Gezocht: Achteras
|
05-25-2006, 08:17 PM
|
|||
|
|||
Ik laat hem vrijdag bij de garage bedrijf waar ie nu staat apk keuren (mits mogelijk) zodat ik tenminste van a naar b kan rijden, ook al beperkt. Ik ben zeer dankbaar voor alle hulp dat ik hier krijg, was laatst echt op het punt om de auto te verkopen!
|
|||
05-25-2006, 09:54 PM
|
|||
|
|||
ferdie ze lullen maar wat. andre ze bak was goed kweet niet wat jullie ermee hebben gedaan. maar de ae86 heeft standaard ook al speling stuur me eens een mailtje dan kijken we ernaar!
Cars: "99 Lexus IS200 "86 AE86 Kouki Panda Levin GT-Apex (restore project) "84 AE86 Zenki Blue Levin (project racer) Motorcycles: "02 Yamaha R1 "02 Honda Hornet S "08 BMW R1200GS |
|||
05-25-2006, 11:23 PM
|
|||
|
|||
hmm je zou ook op zoek kunnen gaan naar een sr5 achteras misschien, die meestal overblijven van swaps van SR5's naar GT's.misschien passen er nog meer soorten assen zonder lsd, van een oude celica misschien?
Misschien hebben mensen hier ook wel die swaps gedaan en hebben de sr5 as nog liggen.Je rijdt dan wel met trommelremmen en zonder lsd maarja dan kan je wel op je gemakje je originele gt as repareren. De complete achteras vervangen was makkelijker dan ik dacht,maarja ik weet niet over wat voor ruimte, gereedschappen en ervaringen jij beschikt. Ik heb mijn oude achteras uit elkaar gehaald en ook dit viel best mee, met een goede passende poelietrekker (wel een aparte, dat had ik al wel gezien) kan je de differentieellagers er zelf best vanaf trekken.Alleen het in elkaar zetten en afstellen van de r&p lijkt me echt een tricky klus, ik heb vlug even gekeken dat je te werk moet gaan met veerunsters en contactvlakken enzo, best ingewikkeld. Real men race downhill |
|||
05-31-2006, 07:19 PM
|
|||
|
|||
ALs het goed is krijg ik mijn auto met apk volgende week terug.
qua ruimte, gereedschap of kennis dat is heel simpel, die heb ik niet ik wil het wel leren maarja zo een achteras lijkt me nou niet zo een beginners klusje laten we maar zeggen. |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
achteras | ray | 5 | 5,243 |
08-25-2012 05:27 PM Last Post: ray |
|
Welke achteras bij sr20 swap | RaceMinded | 2 | 4,090 |
09-20-2009 11:48 PM Last Post: jasper |
|
achteras met sper en schijfremmen te koop | TE71corolla | 4 | 5,290 |
12-20-2006 06:59 PM Last Post: banpei |
User(s) browsing this thread: 4 Guest(s)