Suspension issues (Greek language)
|
03-16-2009, 10:05 PM
Post: #11
|
|||
|
|||
Suspension issues (Greek language)
Δεν παιζω, εγω δεν εχω τετοια!!
**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** |
|||
06-23-2009, 02:13 PM
Post: #12
|
|||
|
|||
Suspension issues (Greek language)
Σημερα πηρα την παναρ απο τον μηχανουργο.
Πλεον ειναι ρυθμιζομενη |
|||
06-23-2009, 07:10 PM
Post: #13
|
|||
|
|||
Suspension issues (Greek language)
gooooooood !!!!!!!!!!!!!
πολυ καλη !!!! αλλη μια καροτσα θα ερθει στα ισια μετα απο κατεβασμα ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60 |
|||
02-04-2010, 09:58 AM
Post: #14
|
|||
|
|||
Suspension issues (Greek language)
Αγαπούλες μου...
Έχουμε: APEX ελατήρια Τα φρέσκα TOKICO HTS 112 Normal Stroke Πρέπει να γίνουν τα παρακάτω, και τι ωφέλη έχουμε; 1. Ρυθμιζόμενη Πανάρ. (για το "ίσιωμα" του πίσω μέρους 2. Roll centre Adjusters. Τι πάχος και τι προσφέρουν; 3. Traction Brackets. Είναι απαραίτητα; Μπαίνουν πάνω στα παλιά, ή θέλει πατέντες; (κόψε-ράψε; Για πείτε, και ειδικά όσοι έχετε εφαρμόσει κάτι παρόμοιο. http://www.ae86.gr |
|||
02-04-2010, 10:55 AM
Post: #15
|
|||
|
|||
Suspension issues (Greek language)
Γιώργη τα AGX τα έιχα στην 2η σκάλα και ήταν αρκετά καλά μπορώ να πω !
ούτε κούτσουρα ούτε χαζοπλαναρίσματα ... "Μεγάλε" οπωσδήποτε το 1, και το 2 ΑΝ χαμηλώσεις πολύ για να αποφύγεις τα κοπανήματα(bump steer) στις εγκάρσιες ανωμαλίες. Tα traction brackets τώρα από ότι έχω ακολύσει κι από άλλους δεν σου προσδίδουν και πολλά πράματα εκτός και έισαι κάθε μέρα πίστα και κυνηγάς χρόνους !!! AE86 FANATIC!!! |
|||
02-04-2010, 11:00 AM
Post: #16
|
|||
|
|||
Suspension issues (Greek language)
Όλα όσα είπες είναι δοκιμασμένα και αξίζουν.
Πανάρ μπορείς να αγοράσεις έτοιμη καινούρια αλλά θα σου πάει κανά 150άρι (προτείνω με σινεμπλόκ πολυουρεθάνης και όχι μπίλιες. Διαφορετικά φτιαχτή με κόστος ανάλογα τον τορναδόρο και τη σχέση που έχετε... RCA είναι βασικό για χαμηλωμένο μπροστινό, κάνουν περίπου αυτό που λέει η ονομασία τους. Δλδ επαναφέρουν ή αλλάζουν τη γεωμετρία του κέντρου περιστροφής της μπροστά ανάρτησης (ανάλογα το πάχος τους. Άν πχ βάλεις 25mm RCAs σε χαμηλωμένο 25mm αμάξι είσαι περίπου στο ίδιο ύψος κέντρου περιστροφής. Ουσιαστικά διατηρείς τη γωνία των ψαλιδιών ενώ φέρνεις το σασί πιό κοντά στο έδαφος. Αντίστοιχα ανάλογα τι πάχος βάλεις "ρυθμίζεις" το κέντρο περιστροφής. Traction brackets είναι απαραίτητα για να διατηρηθεί η γωνία των κάτω συνδέσμων κατά το χαμήλωμα, ή και να αυξηθεί! Επίσης με τη χρήση τους αυξάνει η διαφορά γωνίας των πάνω από τους κάτω συνδέσμους. Αυτά οδηγούν σε αύξηση του anti-squat, δλδ κατά την επιτάχυνση έχεις μια πρόσθετη δύναμη (εκτός του αθροίσματος στατικού βάρους και "μεταφοράς" βάρους πίσω να δρά στις πίσω επιφάνειες επαφής με το δρόμο, άρα καλύτερο traction (εξ'ού και το όνομα. Τονίζω: μόνο κατά την επιτάχυνση... Μπορείς ανα τα κατασκευάσεις ως πρόσθετα εξαρτήματα, βνα επέμβεις στον ίδιο τον άξονα για να προεκτείνεις τις βάσεις των κάτω συνδέσμων ή να τα βρείς έτοιμα (μάλιστα σύντομα θα πουλήσω τα δικά μου της T3 γιατί θα εφαρμόσω τον β τρόπο ως μέρος του project) Και να προσθέσω ότι σε χαμηλωμένο 86 είναι απαραίτητο περισσότερο από τα παραπάνω να ρυθμιστούν τα μήκη των συνδέσμων, ώστε ο σταυρός μεταχύ άξονα και διαφορικού να μην κάνει γωνία (σε ride height). Όταν το έκανα εγώ διαπίστωσα μεγάλη διαφορά σε ροπή και κατανάλωση. Ελπίζω να σε κατατόπισα κάπως! SFD |
|||
02-04-2010, 11:13 AM
Post: #17
|
|||
|
|||
Suspension issues (Greek language)
alimonos Wrote:"Μεγάλε" οπωσδήποτε το 1, και το 2 ΑΝ χαμηλώσεις πολύ για να αποφύγεις τα κοπανήματα(bump steer) στις εγκάρσιες ανωμαλίες. Καί αυτό ισχύει βέβαια, και μάλλον είναι αποτέλεσμα πιό άμεσα διαπιστωθέν μετά την προσθήκη RCA. Θεωρώ όμως πιό σημαντικό το θέμα του ύψους κέντρου περιστροφής όσον αφορά τη μεταφορά βάρους κατά τη στροφή, παρόλο που δεν είναι εύκολα εμφανές από το μέσο οδηγό (ιδιαίτερα όταν το χαμήλωμα συνοδεύεται από σκληρότερες αναρτήσεις, οπότε ο οδηγός έχει την ψευδαίσθηση του "κρατήματος" μιας και το αμάξι δε γέρνει, ενώ στην πραγματικότητα το κράτημα κατά πάσα πιθανότητα έχει μειωθεί. Η γεωμετρία του κέντρου περιστροφής εκτός από το ότι επηρεάζει τον τρόπο που αλλάζουν γωνίες όπως camber κατά τη σχετική κίνηση σασί και τροχών, καθορίζει και μέσω της απόστασης του από το κέντρο βάρους τη ροπή που τείνει να περιστρέψει το σασί, άρα και τη μεταφορά βάρους. Γενικά το θέμα σηκώνει μπόλικη κουβέντα! Επίσης το bump steer μπορεί να διορθωθεί ή να ρυθμιστεί με μετατροπή του ακρόμπαρου. Έχω στα πλάνα να αγοράσω το σχετικό σετ της Τ3. SFD |
|||
02-04-2010, 11:30 AM
Post: #18
|
|||
|
|||
Suspension issues (Greek language)
Αυτοί είστε! Άμεσα και κατατοπιστικά!
