Project drako86
|
04-28-2012, 05:33 PM
Post: #411
|
|||
|
|||
Project drako86
Εγω εφαγα κατι πιτογυρα παντως....
JapanPower UoP Racing website UoP Racing videos Racing, because football, basketball, tennis & golf only require ONE ball.... |
|||
04-28-2012, 05:51 PM
Post: #412
|
|||
|
|||
Project drako86
Ο ήχος του βίντεο είναι αισχρός... Πάντως μια γεύση την παίρνετε:
<embed width="600" height="361" type="application/x-shockwave-flash" allowFullscreen="true" allowNetworking="all" wmode="transparent" src="http://static.photobucket.com/player.swf" flashvars="file=http%3A%2F%2Fvid429.photobucket.com%2Falbums%2Fqq17%2Fsdrako323%2FProject%2520Drako86%2Fvids%2F104_0029.mp4"> <embed width="600" height="361" type="application/x-shockwave-flash" allowFullscreen="true" allowNetworking="all" wmode="transparent" src="http://static.photobucket.com/player.swf" flashvars="file=http%3A%2F%2Fvid429.photobucket.com%2Falbums%2Fqq17%2Fsdrako323%2FProject%2520Drako86%2Fvids%2F105_0030.mp4"> SFD |
|||
04-28-2012, 07:47 PM
Post: #413
|
|||
|
|||
Project drako86
Τι λες τωραααααααααααααααααααααααααα
Με γεια το καινουριο οχημα Απειρα συγχαρητηρια για το εγχειρημα Toyota Corolla KE30 + Toyota Corolla AE86 |
|||
04-29-2012, 09:15 AM
Post: #414
|
|||
|
|||
Project drako86
τελικα? ecu?
εχουμε τις ιδιες πεταλιερες...(το μονο κοινο που εχουμε **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** |
|||
04-29-2012, 11:28 AM
Post: #415
|
|||
|
|||
Project drako86
ECU OMEX 600. Απλός, οικονομικός, εύκολος και με σοβαρή υποστήριξη.
SFD |
|||
04-29-2012, 03:34 PM
Post: #416
|
|||
|
|||
Project drako86
Επιτελους! Αντε, καλες βολτες και μακρια απο κακοτοπιες!
JapanPower UoP Racing website UoP Racing videos Racing, because football, basketball, tennis & golf only require ONE ball.... |
|||
05-02-2012, 08:54 PM
Post: #417
|
|||
|
|||
Project drako86
Υγιέστατο μου ακούγεται !!! πότε θα ανεβείς να σε "μετρήσω" ???? χαχαχαχα
AE86 FANATIC!!! |
|||
05-03-2012, 03:14 PM
Post: #418
|
|||
|
|||
Project drako86
Επιτελους,ομορφα ακουγεται
ALWAYS SIDEWAYS!!!!! |
|||
06-03-2012, 03:48 PM
Post: #419
|
|||
|
|||
Project drako86
Χαιρετώ τα πλήθη!
το 86 μέχρι στιγμής έχει κάνει αισίως 70km και έχει ρυθμιστεί σε αρκετό βαθμό ώς προς το καύσιμο. Όλα δείχνουν ότι πάνε καλά. Έχω φτάσει να κάνω ανοίγματα σε ψηλές στροφές (έως και 7000) με μέσο γκάζι. Καμία διαρροή, κανένα ξέσφιγμα, κανένα πρόβλημα οποιασδήποτε μορφής. Τα φρένα έχουν ήδη στρώσει και εκτός από δυνατά έχουν και φοβερή αίσθηση. Δυστυχώς όμως το αγωνιστικό τακάκι τσιρίζει... Το διαφορικό θα πρέπει να έχει στρώσει πιά αλλά κάνει λές και σπάει στην παραμικρή επιτάχυνση-επιβράδυνση με χαμηλή ταχύτητα. Απόσο έχω ρωτήσει και διαβάσει είναι φυσιολογικό για τα cusco. Σήμερα έχω επιτέλους δεδομένα στον τομέα βάρους. Με 15lt βενζίνη και ζάντα ρεζέρβας (άρα μείον 35lt, λάστιχο και αέρα ρεζέρβας, γρύλλο και εργαλεία μετρήθηκε 915kgr. Κατανομή μπρος-πίσω 52.5-47.5, ύψος κέντρου βάρους 45cm και μικρή διαφορά στις διαγωνίους, την οποία και διόρθωσα. Σημειωτέον πριν το project είχε ζυγιστεί σε αμορτισερόμετρο 1120kgr με γεμάτο τεπόζιτο και εμένα μέσα. Η διαφορά είναι στα 100kgr συνεπώς, αλλά δεν αποκλείεται το αμορτισερόμετρο να μέτραγε άλλα γι'άλλα... Όπως και νά'χει το αποτέλεσμα είναι ελαφρύτερο του αναμενόμενου! SFD |
|||
06-03-2012, 03:55 PM
Post: #420
|
|||
|
|||
Project drako86
Επίσης ξέχασα να προσθέσω ότι ο ήχος είναι ανυπέρβλητος... Νομίζω τον προτιμώ και από honda vti... Αλλά μπορεί να είμαι και λίγο προκατειλειμένος...
Αίσθηση επιτάχυνσης έστω και με μέτρiο γκάζι πολυ καλή. Σύντομα θα έχω και μια πρώτη μέτρηση ιπποδύναμης μέσω g-tech. SFD |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
User(s) browsing this thread: 30 Guest(s)