General and Offtopic discussion (Greek language)
|
07-31-2008, 06:45 PM
Post: #2001
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Ôüëç ðÜñå ôï ìÜíéïõáë ôïõ ìïôåñáêßïõ ìáò êáé êÜíå Ýëåã÷ï áí åßíáé óùóôÜ ôïðïèåôçìÝíï ôï íôéóôñéìðéôÝñ êáé ìåôÜ áí Ý÷åéò ìå âñá÷õêõêëùìÝíç ôç ößóá äéÜãíùóçò áâÜíò óôáèåñü +10.
ÁÍ ãßíïõí áõôÜ óùóôÜ êáé èåò íá âÜëåéò êáé åêê/ñïõò ôüôå èá ðñÝðåé íá îÝñåéò üôé ñåëáíôß èá Ý÷åéò ðåñßåñãï Ýùò êáé êáèüëïõ ... ãéá íá ëýóåéò ôï ðñüâëçìá õðÜñ÷åé ôï APEXi SAFC-II ôï ïðïßï ÷ñçóéìïðïéïýóá êé åãþ ìå ôïõò äéêïýò ìïõ ìå ôï ìáìÜ åãêÝöáëï ãéá íá ðáßîåé ñåëáíôß êáé íá äïõëåýåé êÜðùò êáëÜ ìÝ÷ñé ôéò 4500-5000. ÁÐü êåé êáé ðÜíù êÜñöùíå 8Üñåò êáé üôáí äïêßìáóá êé Ýíáí TODA N1 REMAPPED åãêÝöáëï ðïõ áãüñáóá äåí ðñïëÜâáìå íá äïýìå ôçí âåëüíá ìåôÜ ôï ï÷ôþ ìÝ÷ñé ðïõ Ýöôáóå ..... êé üëá áõôÜ óå ìïôÝñ ìå 350000÷ëì êáé ìå ìáìÜ åëáôÞñéá âáëâßäùí. Åëðßæù íá âïÞèçóá ... AE86 FANATIC!!! |
|||
07-31-2008, 07:10 PM
Post: #2002
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
tolisspi Wrote:-Με την Ecu λογικα δεν εχω προβλημα. Ουτε και οταν το ειχα παει στο τσαρλατανο (εψαχνα βρω τοπικα εναν μηχανικο που να ξερει καπως το μοτερ αλλα αυτος μου ειχε πει οτι ειχα προβλημα με την πλακετα του αβανς στον εγκεφαλο.Αφου εβαλε κανα δυο αλλους ecu και δεν δουλεψε στο τελος μου ειπε οτι εβαλε το αβανς στο 40. Το αυτοκινητο εκανε σκορτσαρισματα απο 3000στρ και ανω μεχρι που μπορει να εσβηνε στις 5000. Το πηγα σε ηλεκτρολογο στην Αθηνα και μου ειπε οτι εβαλε το αβανς στο 12 και πηγε για επισκευη το ecu οπου ειχαν ξεκολλησει κατι πλακετες και κατι αλλο. (60 ευρω μου πηρε ο ηλεκτρονικος για επισκευη.Το αυτοκινητο επανηλθε στη κατασταση πριν το τσαρλατανο μεχρι και σημερα δεν εχει αλλαξει κατι αλλο. Σκεφτομαι να αγορασω μεχρι και ecu απο το νετ (30 ευρω αλλα θα κανει στο μοτερ μου απο πισωκινητο? Μου κανει εντυπωση που τη δικια μου ecu τη εχει δωσει σε carina, corona και celica και οχι σε corolla. μπορείς να πας σε συνεργείο για να σε μετρήσει το καύσιμο όπως με την κάρτα καυσαερίου. μπορεί τα μπεκ να θέλουν καθάρισμα και να μην έχεις καλό ψεκασμό κάτι πολύ αρνητικό για την ισχύ του κινητήρα μπορεί η αντλία βενζίνης να μην έχει πολύ καλή πίεση , ακόμα και τα φίλτρα μπορεί να σε κόψουν ισχύ αν δεν είναι σωστά. όσο για τους εκκεντροφόρους είναι ένα πολύ μεγάλο κεφάλαιο για να το πεις με δυο κουβέντες, οι μοίρες και το βύθισμα μπορούν να σε μεταβάλουν την ροπή σε διάφορα φάσματα στροφών. δεν έχω βάλει εκκεντροφόρους στο δικό μου για να σου πω τι γίνετε. από βελτίωση εγώ είμαι έτοιμος για σαλιγκάρι, αλλά ακόμα το στήνω σε φρένα, ψύξη και ανάρτηση ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60 |
|||
07-31-2008, 07:28 PM
Post: #2003
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Εβαλε αβανς 40ο? Dude (2)
Κανε αυτα που σου ειπαν τα παιδια. Για αρχη μετρα το μιγμα σου, και αν ειναι φτωχο πηγαινε για ενα καθαρισμο τα μπεκ. Αν συνεχισεις να εχεις προβλημα, βαλε ενα μανομετρο και τσεκαρε και την πιεση στο κυκλωμα καυσιμου. Οσο για τους εκκεντροφορους, συζητουσαμε χθες με τον φιλο που σου ελεγα, και συμφωνα με τα λεγομενα του το αυτοκινητο εχει κερδισει αρκετα σε μεσαιες-ψηλες, ενω μετα απο ψαξιματακι εβγαλε σε δυναμομετρο 135 αλογα (φοραει και φιλτρο και μπουζωκαλωδια, ολα αυτα με νορμαλ εγκεφαλο. Το μονο προβλημα ειναι οτι εχει πεσει λιγο η ροπη στα χαμηλα. Βεβαια θα μπορουσαν να αποδωσουν αρκετα περισσοτερα με λιγο συμπιεσουλα και ενα παραλληλο εγκεφαλακι... Τεσπα. Οι εκκεντροφοροι ειναι 266ο με 8,9 βυθισμα. Αυτα! :wink: JapanPower UoP Racing website UoP Racing videos Racing, because football, basketball, tennis & golf only require ONE ball.... |
|||
07-31-2008, 07:54 PM
Post: #2004
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Πιστεύω ότι το αβάνς έδειξε 40 γιατί δεν έιχε γεφυρώσει την φύσα στο κουτάκι του διαγνωστικού όπως προείπε και ο αλοιμονος. Οταν ψαχνωμουνα και εγω με το αβανς αμα δεν γεφυρωνα εδειχνε 21. :wink:
Toyota Corolla KE30 + Toyota Corolla AE86 |
|||
07-31-2008, 10:05 PM
Post: #2005
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Ëïéðïí, å÷ïõìå êáé ëåìå:
1.- êïéôáù ôï êáõóéìï 2.- êïéôáù ôï áâáíò 3.- êïéôáù íá âñù åíáí åãêåöáëï 4age (ðéóôåõù áí åé÷å ðñïâëçìá ôï ecu ôïôå äåí èá ëåéôïõñãïõóå êáèïëïõ Þ èá åé÷á ðïëëá ðñïâëçìáôá). Åáí åéíáé áðï êáôáëõôéêï ðåéñáæåé? Êáé êïéôáù íá âñù åíá ìåôá÷åéñéóìåíï ðáñáëëçëï. Áëéìïíå áðïôé êáôáëáâá ï apexi ðïõ áíáöåñåéò åéíáé ðáñáëëçëïò. 4.- êïéôáù ãéá åêê êáé åëáôçñéá âáëâéäùí ãéá êáëõôåñç áðïäïóç/áîéïðéóôéá. Áëëá ðïéïõò åêê? Ôé äéáñêåéá êáé ôé lift? Áðïôé å÷ù äéáâáóåé êáëá åéíáé ìå÷ñé 264. Óçêùíåé ìå÷ñé êáé 272 ìå ìáìá åíôïóèéá áëëá ìå ñéóêï. Ðáñáðáíù ðéóôåõù äåí óõìöåñåé ïéêïíïìéêá óå ó÷åóç ìå ôçí áðïäïóç ðïõ ìðïñåé íá óïõ ðñïóöåñåé. Ìåôá åéíáé ôïõñìðï Þ 20í Þ 4agze. Âáóéêá åãù èåëù ìéá óôáäéáêç âåëôéùóç. Ðñùôïí ãéáôé ôï èåìá åéíáé ïéêïíïìéêï êáé äåõôåñïí (ïðùò áíåöåñá óå ðñïçãïõìåíï ðïóô) åéíáé øõ÷ïëïãéêï . Íá êáìáñùíù êáèåôß ðïõ ôïðïèåôåéôáé. Ç óåéñá ðïõ óêåöôïìáé åéíáé: åêêåíôñïöïñïé-åëáôçñéá âáëâéäùí-ðáñáëëçëïò (áõôá èá êïóôéóïõí êáíá 1000-1500 ìå ôç ôïðïèåôçóç?)-óöõñçëáôá ðéóôïíéá-ìðéåëåò (äåí îåñù åáí êáíïõí áðï 4agze). Ôá äõï ôåëåõôáéá ãéá êáëõôåñç áîéïðéóôéá. Å÷ù óôçí áðïèçêç êáé åíá ìðëïê 4agze (ïëïêëçñï ñåêôéöéáóìåíï) ìå map êáé êáèåôáé. Ôï óêåðôéêï ôçò áãïñáò ôïõ çôáí íá êáíù ôïõñìðï ôï ìïôåñ (áëëá ïéêïíïìéêá áóõìöïñï 2500+åõñù), íá âñù ôá áëëá êïìáôéá áðï 4agze (ðïéïò èá öôéáîåé åíá ðáæë?) êáé ãéá rebuilt ôïõ ìðëïê ìïõ. Ôï ôåëåõôáéï çôáí ôï ðéï óéãïõñï ìå÷ñé ðïõ ðëçñïöïñçèçêá ïôé åáí ôï âáëù, ç ìç÷áíç èá óåñíåôáé ëïãù ÷áìçëçò óõìðéåóçò. Ãéá íá äéïñèùèåé áõôï, ìðïñïõí íá ôïðïèåôçèïõí ðéóôïíéá áðï smallport ùóôå íá áõîçèåé ç óõìðéåóç? Èá ìðïñåé ðëåïí áõôï ôï ìðëïê íá áíôéêáôáóôçóåé ôï äéêï ìïõ bigport ìðëïê? Óõãíùìç ãéá ôá ìáêñïóêåëç êåéìåíá ìïõ. **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** |
|||
07-31-2008, 10:45 PM
Post: #2006
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Απ'οσο γνωριζω τα μπλοκ ειναι "ανταλλαξιμα" μεταξυ τους. Η γνωμη μου ειναι να φτιαξεις την κεφαλη σου με εκκεντροφορους και ελατηρια βαλβιδων για αρχη (αν και δεν νομιζω με τα νορμαλ να εχεις προβλημα, και αφου κανεις τα 1,2,3 που λες παραπανω, πλανιζοντας την και λιγακι για να αυξηθει η συμπιεση, και αφου μονταρεις το GZE μπλοκ με πιστονια smallport κτλ (θα ελεγα και μπιελες GZE καθως ειναι πιο ανθεκτικες, να του πεταξεις πανω την ηδη ετοιμη κεφαλη σου! Νομιζω οτι η καλυτερη λυση οσο αφορα τον εγκεφαλο θα ηταν ενα παραλληλο εγκεφαλακι. Κοστιζει πολυ λιγοτερο απο αγραφο, δεν αλλαζεις πλεξουδα και μπορεις να ρυθμισεις βενζινη-αναφλεξη. Και μη ξαναζητησεις συγνωμη για τα ποστ σου....
JapanPower UoP Racing website UoP Racing videos Racing, because football, basketball, tennis & golf only require ONE ball.... |
|||
07-31-2008, 10:56 PM
Post: #2007
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Το μπλοκ ειναι ολοκληρο. Πιστονια-μπιελες-στροφαλος μεχρι και καρτερ εχει.
Μπορω πω οτι εχετε βοηθησει αρκετα. **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** |
|||
07-31-2008, 11:00 PM
Post: #2008
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
ìå 600 óïõ óôÝëíù ôï APEXi SAFC-II(ìå Ýôïéìá ôá êáëþäéá íá ôá ðáñåìâÜëåéò óôçí ðëåîïýäá êáé âéâëßï ïäçãéþí óôá áããëéêÜ ãéá ôéò ñõèìßóåéò, áí êáé ôï äõíáìüìåôñï óå áõôÝò ôéò ðåñéðôþóåéò åßíáé áíáíôéêáôÜóôáôï...) êáé ôï æÝõãïò åêê/ñùí êáé ìå 120-150 ðáßñíåéò åëáôÞñéá. ÌåôÜ áðü áõôÜ ÐÑÅÐÅÉ ÍÁ ÂÑÅÉÓ ÌÁÓÔÏÑÁ ÌÅ R ÷ : ÊÉ Ï×É ÐÁÐÁÑÉÁ ÌÁÓÔÏÑÁ :wink:
AE86 FANATIC!!! |
|||
07-31-2008, 11:02 PM
Post: #2009
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
ÔÏ ÆÅ ìðëüê Ý÷åé "áíïé÷ôåß" Þ Ýéíáé áêüìá 81mm?
an åßíáé 81 ôï èÝëù !!! ðüóá ??? AE86 FANATIC!!! |
|||
08-01-2008, 12:01 AM
Post: #2010
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
τα σκληρά ελατήρια στις βαλβίδες είναι αναγκαίο κακό όταν έχουμε μεγάλο βύθισμα στην βαλβίδα και μετά τις 6 με 7000 στροφές χτυπάνε οι βαλβίδες με τα πιστόνια. λέω ότι είναι κακό γιατί θα έχουμε μεγαλύτερες λειτουργικές απώλειες δλδ όταν ο κινητήρας δουλεύει καταναλώνει ένα ποσοστό από την δύναμη που παράγει για να γίνει ο κύκλος λειτουργίας του κινητήρα. μια μεγάλη απώλεια ισχύς είναι και η περιστροφή των εκκεντροφόρων, αν βάλουμε πιο σκληρά ελατήρια τότε η περιστροφή των εκκεντροφόρων θα γίνει πιο δύσκολη και κατά συνέπεια μεγαλύτερες λειτουργικές απώλειες. πολλοί ήταν αυτοί που έχασαν στροφάρισμα από σκληρά ελατήρια βαλβίδων. η γνώμη μου είναι να ξεκινήσεις με τα μαμά ελατήρια και αν συναντήσεις πρόβλημα τότε να βάλεις λίγο πιο σκληρά ίσα που να εξαλείψεις το πρόβλημα για να έχεις κέρδος.
ο βαγκελ κινητήρας έχει τις λιγότερες λειτουργικές απώλειες και αποδίδει μεγάλη ισχύ για τα κυβικά του για το καύσιμο υπάρχει ένας αισθητήρας κάπου πάνω στο πλαίσιο βιδωμένος είναι που από εκεί μπορείς να μεταβάλεις το καύσιμο. είναι μια μεταβλητή αντίσταση στην ουσία και έχεις την δυνατότητα να κανείς μια μικρή μεταβολή. όλα αυτά γίνονται όταν το αυτοκίνητο είναι σε εγκέφαλο και βλέπεις πως πάει το καυσαέριο που είναι παράγωγο του καυσίμου ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60 |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
General and Offtopic discussion (Greek) #2 | nmwisima | 569 | 422,176 |
12-31-2019 06:49 PM Last Post: Roku_trueno |
|
PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... | alimonos | 112 | 96,755 |
01-09-2014 08:21 PM Last Post: Bean |
|
New Greek Member: Drift Car Wash | DRIFTCARWASH | 22 | 29,775 |
05-08-2013 10:46 AM Last Post: nmwisima |
|
Technical problems (Greek language) | dikolotour | 1,217 | 799,522 |
07-09-2012 10:12 AM Last Post: Apsogos |
|
"When" by Euripides! *Greek* | nmwisima | 3 | 8,800 |
07-02-2012 12:04 PM Last Post: Roku_trueno |
User(s) browsing this thread: 4 Guest(s)