Τα APEX είναι 2,5ποντα αν θυμάμαι, άρα πάμε για RCA σε αυτό το πάχος για μπροστά. Γιώργο; Έχουμε τίποτα; Πανάρ βρίσκεις Whiteline με 100 Ευρώ. Όποιος έχει ιδέα, λίνκ, ή προς πώληση, να αναφερθεί πάραυτα! Σταύρο αν αυτά που θα δώσεις μου κάνουν, το βλέπουμε. Τα μήκη των συνδέσμων; Μιλάς για τους διαμήκεις συνδέσμους που πιάνουν πάνω στα traction brackets; Δείτε αυτά: http://www.mcnsport.com/shop/part.php?ca...&part=2705 http://www.mcnsport.com/shop/part.php?ca...&part=2689 http://www.mcnsport.com/shop/part.php?ca...&part=2700 http://www.ae86.gr |
|||
02-04-2010, 11:45 AM
Post: #19
|
|||
|
|||
Suspension issues (Greek language)
Έχει φθηνήνει η πανάρ της, και γώ τέτοια έχω και ειχα δώσει 150 με μεταφορικά προ 5ετίας. Γενικά εγκρίνω whiteline. Άν και χρησιμοποιεί χάλυβα, οπότε είναι πιό βαριά από άλλες, τα σινεμπλόκ της είναι άψογα! Επίσης ένα "ελάττωμα" είναι ότι για να ρυθμίσεις πρέπει να την βγάλεις από τη μια μεριά (δεν έχει αντίστροφο σπείρωμα.
Είναι 2 διαμήκεις που πιάνουν στο κάτω μέρος του άξονα (εκεί που πάνε τα traction brackets) και 2 κοντύτεροι που πιάνουν από πάνω. Αλλάζοντας τους 2 πάνω ή τους 2 κάτω με ρυθμιζόμενους μπορείς να κάνεις τη ρύθμιση της γωνίας του διαφορικού. Οι δικοί μου είναι και οι 4 whiteline. Α, αυτοί είναι με αντίστροφο σπείρωμα... Αν κατασκεύαζες traction brackets θα μπορούσες να κάνεις τρύπες σε σημείο ώστε με μαμά κάτω συνδέσμους να στρίψει ο άξονας αρκετά ώστε να ισιώσει το διαφορικό. Παρεπιπτόντως κάνοντας αυτό το στρίψιμο του διαφορικου, στρίβουν μαζί και οι βάσεις των πίσω αμορτισέρ. Όχι ιδιαίτερα σημαντικό, απλά το αναφέρω... SFD |
|||
02-04-2010, 12:44 PM
Post: #20
|
|||
|
|||
Suspension issues (Greek language)
"ΜΕΓΑΛΕ" δεν έχω rca αλλά θα σου προτεινα της Τ3 που ειναι και φτηνότερα από αυτά που μας δείχνεις ...
Panhard πίσω έχω την μαμά με Poly bushings φορεμένα κι αν έχεις γνωστό τορναδόρο να στη στείλω να την φτιάξεις και μου στέλνεις την δική σου μαμά . :wink: Σταύρο μετά το ίσιωμα του διαφορικού μου με μια ρυθμιζόμενη Panhard στην ευθυγράμμιση δεν είδαμε στράβωμα του διαφορικού. Άρα δεν χρειάζομαι traction brackets... έτσι δεν έιναι ? μόνο να ελέγξω αν κάνει γωνία όταν έιναι κάτω το αμάξι ο σταυρός του κεντρικού στο πίσω μέρος του ? ΑΝ βγάλεις τα δικάσου traction brackets δεν γίνεται να τα αντιγράψετε με τον Χαρούλη στο εργαστήριο ? με το αζημίωτο φυσικά ... AE86 FANATIC!!! |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
General and Offtopic discussion (Greek) #2 | nmwisima | 569 | 421,827 |
12-31-2019 06:49 PM Last Post: Roku_trueno |
|
PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... | alimonos | 112 | 96,646 |
01-09-2014 08:21 PM Last Post: Bean |
|
New Greek Member: Drift Car Wash | DRIFTCARWASH | 22 | 29,734 |
05-08-2013 10:46 AM Last Post: nmwisima |
|
Technical problems (Greek language) | dikolotour | 1,217 | 799,014 |
07-09-2012 10:12 AM Last Post: Apsogos |
|
"When" by Euripides! *Greek* | nmwisima | 3 | 8,788 |
07-02-2012 12:04 PM Last Post: Roku_trueno |
User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)