stoppen.

Aan de andere kant, Midland is op sommige vlakken inderdaad veel te zeikerig, die stockcars die daar met enige regelmaat rijden maken 100x meer geluid dan jouw hachi of die rally wagen die zijn uitlaat moest afknijpen en als je een circuit hebt moet je er tegen kunnen als iemand eens een keertje van de baan raakt en je mooie grasmatje aan gort rijd. Maak er dan gewoon een zandbak van of leg er grind neer ofzo, das stukke goedkoper dan een grasmatje vervangenSmile

That said, zelfs binnen de limitaties die gesteld zijn door Midland (en ook op toekomstige evenementen op dit terein gesteld zullen worden) heb ik een van de betere dagen van dit jaar gehad. De gezelligheid was top, het rijden was top, de organisatie was top, de competitie was top, gewoon simpelweg een top dag!

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
08-15-2005, 12:13 AM
Post: #56
Corolla club dag
Alvast mijn paar fotokes van vandaag:

http://www.basenlily.nl/album/default.php?dir_id=125

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
08-15-2005, 12:39 AM
Post: #57
Corolla club dag
Dat ziet er allemaal leuk uit. Jammer dat ik de ae86 nog niet helemaal klaar had en er vandaag niet bij was.... Confused

En jammer dat TE71corolla niet voluit kon gaan dan...
Find all posts by this user
08-15-2005, 01:00 AM
Post: #58
Corolla club dag
Ik heb ff 3 foto's online gezet, ik ga proberen om ze in de autovisie te krijgen. Die hebben iedere keer een pagina met interessante en/of leuke foto's van meetings/evenementen. Misschien zetten ze deze foto's er ook wel tussen Smile

De rest van m'n foto's volgt allemaal nog, morgen, nu eerst ff slapen Smile

[Image: AEU86 AE86 - Corolla club dag]

[Image: AEU86 AE86 - Corolla club dag]

[Image: AEU86 AE86 - Corolla club dag]

"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers."
-Shinji Minowa
Find all posts by this user
08-15-2005, 10:25 AM
Post: #59
Corolla club dag
Allereerst Lennert gefeliciteerd met het behalen van de 1e prijs! Thumbs up! Top!

Verder vind ik dat je jezelf moet houden aan regels, die zijn niet voor niets gemaakt en niet zo kinderachtig met geweld het terrein af moet gaan rijden en zeker niet op het publiek moet gaan inrijden. Angry Kijk dat je weggestuurd wordt heb je aan jezelf te danken. Maar gedraag je dan en rijd rustig weg, er lopen daar nog meer mensen en niet alleen jij die aan komt "rijden". Laat zien dat je een vent bent! (enne dit is zeker geen "reclame" voor de AE86'ers!) Sad

Ik heb een top dag gehad gisteren, het was super gezellig en prachtig weer Cool , veel AE86'ers en natuurlijk heb ik genoten van de drift die Ad weg heeft gegeven. Hurray!
Mijn complimenten gaan dan ook uit naar CCNL (wat ik ook op hun forum zal weegeven).

Mijn mooie, originele AE86!
Find all posts by this user
08-15-2005, 10:43 AM
Post: #60
Corolla club dag
Dit zijn mijn foto's

"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers."
-Shinji Minowa
Find all posts by this user
Thread Closed 


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Drift dag RDW Lelystad 13-04-08 met AE86sport AE86sport 4 5,172 04-20-2008 12:56 PM
Last Post: AE86sport

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 94 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication