Thread Closed 
General and Offtopic discussion (Greek language)
10-04-2007, 06:44 PM
Post: #911
General and Offtopic discussion (Greek language)
kozani37 Wrote:Φίλοι μου η ανταποκριση σας με έχει εντυπωσιάσει και επειδή μιλάμε την ίδια γλώσσα νομίζω ότι έχουμε να πούμε πολλά. Ξεκινώντας από τον Κρ61 για το διαφορικό. Ποτέ δεν είχα το διαφορικό της αα63, το σετ που πήρα ήταν από αε86, έβαλα τον κινητήρα πάνω , το σασμάν ήταν για πέταμα, πήρα την χελώνα για να βάλω το σασμάν από την 2ΤΒ που είχα πρώτα επάνω και από το διαφορικό πήρα το LSD το έβαλα στο δικό μου κορώνα πηνίο 4.1/1 και προσάρμοσα τα δισκοφρενα πάνω στο δικό μου χωνί και κράτησα κορώνα πηνίο της αε86 αλλά απ ότι είδα τελευταία έχει πιάσει οξείδωση και τα υπόλοιπα χωνί και ιμιαξονια τα πούλησα. Το χωνι της αε86 δεν κάθετε πάνω στη celica έχει κάποιες διαφορές Για τον φίλο ts@n@k@s νομίζω ότι ο εκκεντροφόρος δεν είναι απαραίτητος για τα 140-150hp, το γνωστό τρίπτυχο εισαγωγή- καύσιμο- εξαγωγή με συνδυασμό μιας καλής συμπίεσης πάνω 10προς 1 (όχι πάνω από 11 με τα μαμά πιστόνιαWink έχουμε πιάσει τον στόχο μας Για τον φίλο Rosedrift την λύση με τα καρμπυρατέρ την έχω σκεφτεί. Κάποιος φίλος μου είχε ένα escort mk2 και έχει να με δώσει 4αδα 40ρια delordo αλλά μπορείς να πάρεις επιπλέον καύσιμο και με το ιντζεκσιον με διάφορους τρόπους. Το καλό με την τετράδα είναι ότι δουλεύει και σαν τετραπεταλουδο και είναι άλλη αίσθηση και δεν χρειάζεται να παλεύεις με τα ηλεκτρονικά και τους εγκεφάλους. Για τον φίλο Tasos συμφωνώ μαζί σου. Αν και έχω δυο τουρμπίνες μια από Audi και μια από bmw 2.5 η ιστορία είναι μεγάλη για να αντέξει το μηχανάκι σε τέτοιες πιέσεις και να γίνει φονιάς, δηλαδή για να σηκώσει κοντά στο 0.6bar και πάνω θέλουν όλα άλλαγμα από μέσα από τον κορμό. Και σε αυτή την περίπτωση είναι καλύτερα να βάλεις τον κορμό της 20βαλβιδης και το κόστος φίλε Τάσο είναι εξίσου φονικό. Όσο για το !!!Oso paei mono me to plai!!!!! μαζί σου με 1000 μόνο με τις πόρτες γουστάρεις το εργαλείο. Για τον AGGELOS2 που μόλις τώρα είδα το μήνυμα, το φαντάστηκα αυτό που λες και το έχω δει και σε άλλους. Αλλά εγώ δεν θέλω να το πάω πάνω από 140 το πολύ 150hp για το ίδιο λόγο που προανέφερες, νομίζω ότι μέχρι εκεί αντέχει όπως είναι το μηχανάκι και μετά βλέπουμε. Όσο για το στήσιμο που έκανες θα ήθελα κάποια στιγμή να το συζητήσουμε. Για μπουζί ας μου πει κάποιος με καλά αποτελέσματα .
denso ιριδιου τα γνωστα
Find all posts by this user
10-04-2007, 06:47 PM
Post: #912
General and Offtopic discussion (Greek language)
οποτε δεν συζηταμε καν.βαλε μια φλατζα και μια τετραδα delorto και περνεις ροπη και καταργεις τον κοφτη.
Find all posts by this user
10-04-2007, 07:01 PM
Post: #913
General and Offtopic discussion (Greek language)
η βαλβιδα υπαρχει μαζι με την πεταλουδα
Find all posts by this user
10-04-2007, 10:55 PM
Post: #914
General and Offtopic discussion (Greek language)
Άγγελε είσαι μεγάλη μορφή ρε φίλε!!! Respect!
Find all posts by this user
10-05-2007, 12:07 AM
Post: #915
General and Offtopic discussion (Greek language)
AGGELOS2 Wrote:οποτε δεν συζηταμε καν.βαλε μια φλατζα και μια τετραδα delorto και περνεις ροπη και καταργεις τον κοφτη.

Με αυτά τι απόδοση περίπου θα έχει??
Find all posts by this user
10-05-2007, 10:26 AM
Post: #916
General and Offtopic discussion (Greek language)
Αυτό δεν είναι offtopic, είναι offorum το ξέρω, αλλά κάπου θέλω να πω τον πόνο μου.

Πριν από 2,5 μήνες έφτιαξα τα χτυπηματάκια του ΜΧ και έβαψα εμπρός φτερό και πίσω προφυλακτήρα.

Next day να σου ένα γδάρσιμο στον πίσω προφυλακτήρα.

Κάποιος με τιμωρεί, σκέφτομαι, για κάτι κακό που κάνω (διοτι κάτι κακό κάνω, είναι γεγονόςWink.

Προχτές, πτώμα από την κούραση, αφήνω ένα Aveo αυτοματο του περιοδικού και παίρνω το ΜΧ για μια βόλτα μια και καθόταν 3 βδομάδες.

Βγαίνοιντας κατεχάκη, με κλείνει ένας που αλλάζει λωρίδα με το έτσι θέλω με κλείνει και με αναγκάζει να ακουμπήσω φρεναριστός το πεζοδρόμιο.

Την επόμενη ζωχαδιασμένος στο Διονυσόπουλο για ευθυγραμμιση.

Άλλο αυτοκίνητο βέβαια μετά, πριν το συνηθίσω, μου βγάζει κάτι μουτρα σε άσφαλτο γυαλι, τα μπροστά λάστιχά μου είναι χά-λια, δεν είχα σχεδόν καθόλου φρένα, μπαμ, πέφτω πίσω από ένα Αστρα (ευτυχως μόνο με μικρές επιπτώσειςWink.

Χτες παω το αυτοκίνητο για πλύσιμο, κλείνει ο μάστορας τον καθρεφτη του συνοδηγού για να περάσει η βούρτσα, πάει μετά να τον ανοίξει και κρακ σπάει η βίδα και πάρτον κάτω τον καθρέφτη.

Τελικά, σημερα ξυπνάω, το αυτοκίνητο παρκαρισμένο σε έναν κάθετο της Σκουφά, πάω να το πάρω και μου χουν χτυπήσει το αριστερό φτερό (ναι, το φρεσκοβαμμένοWink και μου χουν ξηλώσει το λευκό φλασάκι το οποίο ευγενικά έχουν ακουμπήσει στο πεζοδόμιο...

Βάλτε στοιχημα τι θα μου συμβεί μετά...

danielvanderwoude Wrote:looks like the nmwisima joke saved you in the end
[Image: AEU86 AE86 - General and Offtopic discus... language)] http://www.jdmbits.com
Visit this user's website Find all posts by this user
10-05-2007, 10:44 AM
Post: #917
General and Offtopic discussion (Greek language)
Πούλα το Αχιλλέα...
Σε τιμωρεί ο Θεός του όρους Ακίρα....
(Έτσι δεν το λεγόταν στο Initial D?).
Πάντως έξω από την πλάκα, μήπως πρέπει να το δώσεις?
Και ας πάρεις ένα το ίδιο, αλλά κάποιος το έχει μουτζώσει....

[Image: AEU86 AE86 - General and Offtopic discus... language)]
Find all posts by this user
10-05-2007, 11:07 AM
Post: #918
General and Offtopic discussion (Greek language)
AkiNA και δε φαντάζεστε για τι δρόμους μιλάμε. Άσφαλτος τύπου Σέρρες. Ξεχνάς την πάντα με γκάζι. Μόνο με φρένα και πλασάρισμα. Ο Τακουμίκου μίλησε. Χάι.

Αχιλλέα-σάν, πληρώνεις τις πρόσφατες αμαρτίες σου (ξέρεις εσύWink και ένα πουλάκι μου είπε ότι για να εξιλεωθείς πρέπει να με βγάλεις έξω σε ρεμπετάδικο στην Αργυρούπολή, να μου πληρώσεις και τα ξύδια και να μου κάνεις παρέα μέχρι να ανατείλει η Σουμπαρού (οι Πλειάδες ή Πούλια όπως λέτε εδώ στην ΓκιρίσαWink και να βαρεθώ να κάνω σιγόντα σε γνωστό μέλος της ορχήστρας. Ο Τακουμίκου μίλησε ξανά. Χάι.

Αριγκάτο γκοζάιμας-τα.

On a more pleasant note και μιας και ο φίλος Ακιλέ έσυρε πρώτος τον χορό των 7 πέπλων, να ενημερώσω τα αξιότιμα μέλη του φόρουμ ότι εντός του μήνα αρχίζει στρώσιμο το τερατάκι που γέννησε η αρρωστημένη φαντασία μου. Το μινάκι μου πλέον κινείται με μοτέρ MG Metro 1275cc, με ονομαστική ιπποδύναμη 73hp (από 42hp του 998cc) και καταπίνει την βενζίνη αμάσητη μέσα από ένα ζεύγος SU της 1.5 ίντσας. Πληροφορίες που κυκλοφορούν ότι σκέφτομαι να βάλω κοτσαδόρο για να σέρνω βυτιάκι γεμάτο super βενζίνα, είναι αβάσιμες. Φωτό μόλις το πάρω και ήχος μόλις το στρώσω.

Όου ντήαααα, ουότ εη μόρβελους λίτλ κάααα(ρτWink.
Find all posts by this user
10-05-2007, 11:24 AM
Post: #919
General and Offtopic discussion (Greek language)
στην ευβοια εχει ενα μοναστηρι για τετοιες δουλειες....το προβλημα ειναι θα καταφερεις να φτασεις?καλυτερα παρε το λεωφορειο και εχε μια φωτο με το αμαξι Dumb question
Find all posts by this user
10-05-2007, 11:32 AM
Post: #920
General and Offtopic discussion (Greek language)
ts@n@k@s Wrote:
AGGELOS2 Wrote:οποτε δεν συζηταμε καν.βαλε μια φλατζα και μια τετραδα delorto και περνεις ροπη και καταργεις τον κοφτη.

Με αυτά τι απόδοση περίπου θα έχει??
το πολυ καμια 10αρια αλογα αλλα ανεβαζεις ροπη απο χαμηλα.εαν ψαχτεις και με χταποδι εκει ανεβαινεις κιαλλο.εχω παραδειγμα ο 4a με χταποδι εκκ,και καρμπ εβγαλε 134hp ροδα με 16κιλα ροπη
Find all posts by this user
Thread Closed 


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  General and Offtopic discussion (Greek) #2 nmwisima 569 422,119 12-31-2019 06:49 PM
Last Post: Roku_trueno
  PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... alimonos 112 96,738 01-09-2014 08:21 PM
Last Post: Bean
  New Greek Member: Drift Car Wash DRIFTCARWASH 22 29,771 05-08-2013 10:46 AM
Last Post: nmwisima
  Technical problems (Greek language) dikolotour 1,217 799,314 07-09-2012 10:12 AM
Last Post: Apsogos
  "When" by Euripides! *Greek* nmwisima 3 8,799 07-02-2012 12:04 PM
Last Post: Roku_trueno

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 10 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication